Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: با تدابیر در نظر گرفته شده تردد بین شهری خودروها ۳۱ درصد کاهش داشته و در نتیجه آن ۴۲ درصد فوتی های تصادفات کاهش یافته است.

به گزارش مشرق، علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در حال حاضر ۱۲ شهر کشور در وضعیت قرمز مانده اند و ۲۳۱ شهر نارنجی و ۲۰۵ شهر نیز زرد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنان شهرهای آستارا و تالش در استان گیلان و آمل، گلوگاه و نور، در استان مازندران، در وضعیت بحرانی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: روحانی در ستاد ملی کرونا:کرونا در اکثر استان‌ها کاهشی است/ ۱۲ شهرستان در شرایط قرمز هستند/ دستور خرید واکسن کرونا را دادم

وی افزود: تغییر رنگ شهرها به خاطر رعایت پروتکل ها و زحمات کادر درمان و...، است. اگر در این چند شب منتهی به شب یلدا، مراقب نباشیم و بخواهیم دورهمی داشته باشیم، تمام زحمات هدر می رود و کرونا دوباره شعله‌ور می‌شود.

ببینید: فیلم/ محدودیت تردد در شب یلدا

سخنگوی ستاد ملی با اعلام اینکه ۵۱ درصد ابتلاها خانوادگی است، گفت: غفلت کنیم، تمام دستاوردهای ما از بین خواهد رفت با تدابیر در نظر گرفته شده تردد بین شهری خودروها ۳۱ درصد کاهش داشته و در نتیجه آن ۴۲ درصد فوتی های تصادفات کاهش یافته است.

وی با اعلام اینکه در اجرای منع تردد شبانه ۶۰۰ هزار خودرو جریمه شدند، گفت: در این مدت ۷۷۲ هزار خودرو از رفتن به شهرهای دیگر برگشت داده شدند و دو میلیون تذکر به خودروها داده شده و ۲۳ هزار پلمب واحدهای صنفی داشته ایم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید محسن فخری زاده خودرو رئیسی سلامت علیرضا رئیسی ویروس کرونا ستاد ملی مشرق ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش شدید فروش خودرو در اروپا

انجمن خودروسازان اروپا در گزارشی اعلام کرد که فروش خودرو در اتحادیه اروپا طی ماه مارس نسبت به سال گذشته ۵.۲ درصد کاهش یافته است که بیشترین کاهش از ژوئیه ۲۰۲۲ محسوب می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از یورونیوز، انجمن خودروسازان اروپا در گزارشی اعلام کرد که نه تنها فروش خودروهای الکتریکی در اتحادیه اروپا شاهد سقوط بوده، بلکه فروش کلیه خودروها در ماه مارس نسبت به سال گذشته 5.2 درصد کاهش یافته است که بیشترین کاهش از ژوئیه 2022 و اولین کاهش در سال جاری میلادی محسوب می‌شود.

این کاهش شامل بازارهای کلیدی، از جمله آلمان (منفی 6.2 درصد)، اسپانیا (منفی 4.7 درصد)، ایتالیا (منفی 3.7 درصد) و فرانسه (منفی 1.5 درصد) بود.

بر اساس این گزارش، سقوط فروش خودرو در این اتحادیه به دلیل رکود بازار و همزمانی با تعطیلات عید پاک صورت گرفته که تأثیر منفی بر فروش داشته است.

کاهش فروش خودروهای برقی فولکس واگن در اروپااپل پس از لغو طرح خودروهای خودران، صدها نفر را اخراج کرد

طی ماه مارس، در صنعت خودروسازی که 392.2 میلیارد یورو درآمد مالیاتی برای دولت‌های اروپایی ایجاد می‌کند، همچنین تغییری در تمایلات بازار برای انواع خودروها رخ داد.

سهم خودروهای تمام برقی از این بازار از 13.9 درصد در سال گذشته میلادی به 13 درصد کاهش یافت در حالی که سهم خودروهای هیبریدی برقی از 24.4 درصد به 29 درصد افزایش یافته است.

این گزارش حاکی است که مجموع سهم خودروهای بنزینی و گازوئیلی از این بازار از 51.8 درصد به 47.8 درصد کاهش یافته است.

سه ماهه اول سال 2024 با ثبت فروش 332999 خودروی تمام برقی جدید به پایان رسید که نشان دهنده افزایش جزئی 3.8 درصدی نسبت به فصل مشابه در سال قبل است.

بنا بر این گزارش، چالش‌های مرتبط با وسایل نقلیه الکتریکی شامل هزینه‌های بالا و عدم زیرساخت‌های کافی برای شارژ این خودروها می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش شدید فروش خودرو در اروپا
  • زمان آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
  • آیا توسعه خودرو‌های برقی به سود شهروندان است؟
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است
  • تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده
  • جزییات تولید دام سنگین در کشور+جدول
  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران