Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروی هوایی ارتش و سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع تفاهمنامه همکاری امضا کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر خواجه فرد مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع ‌هدف از امضای این تفاهم نامه را گسترش همکاری های فی مابین و افزایش تولید در راستای تامین اقلام مورد نیاز نهاجا به ویژه در حوزه موتورهای هوایی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

امیر خواجه فرد با اشاره به راه اندازی خط تولید موتور توربوجت ملی اوج که مرداد ماه امسال و به دستور رییس محترم جمهور صورت گرفت افزود: این خط تولید قابلیت آن را دارد که با استفاده از ظرفیت های داخلی کشور، هزینه های ساخت موتور ملی اوج  را نسبت به تامین آن از منابع خارجی 50 درصد کاهش دهد.

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با اشاره به تاکیدات  فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)مبنی بر توسعه زیرساخت های تولید جنگنده بومی گفت: به لطف خداوند متعال و تلاش جهادی متخصصین صنعت دفاعی،‌ امروز این امر تا حد بسیار مناسبی تحقق یافته است و هدف ما این است که با جذب منابع لازم برای توسعه کیفی و افزایش ظرفیت خط تولید موتور ملی اوج و واگذاری تعداد بیشتری از این موتورها به نیروی هوایی ارتش، ناوگان هوایی نهاجا بیش از پیش عملیاتی و تقویت شود.
 
 امیر نصیر زاده فرمانده نیروی هوایی ارتش نیز در این مراسم با ابراز خرسندی از موفقیت های اخیر سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع در ساخت موتورهای هوایی، ابراز امیدواری کرد که با امضای این تفاهم نامه، همکاری جدیدی در مسیر ساخت موتور جت میان نیروی هوایی ارتش با سازمان صنایع هوایی صورت پذیرد.

امیر نصیرزاده با اشاره به راه اندازی خط تولید موتور ملی اوج، آن را سرآغاز موفقیت های بیشتر سازمان صنایع هوایی در  تامین تعداد بیشتری از  موتور توربوجت اوج دانست که کاربرد زیادی در  نیروی هوایی ارتش و هواپیمای جت آموزشی کوثر دارد.
 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار نظامی نیروی هوایی ارتش وزارت دفاع ایران اخبار نظامی نیروی هوایی ارتش وزارت دفاع ایران سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع نیروی هوایی ارتش خط تولید ملی اوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۶۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صائبی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری نشست مشترک با معاونت سازمان بوستان‌های شهرداری تهران و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد و اظهار کرد: این نشست به منظور هم فکری در خصوص برنامه‌های مشترک در حوزه توسعه فرهنگی، اجتماعی و سلامت استان تهران برگزار شد.

مشاور استاندار تهران با تاکید بر ضرورت گسترش تعاملات و همکاری‌های علمی و تحقیقاتی استانداری با مراکز علمی، بازدیدها و همکاری‌های تحقیقاتی را مهم دانست و عنوان کرد: در این زمینه بهره مندی از توان تجربی و نیروی انسانی طرفین برای انجام طرح‌های مطالعاتی تحقیقاتی راهگشا خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران بر ضرورت برنامه ریزی های مطلوب در حوزه توسعه فرهنگی، اجتماعی و سلامت استان تهران تاکید کرد و گفت: به طور کلی، توسعه، رشد تدریجی برای رسیدن به پیشرفت را یادآوری می‌کند، لذا ما می‌توانیم با برنامه ریزی های صحیح، همکاری و تعاملات مشترک ویژه، اتفاقات مطلوبی را در این بخش رقم بزنیم.

صائبی از آمادگی استانداری تهران برای انعقاد تفاهم نامه همکاری درحوزه نیازهای مشترک فرهنگی، اجتماعی و سلامت در پایتخت خبر داد.

کد خبر 6087141

دیگر خبرها

  • آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد
  • جهاد دانشگاهی و کارگروه مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • ۲۲۰ فروند هواپیمای تفریحی-آموزشی داریم
  • تقویت دفاع هوایی در دستورکار آلمان
  • انهدام مقرهای تروریست‌ها در شرق و مرکز سوریه
  • حمایت وزارت صمت از تولیدکنندگان هواپیما‌های تفریحی آموزشی