Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، با هدف ارائه محصولات دانش بنیان و فناور شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و افزایش تعامل شرکت‌ها، نسخه مجازی این پارک را به صورت سه بعدی در محیطی ۳۶۰ درجه طراحی کرده و امکان مشاهده تمام شرکت‌های مستقر در پارک و محصولات آن‌ها را به صورت مجازی فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سامانه علاوه بر امکان مشاهده و بررسی محصولات فناورانه شرکت‌های مستقر در پارک، برگزاری جلسات تصویری در داخل غرفه شرکت‌ها، خدمات بازاریابی و مشاوره حقوقی نیز فراهم شده است.

 رحیمی معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم تحقیقات و فناوری در بازدید از پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و رونمایی از پارک علم و فناوری مجازی با اشاره به ظرفیت‌های بالای علمی، نیروی انسانی و صنعتی موجود برای توسعه فناوری در شهر تبریز، گفت: بستر‌های پارک علم و فناوری در این شهر متناسب با این ظرفیت توسعه پیدا نکرده است و برای پاسخگویی به نیاز‌های فناوران باید گسترش یابد.

 رحیمی افزود: همچنین در کنار حمایت‌های وزارت علوم، همه سازمان‌ها و نهاد‌های استانی باید در این زمینه کمک کنند.

او در ادامه برنامه از فضای کالبدی پارک، شرکت‌های فناوری مستقر و همچنین محصولات تولیدی این شرکت‌ها بازدید کرد.

دسترسی به این سامانه از طریق لینک http://b۲b۲۰۲۰.eastp.ir/home۳/index.html امکان پذیر است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارک علم و فناوری وزارت علوم پارک علم و فناوری شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۷۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرائم و برخورد فوری با هر نوع اقدام مجرمانه این فضا در استان آذربایجان غربی از اقدامات ضروری استان می‌باشد که باید عملیاتی و راه اندازی شود.

ناصر عتباتی ادامه داد: در فضای مجازی بعضی از افراد دست به جرائمی نظیر تشویق به کلاهبرداری، فساد، مسائل غیر اخلاقی، مباحث تجزیه طلبانه و وحدت شکن، فعالیت اراذل اوباش، موادمخدر و... می‌ کنند که دستگاه قضایی استان بدون اغماض و مماشات با اینگونه افراد برخورد جدی خواهد نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • لزوم حفظ حرمت ماه مبارک رمضان
  • ضرورت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان استان بوشهر
  • چگونگی کسب اطلاعات دارویی از سامانه «تیتک»
  • امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم
  • تولید قطعات پیچیده صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی «ایران ساخت»
  • کاربردهای بالقوه بازخورد لمسی| انتقال حس مجازی به تجربه‌ای واقعی
  • شرکت‌های فناوری جعل عمیق ساخته شده توسط هوش مصنوعی را شناسایی کنند
  • رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی
  • امکان چادرخوابی در پارک کوهستانی صفه و حاشیه زاینده‌رود وجود ندارد
  • امکان چادر خوابی در پارک کوهستانی صفه و حاشیه زاینده‌رود وجود ندارد