Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم نامه همکاری در زمینه تامین موتور‌های هوایی نهاجا، با حضور امیر خواجه فرد مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و امیر نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی به امضاء طرفین رسید. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی وزارت دفاع، امیر افشین خواجه‌فرد در جریان انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در زمینه تأمین موتور‌های هوایی نهاجا با حضور امیر نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، گفت: هدف از امضای این تفاهم نامه گسترش همکاری‌های فی ما بین و افزایش تولید در راستای تأمین اقلام مورد نیاز نهاجا به ویژه در حوزه موتور‌های هوایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خواجه فرد با اشاره به راه اندازی خط تولید موتور توربوجت ملی اوج که مرداد ماه امسال و به دستور رییس محترم جمهور صورت گرفت، افزود: این خط تولید قابلیت آن را دارد که با استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور، هزینه‌های ساخت موتور ملی اوج را نسبت به تأمین آن از منابع خارجی ۵۰ درصد کاهش دهد.

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با اشاره به تأکیدات فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) مبنی بر توسعه زیرساخت‌های تولید جنگنده بومی، اضافه کرد: خداوند متعال و تلاش جهادی متخصصین صنعت دفاعی، امروز این امر تا حد بسیار مناسبی تحقق یافته است و هدف ما این است که با جذب منابع لازم برای توسعه کیفی و افزایش ظرفیت خط تولید موتور ملی اوج و واگذاری تعداد بیشتری از این موتور‌ها به نیروی هوایی ارتش، ناوگان هوایی نهاجا بیش از پیش عملیاتی و تقویت شود.

امیر نصیر زاده فرمانده نیروی هوایی ارتش نیز در این مراسم با ابراز خرسندی از موفقیت‌های اخیر سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع در ساخت موتور‌های هوایی، ابراز امیدواری کرد که با امضای این تفاهم نامه، همکاری جدیدی در مسیر ساخت موتور جت میان نیروی هوایی ارتش با سازمان صنایع هوایی صورت پذیرد.

راه اندازی خط تولید موتور ملی اوج، سرآغاز موفقیت‌های بیشتر سازمان صنایع هوایی نصیرزاده با اشاره به راه اندازی خط تولید موتور ملی اوج، آن را سرآغاز موفقیت‌های بیشتر سازمان صنایع هوایی در تامین تعداد بیشتری از موتور توربوجت اوج دانست که کاربرد زیادی در نیروی هوایی ارتش و هواپیمای جت آموزشی کوثردارد. بیشتربخوانید: مشاور فرمانده نهاجا: نحوه برخورد شهید بابایی با امکانات دولتی برای برخی مسئولان یادآوری شود

انتهای پیام/

برچسب ها: امیر خواجه فرد سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیر خواجه فرد سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع نیروی هوایی ارتش موتور های هوایی خط تولید موتور موتور ملی اوج تفاهم نامه خواجه فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۸۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی روز چهارشنبه در حاشیه رژه روز ارتش درباره آمادگی جنگنده‌های سوخو ۲۴ این نیرو، گفت: نیروی هوایی با کمک وزارت دفاع و همکاری ارتش و ستادکل آماده‌تر از همیشه است.

وی افزود: آمادگی که امروز در زمینه سوخو۲۴ داریم از همه زمان‌ها بیشتر است و فقط سوخو ۲۴ نیست و در زمینه سایر پرنده‌ها هم آمادگی صد در صد داریم و همانطور که فرمانده ارتش اعلام کرد اگر دشمن بخواهد خطای راهبردی داشته باشد ضربه‌ای خواهد خورد که نتواند جبران کند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش درباره اینکه که آیا ممکن است اسکادران‌های سوخو ۲۴ در پاسخ به دشمن شرکت کنند؟ اظهار کرد: ما در تمام زمینه‌های پروازی چه پوشش هوایی و چه بمب افکن آمادگی صد در صد داریم و آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به خصوص با سوخو ۲۴ هستیم و از همین‌جا به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند.

امیر واحدی گفت: جوابی که سپاه به آنها داد یک سیلی و تنبیه بود و توصیه می کنم کاری نکنند که یورش بسیار عظیم را توسط نیروهای مسلح ایران انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه صنایع وابسته به پهپاد و موشک ایران/ وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت توسط آمریکا/ روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیکش در نیویورک/ حمله اسرائیل به پایگاه‌های دفاع هوایی در جنوب سوریه
  • امضای توافق‌نامه اقتصادی و فرهنگی میان کره شمالی و بلاروس 
  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • امضای تفاهم‌نامه کمیته قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران، عراق و سوریه
  • امضای تفاهم‌نامه قضایی میان ایران، عراق و سوریه
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید