Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه دمای هوای استان همدان افزایش می یابد، گفت: از روز سه شنبه سامانه بارشی جدید از جنوب غرب وارد استان همدان می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، روح‌الله زاهدی با اشاره به تحلیل  نقشه های هواشناسی، اظهار کرد: طی چند روز گذشته پدیده غالب جوی در استان، کاهش دما و برودت هوا بوده است که انتظار داریم این پدیده تا فردا هم ادامه داشته باشد اما از روز دوشنبه هوا گرم‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان تصریح کرد: طی چند روز اخیر اکثراً دما در استان منفی بوده اما در این هفته پیش‌بینی می‌شود دمای طول روز به ۸ و ۹ درجه سلسیوس نیز برسد.

وی با بیان اینکه سه شنبه شب یک سامانه بارشی وارد استان می‌شود، توضیح داد: این سامانه از جنوب غرب وارد می‌شود و به تدریج کل استان را دربرمی‌گیرد بنابراین در تمام نقاط استان انتظار بارش برف و باران به صورت ملایم را داریم.

زاهدی خاطرنشان کرد: برای این سامانه بارش ۱۰ میلی‌متری برف و باران را پیش‌بینی می‌کنیم همچنین با ورود این سامانه وزش بادهای موقتی در استان را خواهیم داشت و پس از خروج سامانه نیز هوا مجدداً سرد می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان مطرح کرد: یکی دیگر از پدیده‌های جوی که در چند روز گذشته مشاهده شده مه‌گرفتگی است که در صبح و شب با این پدیده مواجه هستیم اما به تدریج با افزایش دما غلظت آن کاهش پیدا می‌کند.

وی در رابطه با تغییرات دما در روز گذشته بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای همدان بین صفر و منفی ۲ درجه سلسیوس به ثبت رسیده است همچنین نهاوند با ۲ درجه سلسیوس گرم‌ترین و رزن و گل‌تپه با منفی ۳ درجه سلسیوس سردترین نقاط استان بوده‌اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نهاوند استان همدان درجه سلسیوس پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۴۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا ادامه دارد.

به گزارش مشرق، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در خراسان جنوبی رگبار شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، تگرگ و در برخی نقاط نیز خیزش گرد وخاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین ناپایداری‌های جوی در استان کرمان به‌صورت افزایش ابر، بارش باران در مناطق مستعد استان تداوم دارد و این سامانه بارشی در جنوب کشور تا روز پنجشنبه ۳۰ فروردین، ادامه خواهد داشت

پنجشنبه ۳۰ فروردین در برخی نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان بارش با شدت کمتر ادامه دارد همچنین در روز سه شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

در بعد از ظهر جمعه، ۳۱ فروردین در برخی نقاط شمال غرب، غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های البرز مرکزی و بعد از ظهر شنبه (اول اردیبهشت) علاوه بر این مناطق در دامنه‌های زاگرس جنوبی، برخی نقاط استان‌های فارس و هرمزگان رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت گاهی و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

همچنین آسمان تهران امروز ۲۹ فروردین صاف تا کمی ابری خواهد بود در بعضی ساعات‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد خواهد داشت و در روز پنجشنبه ۳۰ فروردین صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / امروز و فردا در کدام استان‌های کشور باران می‌بارد؟
  • پیش‌بینی هوای آخر هفته تهران
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • هوای آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • دمای هوا در اردبیل افزایش می‌یابد
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا ادامه دارد
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور