Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید عباس روحانی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه، اظهار کرد: تعداد ۴۰ دستگاه اتوبوس در طرح شبانه خطوط اصلی (به غیر از حومه شهر) نسبت به جا به جایی شهروندان فعال است.

او ادامه داد: در حال حاضر تعداد جا به جایی روزانه مسافران به حدود ۱۰۰ هزار نفر در روز رسیده است که این تعداد نسبت به جا به جایی ۲۲۰ هزار نفر مسافر در شهریور و مهر ۹۹، با توجه به مصوبات جدید ستاد کرونا و تعطیلی برخی از مراکز و صنوف کاهش چشمگیری یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: تمام ناوگان فعال بخش دولتی و خصوصی اتوبوسرانی اصفهان هر شب پس از اتمام خدمات‌رسانی در سه توقفگاه توسط ۱۰ نفر نیروی متخصص با استفاده از محلول‌های ویژه ضدعفونی می‌شود.

او با تاکید بر لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی مسافران اتوبوس به ویژه استفاده از ماسک به شهروندان توصیه کرد: هنگام استفاده از خدمات اتوبوس محلول‌های ضدعفونی کننده همراه داشته باشند.

روحانی اظهار کرد: در حال حاضر زمان فعالیت و سرویس‌دهی اتوبوس‌های شهر از ساعت ۶ صبح تا ۲۱ شب است.

او گفت: شهروندان می‌توانند برای اعلام انتقادات یا پیشنهادات خود با شماره روابط عمومی ۰۹۰۱۸۷۰۷۷۰۰ تماس گرفته یا به کانال‌های شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان در شبکه‌های اجتماعی به نشانی busofisfahan@ مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتوبوسرانی استفاده از ماسک اتوبوسرانی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۹۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان مسیریابی حمل‌ونقل همگانی در «اصفهان من» فراهم شد

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: در اپلیکیشن اصفهان من، امکان بهره‌مندی شهروندان از سرویس مسیریابی خطوط حمل‌ونقل همگانی به‌صورت مکان‌مند فراهم شده است.

سعید فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مسیریابی به‌صورت حمل‌ونقل همگانی در اپلیکیشن اصفهان من اظهار کرد: شهروندان می‌توانند با انتخاب موقعیت فعلی خود یا تعیین مبدا و مقصد مورد نظر، مسیر سفر خود بر روی نقشه را مشخص کنند و با بهره‌وری از این امکان از مسیرهای مختلف حمل‌ونقل همگانی شامل خطوط و ایستگاه‌های اتوبوس آگاه شوند، همچنین با مشاهده گام‌های مسیر، از آن‌ها استفاده کنند.

وی افزود: با استفاده از این سرویس، امکان جابه‌جایی شهروندان بر اساس آخرین تغییرات خطوط و ایستگاه‌های اتوبوس در مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان فراهم شده است.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان تصریح کرد: مسیرهای مختلف حمل‌ونقل همگانی بین مبدا و مقصد موردنظر با قید جزئیات و شرح گام‌های مسیر، همچنین فاصله بین ایستگاه‌ها و تغییرات خطوط طی سفر به صورت داده‌های مکان‌مند روی نقشه‌های اپلیکیشن «اصفهان من» قابل مشاهده و بهره‌برداری است.

فردانی بیان کرد: شهروندان می‌توانند اپلیکیشن اصفهان من را از کافه بازار یا از نشانی app.isfahan.ir/dn دانلود یا نسخه تحت وب آن را استفاده کنند.

کد خبر 746500

دیگر خبرها

  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران
  • امکان مسیریابی حمل‌ونقل همگانی در «اصفهان من» فراهم شد
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه