Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@00:44:03 GMT

گلر جوان سرخپوشان در انتظار دستور رحمتی

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۷۸۷۱

گلر جوان سرخپوشان در انتظار دستور رحمتی

سعید جلالی راد سنگربان جوان شهر خودرو در تمرینات با انگیزه کار خود را دنبال می‌کند تا در صورت اعلام نیاز رحمتی، درون دروازه عنابی‌پوشان قرار گیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با گذشت پنج هفته از رقابت‌های لیگ بیستم، مهدی رحمتی سرمربی جوان شهر خودرو ترجیح داده تا در ارنج اصلی خود، تغییرات چندانی را نداشته باشد و به جز تغییرهای اجباری به دلیل مصدومیت یا محرومیت، نشان داده چندان اهل دست‌کاری ترکیب برنده خود نیست؛ همین امر باعث شده تا سنگربان جوان شهر خودرویی‌ها که به تازگی دوران خدمت سربازی‌اش به پایان رسیده و به این تیم بازگشته، از روی نیمکت کار تیمش را دنبال کند و مترصد فرصتی از سوی کادرفنی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید جلالی راد که روزهای خوبی را در تیم پدیده گذراند و سپس در فجرسپاسی روزهای خدمت سربازی‌اش را با این تیم پشت سر گذاشت و کارنامه نسبتاً قابل قبولی را هم داشت، حالا ذخیره میلاد فراهانی است و این روزها زیرنظر اشکان نامداری سخت در تلاش است تا بتواند نظر مهدی رحمتی را جلب کند و جایگزین فراهانی در خط دروازه شود.

باید دید تلاش‌های سعید جلالی راد چه زمانی برای او سرانجام به بار خواهد نشست و مهدی رحمتی این اجازه را به او خواهد داد تا در درون دروازه عنابی‌پوشان مشهدی قرار گیرد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سعید جلالی راد سعید جلالی راد شهر خودرو محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی کریستیانو رونالدو مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروازه‌بان جوان پرسپولیس، هر روز 5 ساعت در مسلخ است!

امیررضا رفیعی در سه بازی برای پرسپولیس درون دروازه ایستاده است و در این سه بازی هیچ گاه دروازه اش به روی حریفان باز نشده است.

به گزارش طرفداری، رفیعی به طور قطع دروازه بان دوم تیم پرسپولیس در این فصل است و پرسپولیس نه تنها دروازه بان دیگری نگرفت، بلکه در سه بازی او را به میدان فرستاد و نتیجه مثبتی گرفت.

درباره این فوتبالیست جوان قزوینی باید گفت او چند بار در هفته با اتومبیل خود در جاده تهران به قزوین تردد می کند. مسیری حدود 400 کیلومتری (رفت و برگشت) که بیشتر از 5 ساعت وقت او را برای رفت و برگشت به تهران می گیرد. این مسیر ضمن ایجاد خستگی مفرط برای یک فوتبالیست جوان، بسیار هم خطرناک است و می تواند خدای ناکرده منجر به تصادف شود که البته امیدواریم این جوان همیشه سلامت بماند.

به هر حال باشگاه پرسپولیس باید فکری برای اسکان این بازیکن جوان کند و به یاد داشته باشد که با این همه تشکیلات عریض و طویل حرفه ای در فوتبال ایران و پول هایی که رد و بدل می شود، عدم رسیدگی به این مشکل به جایگاه و اعتبار باشگاه پرسپولیس خدشه وارد می آورد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • دروازه‌بان جوان پرسپولیس، هر روز 5 ساعت در مسلخ است!
  • انتظار تمام شد: طارمی پس از 4 ماه آمد(عکس)
  • زیباترین گل دوران فوتبال سعید عزت‌اللهی!
  • زیباترین گل زندگی سعید عزت‌اللهی! (ویدیو)
  • رفیعی در انتظار پایان خوش دوران غیبت دروازه بان تیم ملی
  • علیرضا بیرانوند جدید اینجاست | عکس
  • منافی: بازی هوشمندانه رمز برتری پرسپولیس برابر صنعت نفت است/ سرخپوشان وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوند
  • گاف 21 میلیاردی فولاد خوزستان؛ مهدی رحمتی در خانه بماند هم پول می‌گیرد!
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • نون خ ۵ پربیننده‌ترین سریال نوروزی