Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم یحیی گل محمدی قبل از فینال آسیا 19 روز بازی نکرده و بزرگترین چالش سرمربی پرسپولیس از شرایط مسابقه دور بودن سرخپوشان است.

پس از آخرین دیدار  پرسپولیس  در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، دیدار این تیم مقابل نساجی مازندران و ذوب‌آهن اصفهان لغو شد تا سرخ‌ها بدون بازی راهی قطر شوند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی ۱۰ آذر آخرین بار در بازی رسمی به مصاف شهر خودرو رفتند و این تیم را ۳ بر صفر شکست دادند و در ادامه مقابل هیچ تیمی صف آرایی نکرده‌اند تا  بدون بازی راهی  قطر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی گل‌محمدی و کادرفنی پرسپولیس امیدوار بودند مقابل ذوب آهن بازی کنند، زیرا یک بازی دوستانه  و رسمی خوب، پیش از فینال آسیا بود تا با آمادگی کامل به مصاف نماینده شرق آسیا بروند، اما لغو مسابقات سبب شد تا سرخ‌ها ۱۹ روز بدون بازی رسمی به فینال آسیا بروند.

پرسپولیس درحالی فردا (یکشنبه) عازم دوحه می‌شود که ۱۰ آذر آخرین مسابقه رسمی خود را انجام داده و تا بازی فینال بدون بازی خواهد بود.

دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا میان پرسپولیس و برنده ویسل کوبه - اولسان هیوندای کره جنوبی، ۲۹ آذر در قطر برگزار خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پرسپولیس یحیی گل محمدی پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 یحیی گل محمدی بدون بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۶۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا

یوکوهاما مارینوس حریف العین امارات در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش ایسنا، یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره‌جنوبی دیدار برگشتشان را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با قضاوت علیرضا فغانی انجام دادند که نماینده ژاپن ۳ بر ۲ به برتری رسید.

با این حال شکست یک بر صفر در دیدار رفت باعث شد تا بازی ۳-۳ مساوی شود و به وقت‌های اضافه کشیده شود. 

تلاش دو تیم راه به جایی نبرد تا یوکوهاما در ضربات پنالتی ۵ بر ۴ برنده شود و به دیدار نهایی راه یابد.

به این ترتیب یوکوهاما و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر هم قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان