Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، احمد شهریار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت: هم‌اکنون ۲۴ هزار دستگاه خود کششی تراکتور و کمباین در عرصه‌های تولید استان در حال فعالیت هستند.

وی آخرین مهلت برای دریافت پلاک و اسناد مالکیت تراکتور و کمباین را تا پایان بهمن ماه سال جاری ذکر کرد و گفت: از سال آینده ارائه هرگونه خدمات و سوخت به تراکتور و کمباین‌های فاقد شماره با محدودیت روبرو خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از مالکان تراکتور و کمباین که تاکنون برای شماره‌گذاری تراکتور و کمباین اقدام نکرده‌اند ، خواست در اسرع وقت جهت تشکیل یا تکمیل پرونده شماره‌گذاری به مراکز جهاد کشاورزی، مدیریت جهاد کشاورزی و یا دفاتر سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان محل سکونت مراجعه کنند.

وی ادامه داد: شماره‌گذاری ماشین‌آلات کشاورزی یکی از ضروریات خدمت‌رسانی مطلوب در عرصه مکانیزاسیون محسوب می‌شود و به این طریق می‌توان برای سوخت‌رسانی به ماشین‌آلات کشاورزی برنامه‌ریزی کرد.

وی افزود: حتی ماشین‌آلات کششی که عمر بالای ۲۵ سال نیز دارند، باید شماره‌گذاری شوند در غیر این‌صورت سوخت موردنیاز را دریافت نخواهند کرد. 

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی مكانيزاسيون اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی مكانيزاسيون اردبیل وزارت جهاد کشاورزی مكانيزاسيون اردبیل اخبار کنکور تراکتور و کمباین شماره گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۹۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان با کمباین‌های دارای برچسب معاینه فنی قرارداد ببندند

مریم برزنونی گفت: به زودی فصل برداشت آغاز می‌شود و کمباین داران از اوایل فروردین تا اواسط اردیبهشت فرصت دارند، برای تایید سلامت کمباین‌های خود به مراکز معاینه فنی که مورد تایید جهاد کشاورزی است، مراجعه کنند.

برزنونی ادامه داد: معاینه فنی به عنوان ضرورتی برای کاهش هدر رفت محصولات کشاورزی، به صورت جدی پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به این موضوع که برای تسهیل در روند معاینه فنی کار بررسی مکانیزاسیون کشاورزی را متخصصان نظام مهندسی کشاورزی انجام می‌دهند، افزود: این کارشناسان که تعداد آنها ۴۰ نفر است از دانش آموختگان رشته ماشین آلات کشاورزی هستند و یک ماه فرصت دارند بیش از ۳ هزار کمباین را معاینه کنند.

رئیس اداره فناوری و مکانیزه جهاد کشاورزی گفت: در سه شهرستان کردکوی بندرگز و گمیشان تعاونی کمباین داران تشکیل شده است و اعضای این تعاونی‌ها نیز همراه با کارشناسان نظام مهندسی کشاورزی کار بررسی این ماشین آلات را انجام می‌دهند.

برزمینی خاطرنشان کرد: استان گلستان بعد از استان فارس، بیشترین کمباین را داراست که برای بیش از ۱۲ هزار نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.

وی همچنین گفت: تا زمانی که فصل برداشت محصولات کشاورزی در گلستان به اتمام نرسیده است، جهاد کشاورزی مجوز خروج از استان را به کمباین داران نمی‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • برداشت محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر نظارت می‌شود
  • خسارت سیل به بیش از ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی در زرآباد
  • بارندگی ۴۰۹ میلی‌متری زرآباد و تخریب گسترده زیرساخت‌ها
  • مکانیزاسیون ‌بخش کشاورزی چه مزیت‌هایی برای کشاورزان دارد؟
  • کشاورزان با کمباین‌های دارای برچسب معاینه فنی قرارداد ببندند
  • کشاورزان با کمباین های دارای برچسب معاینه فنی قرارداد ببندند
  • برداشت خوشه‌های طلایی گندم از یک هزار و ۱۲۵ هکتار گندم زارهای آبادان
  • توقیف ادوات و ماشین‌آلات دخیل در تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی
  • ۳۰۰ هزار تراکتور باید نوسازی شود
  • ماشین‌آلات دخیل در تغییر کاربری غیرمجاز توقیف می شود