Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علیرضا زاکانی در دیدار با با خانواده شهید فخری زاده ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام شهادت شهید فخری زاده را مقدمه‌ای برای پرده برداری از جریان نفوذ دانست و گفت: به اعتقاد بنده شهادت شهید فخری زاده مقدمه پرده برداری از یک جریان نفوذ در کشور و ریشه یابی این ماجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنده یقین داشتم به اینکه اگر خون پر برکت این شهید نبود امکان نداشت این اتفاق بیفتد.

وی با تاکید بر عزم جدی مجلس در مواجهه با آمریکا بیان کرد: ما در مجلس تکلیف جاسوس‌ها را مشخص کرده و امریکا را به عنوان کشور متخاصم معرفی خواهیم کرد.

در این دیدار فرزند شهید فخری زاده ضمن تقدیر از حضور دکتر زاکانی با گلایه از بی اخلاقی‌های اخیر نسبت به این شهید بزرگوار بیان کرد:  بی اخلاقی ها و بی تقوایی هایی شاهد بودیم که پدر شهید ما را داشتند به عنوان یک دانشمند برجامی معرفی می کردند که این واقعیت نداشت .

وی اضافه کرد: با این ترور دشمن از بزرگ‌ترین مخالف های برجام را از میان برداشت، پدر همیشه میگفت گرگ تا وقتی گرگ باشد صحبت‌کردن ‌با او اشتباه است.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید مجلس شورای اسلامی قم علیرضا زاکانی شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۶۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارنامه پیش فرض ثمره اجرای سامانه مودیان

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، محمد نوری دستیار و مشاور رئیس کل سازمان امور مالیاتی در حوزه هوشمندسازی نظام مالیاتی در نشست مسئولان مالیاتی با نخبگان افزود: سال‌های گذشته یکی از آرزو‌های پیشکسوتان حوزه مالیات فراهم شدن ساختاری برای محاسبه  پیش فرض مالیات مودی بود که با تحقق این آرزو، برای نخستین بار از فروردین اظهارنامه‌های پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲ بصورت سیستمی محاسبه می‌شود.

نوری با اشاره به اینکه در حوزه هوشمندسازی قوانین و نرخ‌های متفاوتی در حوزه مالیات وجود دارد و برای تسهیل این موضوع، سامانه مودیان را با نرخ‌های متعدد پوشش دادیم، گفت: برای تسهیل و عادلانه شدن محاسبات در سامانه مودیان برای کالا‌ها و خدمات، شناسه عمومی و تخصصی قرار دادیم.

وی همچنین به سه پایه اصلی مالیات یعنی درآمد، مصرف و ثروت اشاره کرد و افزود: در مالیات بر درآمد اشخاص حقوقی (مالیات بر شرکت‌ها) عقب ماندگی خاصی در مقایسه با سایر کشور‌های پیشرفته نداریم، اما در بحث مالیات بر درآمد اشخاص حقیقی عقب ماندگی وجود دارد که برای جبران آن، توسعه ظرفیت محاسبه مالیات  با تکیه بر داده‌هاست.

دستیار و مشاور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت : طبق «قانون تسهیل تکالیف مودیان» تمام هزینه‌های مربوط به صدور صورتحساب الکترونیک را دولت متقبل شده و لازم نیست مودی هزینه ای بپردازد  و چنانچه مودی بخواهد خدمات تکمیلی یا مشاوره‌ای از شرکت‌های معتمد در یافت کند، باید هزینه‌ پرداخت کند.

دیگر خبرها

  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • پشت پرده افزایش خودکشی رزیدنت‌ها در ایران
  • نکته حائز اهمیت در حمله کوادکوپترهایی که به سخره گرفته شدند
  • الیمالات نور نابود شد؛ با عوامل اصلی برخورد کنید
  • مردم باید ثمره دوستی ایران و چین را در مظاهر توسعه مشاهده کنند
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • اظهارنامه پیش فرض ثمره اجرای سامانه مودیان