Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فدراسیون کشتی بار دیگر تاکید کرد که اعتراض دو باشگاه دانشگاه آزاد و استقلال تغییری در برنامه تیم ملی برای سفر به جام جهانی انفرادی ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ابراهیم امامی در مورد عملکرد فرنگی کاران در جام جهانی انفرادی صربستان اظهار داشت: حسین نوری که امروز روی تشک رفت حریفانش از ترکیه و الجزایر را شکست داد و مسابقه بعدی اش را باید برابر داوید چاکوتادزه از روسیه که قهرمان المپیک است، برگزار کند و در صورت غلبه بر این حریف، فینالیست خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا (یکشنبه) نیز محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم در دور اول استراحت دارد و سپس باید با کشتی گیر هندی مبارزه کند. در صورت پیروزی در این مسابقه، در دور سوم با برنده کشتی گیران ایتالیا و اوکراین مبارزه خواهد کرد.

سخنگوی فدراسیون کشتی همچنین از اعزام تیم دونفره آزاد در بامداد دوشنبه خبر داد و گفت: رحمان عموزاد و امیرمحمد یزدانی بامداد دوشنبه راهی بلگراد خواهند شد و مسابقات مسابقات وزن 57 کیلوگرم از روز چهارشنبه و رقابت های 65 کیلوگرم از روز پنجشنبه آغاز خواهد شد.

وی اعزام این دو کشتی گیر به صربستان را با وجود اعتراض دو باشگاه استقلال و دانشگاه آزاد برای دراختیار داشتن نفراتش در مرحله پایانی لیگ برتر قطعی دانست و تاکید کرد: این یک بحث فنی هست و ما گزینشی المپیک را فروردین ماه در چین و مرحله دوم گزینشی را 9 تا 12 اردیبهشت در صوفیه بلغارستان در پیش داریم و با توجه به اینکه در سه وزن آزاد و سه وزن فرنگی باید سهمیه بگیریم، زمان زیادی نداریم بنابراین باید در جهت اجرای برنامه ها به کشتی گیران و کادرفنی فرصت بدهیم تا حضور موفقی در المپیک داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۰۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب یک سهمیه دیگر برای کشتی آزاد؛ آذرپیرا المپیکی شد

پنجمین سهمیه کشتی آزاد در پاریس توسط امیر علی آذرپیرا ملی پوش ۹۷ کیلوگرم کشورمان بدست آمد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز -جمعه سی‌ویکم فروردین- مسابقات کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک پاریس در قرقیزستان پیگیری شد. در این مسابقات به فینالیست‌ها سهمیه توزیع می‌شود. براساس اعلام اتحادیه جهانی کشتی مسابقات شانس مجدد، رده‌بندی و فینال برگزار نخواهد شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۱ از سد آرش یوشیدا از ژاپن گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر صفر از سد گانخویاگ گانباتار از مغولستان گذشت و سهمیه المپیک پاریس را از آن خود کرد.

گفتنی است که رقابت‌های جهانی استانبول آخرین شانس کسب سهمیه در وزن ۵۷ کیلوگرم است که به احتمال علیرضا سرلک عازم این مسابقات خواهد شد تا بتواند ششمین سهمیه کشورمان را در کشتی آزاد به دست بیاورد.

کد خبر 746017

دیگر خبرها

  • رزرو بلیت پاریس برای ۴ کشتی‌گیر و ابهام در ۵۷ و ۸۶ کیلو
  • قطعی شدن حضور آذرپیرا در المپیک/ مبارزه قاسمپور با یزدانی برای حضور در پاریس؟
  • امامی و آذرپیرا سهمیه المپیک پاریس را بدست آوردند
  • کسب یک سهمیه دیگر برای کشتی آزاد؛ آذرپیرا المپیکی شد
  • امامی المپیکی پاریس شد + فیلم
  • چهارمین سهمیه کشتی آزاد ایران در المپیک ۲۰۲۴ به یونس امامی رسید
  • یونس امامی به المپیک رسید
  • امامی و آذرپیرا یک گام تا کسب سهمیه المپیک؛ برد نفس‌گیر مقابل آرش یوشیدا
  • امامی و آذرپیرا یک گام تا کسب سهمیه المپیک
  • امامی و آذرپیرا در آستانه کسب سهمیه المپیک | سهمیه ۵۷ بر باد رفت!