Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در گفت‌وگو با روزنامه انگلیسی‌زبان تهران تایمز، به تمجید از عملکرد پرسپولیس پرداخته و به نکات جالبی در مورد این تیم اشاره کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس روز ۲۹ آذر در قطر، دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا را برگزار خواهد کرد. عملکرد قرمزپوشان ایرانی در سال‌های اخیر و ثباتی که در نتیجه‌گیری چه در مسابقات داخلی و چه رقابت‌های قاره‌ای داشتند از دید کارشناسان و مسئولان سایر کشورها نیز پنهان نمانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر الخاطر، فردی که مسئولیت سنگین رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر را برعهده دارد و یک تیم بزرگ را در این راه مدیریت می‌کند، در گفت‌وگو با روزنامه انگلیسی‌زبان تهران تایمز، به تمجید از عملکرد سرخپوشان پرسپولیس پرداخته و به نکات جالبی در مورد این تیم اشاره کرده است.

او ابتدا به ۷۶ مسابقه‌ای که کشور قطر (با احتساب بازی فینال بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا) در شرایط سخت کرونایی میزبانی کرده، اشاره‌ای داشت و از این گفت که برگزاری این مسابقات آزمون خوبی برای آمادگی بابت میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ بود:

«این ۷۶ مسابقه به ورزشگاه‌ها و تیم‌های اجرایی ما کمک می‌کنند که اقدامات لازم در مورد برگزاری تورنمنت‌های بزرگ را مورد آزمون قرار دهیم و به برگزاری هرچه بهتر و فوق‌العاده‌تر جام جهانی ۲۰۲۲ نیز کمک خواهد کرد.»

ناصر الخاطر سپس در بخشی از گفت‌وگوی مفصل خود، به عملکرد پرسپولیس که در سه سال اخیر دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است، اشاره داشت:

«پرسپولیس در چهار سال اخیر سه بار به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا رسیده است. هر تیمی که بخواهد در تورنمنت سختی مثل لیگ قهرمانان آسیا در بالاترین سطح قرار داشته باشد، باید از یک پایه قوی از نظر تیمی قرار داشته باشد تا بتواند رقابت قاره‌ای خود را با اتکا به آن شروع کند. رسیدن به این مرحله در سال‌های متوالی به هیچ وجه نمی‌تواند به خوش‌شانسی ربط داشته باشد، به ویژه با توجه به چالش‌هایی که پرسپولیس در سال ۲۰۱۸ داشت، زمانی که آنها با توجه به محرومیتی که داشتند با تعداد بسیار محدودی از بازیکن‌ها به فینال راه پیدا کردند.»

الخاطر که به خوبی و با جزئیات اتفاقات فوتبال آسیا را رصد می‌کند و همچنین از وضعیت پرسپولیس نیز اطلاعات کامل داشت ادامه داد:

«پرسپولیس یکی از پرهوادارترین تیم‌ها در آسیاست. ما متوجه شدیم که بعد از رسیدن این تیم به فینال برای دومین بار در سال‌های اخیر چه جشن‌هایی در سراسر ایران برگزار شد و مردم بسیاری به خیابان‌ها آمدند و جشن گرفتند. آنها هواداران متعصب و پرشوری دارند که مایه حسادت بسیاری از تیم‌ها حتی در سطح جهان است و به نظر می‌رسد آنها همیشه برای خوشحال کردن میلیون‌ها هوادار خود بازی می‌کنند. ما برای آنها در بازی فینالی که در پیش است بهترین آرزوها را داریم و مشتاقانه منتظر حضور آنها در یکی از ورزشگاه‌های مورد نظر ما برای جام جهانی (وزشگاه الجنوب قطر) هتسیم، در رقابتی معتبر مثل فینال لیگ قهرمانان آسیا.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس پرسپولیس جام جهانی 2022 لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا جام جهانی ۲۰۲۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۵۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال العین امارات و الهلال عربستان در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز پنجشنبه در ورزشگاه هزاء بن زائد امارات برگزار شد که با برد چهار بر دو میزبان اماراتی همراه بود.

سوفیان رحیمی (۶ و ۲۶-پ نالتی و ۳۸-پ نالتی) و کاکو (۵۶-پ نالتی) برای العین و مالکوم (۴۹) و یاسر الشهرانی (۷۸) برای الهلال گلزنی کردند.

شاگردان هرنان کرسپو در حالی موفق به کسب پیروزی پرگل شدند که الهلال در ۳۶ دیدار قبلی رسمی خود در تمامی مسابقات نتیجه‌ای جز پیروزی نگرفته بود. آنها همچنین ۴۴ بازی نباخته بودند و آخرین شکست آبی‌پوشان فوتبال عربستان به ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲ باز می‌گردد.

الهلال با این شکست تلخ حالا در فصلی رویایی در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا هستند تا تمام تلاش‌های اخیر آنها که تبدیل به رکوردی در سطح دنیا شده بود دیگر به چشم نیاید.

کد خبر 6081518 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • کارلتو بالاخره به رکورد گواردیولا رسید
  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • العین 3-0 الهلال؛ نیمه اول
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*
  • بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقمِ ۸ ساله رسید
  • بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقم در ۸ سال رسید