Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@19:53:12 GMT

خبر خوب برای ۱۰ میلیون دارنده سهام عدالت!

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۹۱۷۹

خبر خوب برای ۱۰ میلیون دارنده سهام عدالت!

به گزارش اقتصاد آنلاین، دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات با بیان اینکه امسال بیش از ۱۰ میلیون سهام‌دار سهام عدالت سود سهام خود را از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) دریافت کرده‌اند، گفت: واریز سود از طریق سامانه سجام در سال جاری نسبت به پارسال افزایش یافته که تحولی بزرگ در تاریخ بازار سرمایه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا باقری‌اصل اظهار داشت: با توجه به افتتاح سامانه‌ای که با حضور رییس‌جمهوری و وزیر امور اقتصادی و دارایی در جلسه شورای فناوری اطلاعات انجام شد، دستورالعمل واریز سود از طریق این سامانه پس از تصویب در شورای عالی بورس به ناشران ابلاغ خواهد شد.

وی اعلام‌کرد: وزیر اقتصاد دستورالعمل الزام‌آور واریز سود سهام ناشران از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) را به شورای عالی بورس و اوراق بهادار ارائه کرده است.

دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات افزود: اگر سهام‌داری ۱۰ حساب بانکی برای دریافت سود سهام سهام عدالت در اختیار داشته باشد، با وجود سامانه سجام و دریافت سود سهام از این طریق دیگر نیازی نیست تا با صرف وقت و هزینه و مراجعه به ۱۰ بانک نسبت به دریافت سود سهام شرکت‌های خود اقدام کند.

گسترش واریز سود سهام عدالت از طریق سجام

وی با بیان این‌که واریز سود از طریق سامانه سجام در سال جاری نسبت به پارسال افزایش زیادی یافته است، افزود: مجامع اکثر شرکت‌های بازار سرمایه در نیمه نخست سال قرار دارد، اما در عین حال در این ماه واریز سود سهام شرکت مخابرات از طریق سجام انجام شد.

افراد فقط با یک بار ثبت‌نام در سامانه سجام می‌توانند به همه سرویس‌های بازار سرمایه دسترسی داشته باشند و در هیچ یک از مراجعات خود به نهادهای مالی اعم از کارگزاری، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، شرکت‌های تامین سرمایه و غیره نیاز به احراز هویت مجدد نخواهند داشت.

پربیننده ترین سهام عدالت (قیمت ۱۳۹۹/۹/۲۲) نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۹/۲۲) نیوشا ضیغمی پس از عمل بینی+عکس قدیمی‌ترین آپارتمان‌های تهران چند؟ زمان واریز سرانه ۱۰۰هزار تومانی کمک معیشتی اعلام شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سهام عدالت سامانه سهام عدالت آزادسازی سهام عدالت آزاد سازی سهام عدالت ارزش سهام عدالت فروش سهام عدالت ثبت نام سهام عدالت قیمت سهام عدالت سهام عدالت فوت شدگان سامانه سهام عدالت متوفی تغییر شماره شبا سهام عدالت ارزش سهام عدالت من وام سهام عدالت مهلت آزادسازی سهام عدالت فروش سهام بانک صادرات طریق سامانه سامانه سجام سهام عدالت واریز سود سود سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۹۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد و بنابراعلام پایداد، کیفرخواست بخشدار سابق و سرپرست اداره صمت یکی از شهرستان‌های استان درباره ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ۳ عدد سکه بهار آزادی به عنوان رشوه و بیش از ۱۳ میلیارد ریال پولشویی صادر شد.

حسب گزارش واصله مبنی بر وقوع جرایمی از جمله ارتشا و پولشویی، دستور قضایی صادر و موضوع جهت بررسی تخصصی به اداره کل اطلاعات استان یزد ارسال شد و در نهایت پس از دستگیری و بازداشت متهمین و تکمیل تحقیقات، در خصوص بخشدار سابق و سرپرست اداره صمت شهرستان و همدستان آنها، به اتهامات ارتشاء، تحصیل مال از طریق نامشروع و پولشویی، کیفرخواست صادر و متعاقب آن دستور تعلیق کارمندان مربوطه نیز صادر شد.

متهمین برای دریافت سهام یک معدن به عنوان رشوه، ابتدا اقدام به انتقال سهام به شرکتی خصوصی کرده و سپس اعضای شرکت مذکور را تغییر داده اند.

پس از آن از طریق واسطه، سهامدار این معدن شده اند و بدین شیوه مرتکب بزه پولشویی شده اند. شناسایی و برخورد با این گروه باشکایت سازمان صمت یزد اغاز شد.

با ارسال پرونده به دادگاه کیفری دو یزد، نماینده دادستان یزد در محاکم بدوی و تجدید نظر به عنوان مدعی العموم پیگیر احیای حقوق از دست رفته مردم با اقداماتی از جمله ضبط اموال (سهام) موجود می‌باشد.

دیگر خبرها

  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیارد در یزد
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی