Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسرو حیدری را باید یکی از بازیکنان شاخص چند سال اخیر فوتبال ایران دانست که پس از پایان دوران فوتبالش خیلی سریع در دوره‌های مربیگری در داخل کشور شرکت کرد و توانست در مدت کوتاهی مدرک بی آسیا را کسب کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خسرو حیدری از ماه ها پیش به دنبال حضور در کلاسهای پیشرفته مربیگری هلند بود؛ اما این مهم نیازمند این بود که ابتدا در فدراسیون فوتبال هلند به عنوان یک عضو ورود کند و به طور رسمی نامش ریجستر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیروز این اتفاق برای خسرو رخ داد و او حالا می تواند در کلاسهای دانش افزایی و همچنین وبینارهای مربیگری شرکت کند. دوشنبه همین هفته حیدری در اولین دوره مربیگری این فدراسیون که در آن وبینار انگیزشی بازیکنان برگزار می شود شرکت خواهد کرد. در این دوره مربیانی از کشورهای مختلف از اقصی نقاط دنیا به صورت آنلاین شرکت می کنند.

در صورت پایان کرونا این کلاسها در هلند به صورت حضوری برگزار می شود که خسرو حیدری با ورود به عنوان یک عضو رسمی در این فدراسیون می تواند در تمام کلاسهای پیشرفته مربیگری از جمله کلاس های دانش افزایی، مربیگری و وبینارها شرکت کند.

 

خسرو حیدری با این ریجستر رسما به عضویت فدراسیون فوتبال هلند درآمده است، اتفاقی خوشایند برای یکی از بازیکنان خوش اخلاق فوتبال ایران که حالا قدم در مسیر مربیگری گذاشته است.

لازم به ذکر است هلند یکی از کشورهای صاحب سبک در فوتبال است که مربیان بزرگی در فوتبال جهان از مکتب فوتبال این کشور به تیم های بزرگ پیوسته اند. از مربیان بزرگ فوتبال هلند می توان از یوهان کرایوف، آری هان، فرانک رایکارد، رونالد کومان، اریک تن هاگ، فرانک دی بوئر، مارکو فان باستن و گاس هیدینگ نام برد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: خسرو حیدری استقلال خسرو حیدری محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی کریستیانو رونالدو مهدی طارمی خسرو حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۷۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی: ستاره بارسا فصل را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، خبر بد برای بارسا در مورد فرانکی دی یونگ. تست‌های پزشکی که بعدازظهر امروز روی این بازیکن هلندی انجام شد، تأیید می‌کنند که او از پیچ‌خوردگی درجه دو در مچ پای راست خود رنج می‌برد، مشکلی که او را حدود پنج هفته از میادین دور خواهد کرد. 

بنابراین دی یونگ دیگر در فصل جاری برای بارسا به میدان نخواهد رفت ولی او می تواند در یورو 2024 تیم ملی هلند را همراهی کند.

ستاره هلندی درست قبل از نیمه اول، در دوئل با فده والورده روی زمین افتاد و مچ پای راست خود را گرفت. همان منطقه ای که در مارس گذشته مصدوم شده بود. او در ابتدای فصل نیز یک مصدوم مچ پا داشت و اخیرا هم نزدیک به 5 هفته دور از میادین بود.

دی یونگ مطمئناً دیدارهای بارسا مقابل والنسیا، خیرونا، رئال سوسیداد، آلمریا، رایو وایکانو و سویا را از دست خواهد داد. خبر خوب برای هلندی ها اینکه مشکل او قبل از یورو 2024 برطرف می شود.

دیگر خبرها

  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • بازسازی یک عکس‌ خاطره‌انگیز‌ فوتبالی توسط فوتسالی‌ها
  • قطعی: ستاره بارسا فصل را از دست داد
  • جلالی و فرصت شکستن رکورد 15 ساله!
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر
  • ال‌کلاسیکو ابرستاره فوتبال آمریکایی را فوتبالی کرد!‏
  • مهدی تاج: VAR را از چین می‌آوریم؛ لیگ برتر پیر است
  • VAR چینی وارد فوتبال ایران می‌شود