Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، اکبر بهنامجو روز شنبه در نشست بررسی آخرین اقدامات انجام گرفته و مشکلات این شرکت افزود: دولت بر اساس تعهد خود زیرساخت‌های لازمه سرمایه‌گذاری را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: برای تامین نیروی انسانی ماهر این کارخانه، آموزش‌های لازم با مهیا کردن بسترهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری موردنیاز انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: طبق تعهد سرمایه‌گذار این نیروها که به مدت یک سال آموزش می‌بینند حین آموزش از سال آینده جذب شرکت حدید مبتکران خواهند شد.

بهنامجو با بیان اینکه سال گذشته در جریان سفر رییس‌جمهوری به استان خط تولید این کارخانه با ۴۰ درصد قطعات تولیدی داخلی فعال شد، اظهارداشت: با پشتکار و اعتقاد راسخ مدیرعامل این شرکت راه‌اندازی دومین خط تولید گرم کشور و تولید قطعات فورد و دومین پرس ۴۰۰۰ تنی کشور، ۷۰ درصد از قطعات مورد نیاز کامیون سازی مشگین‌شهر به صورت تولید داخل انجام می‌گیرد و کشورمان نه تنها از واردات بسیاری از قطعات مورد استفاده این واحد تولیدی بی‌نیاز شده و وارد فاز صادراتی نیز خواهد شد.

استاندار اردبیل همچنین با اشاره به تولید و عرضه ۱۰ دستگاه کامیون تا سه هفته آینده در این کارخانه تصریح کرد: چرخه تولید این کامیون‌ها با اخذ مجوزها و استاندارد بین‌المللی و پلاک خودرو به طور منظم و طبق برنامه‌ریزی ادامه خواهد داشت.

اللهویردی، مدیرعامل و سرمایه‌گذار این کارخانه بزرگ تولیدی استان نیز در این نشست از حمایت‌ها و تلاش‌های استاندار اردبیل و مدیران استانی قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه سرمایه انسانی را به عنوان مهم‌ترین سرمایه خود می‌داند، اضافه کرد: ماشین‌آلات پیشرفته را با سرمایه انسانی می‌توان تولید کرد ولی عکس موضوع امکان‌پذیر نیست.

او گفت: حتی یک روز بیکاری جوانان استان آسیب جبران‌ناپذیری به جامعه وارد می‌کند.

برچسب‌ها استان اردبیل اشتغال زایی سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان اردبیل اشتغال زایی سرمایه گذاری استان اردبیل اشتغال زایی سرمایه گذاری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۹۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک

رضا سرایی با اشاره به ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک بیان کرد: مبلغ این قرارداد ۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار یورو معادل ۹ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۴۹۷ میلیون ریال است.

وی ادامه داد: طبق قرارداد، شرکت ماشین‌سازی اراک موظف است در مدت ۱۸ ماه این پروژه را تکمیل و سفارشات را تحویل دهد که مراحل ساخت و تولید از اواخر آذرماه شروع شده است.

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک، ساخت مخازن کروی پتروشیمی را از دیگر اقدامات در حال انجام این شرکت عنوان کرد و افزود: مبلغ این قرارداد ۶ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۲۲۴ یورو معادل ۲ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۶۳۹ میلیون ریال در نظر گرفته شده که طبق توافق قرارداد، باید در مدت ۱۲ ماه تکمیل و تحویل داده شود.

سرایی خاطر نشان کرد: این پروژه آبان ماه سال گذشته شروع شد و محل اجرای آن استان بوشهر، بندر عسلویه است.

شرکت دانش بنیان و مادر تخصصی ماشین سازی اراک با بهره‌مندی از ماشین آلات مدرن، خطوط تولید پیشرفته و کادر مهندسی مجرب یکی از شرکت‌های صنایع زیربنایی و استراتژیک کشور محسوب می‌شود که حیطه گسترده‌ای از فعالیت‌های مختلف تولیدی و اجرای طرح‌های صنعتی را به خود اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • ظرفیت های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • ◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی