Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از طرفداری، دربی مادرید مهم ترین بازی این هفته فوتبال اسپانیا است. در طول چند فصل اخیر کمتر پیش آمده که دربی مادرید انقدر در مسیر قهرمانی و ادامه فصل تاثیرگذار باشد. اتلتیکو مادرید در حالی به مصاف رئال مادرید می رود که 1750 روز است که مقابل رئال در لالیگا پیروز نشده است!

 

 

 

آخرین پیروزی شاگردان سیمئونه به 27 فوریه 2016 باز می گردد، جایی که روخی بلانکو توانست با تک گل آنتوان گریزمان در سانتیاگو برنابئو پیروز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در آن بازی که اولین دربی زیدان به عنوان مربی بود رئال مادرید شکست خورد، از آن ترکیب فقط اوبلاک، سائول و کوکه در ترکیب اتلتیکو مانده اند. لازم به ذکر است آن بازی نیز مانند امشب اتلتیکو مادرید در جدول بالاتر از رئال مادرید قرار داشت. شاگردان سیمئونه با اختلافی هشت امتیازی نسبت به بارسلونا در رده دوم بودند و یک امتیاز بیشتر از رئال داشتند. البته رئال مادرید در پایان فصل بالاتر از اتلتیکو در جدول قرار گرفت و در لیگ قهرمانان با پیروزی مقابل همین اتلتیکو قهرمان شد. روخی بلانکو البته در این مدت در سوپرجام اروپا توانست رئال را شکست بدهد اما در لالیگا به نظر می رسد که با طلسم مواجه شده اند و باید منتظر بمانیم و صبر کنیم تا ببینیم این طلسم امشب شکسته می شود یا نه.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید رئال مادرید لالیگا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۹۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم

برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم

دیگر خبرها

  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • شکست طلسم 12 ماهه با گرامی (عکس)
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم