Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا تندروان، سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان  پس از پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل هورسان رامسر اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود. به هورسان تبریک می‌گویم که نمایش بسیار خوبی داشت. دو بازیکن خارجی و سایر نفرات این تیم عملکرد خیلی خوبی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: حضور چنین تیم‌هایی در لیگ برتر تنور والیبال را داغ‌تر می‌کند. درست است که ما صدرنشین شدیم، اما همه تیم‌ها برای اینکه بهترین کیفیت خود را به ما نشان دهند وارد میدان می‌شوند.

بیشتر بخوانید

قدرت‌نمایی آلکنو و کازانی‌ها در برلین

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: امروز بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم و خوشبختانه در ست پنجم توانستیم به بازی برگردیم. به شاگردانم تبریک می‌گویم که اینقدر عالی ظاهر شدند. بازیکنان هورسان هم نمایش سطح بالایی داشتند و فکر می‌کنم همه از دیدن این مسابقه لذت بردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال فولاد سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۰۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه‌نویی: بازی روی چمن مصنوعی لذت فوتبال را گرفت

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: زمین چمن مصنوعی ورزشگاه عشق‌آباد لذت فوتبال را گرفت و امیدواریم دیگر اجازه بازی در این زمین را ندهند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار برابر ترکمنستان اظهار داشت: اجازه بدهید به تیم ترکمنستان به خاطر بازی خوبی که انجام داد، تبریک بگویم، این تیم سرمربی بسیار خوبی دارد. در عین حال باید بگویم این زمین (چمن مصنوعی ورزشگاه عشق‌آباد) لذت را از فوتبال گرفت و از AFC و فیفا تعجب می‌کنم که چطور اجازه دادند در این زمین بازی بین‌المللی انجام شود. این زمین لذت فوتبال را گرفت.

قایدی: نتوانستیم کیفیت واقعی‌مان را نشان دهیم

 

وی در ادامه افزود: دیروز وقتی زمین را دیدیم، مجبور شدیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم و بازیکنانی را که احتمال مصدومیت داشتند، در این بازی استفاده نکردیم. نکته تاریک این بازی زمین بود و بسیاری از مربیان مانند مانچینی به این نوع زمین‌ها انتقاد کرده‌اند. فیفا و AFC باید به این موضوعات رسیدگی کنند، چون چنین زمین‌هایی زیبایی را از فوتبال می‌گیرد.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که «چند تن از این بازیکنان که امروز بازی کردند جزو بازیکنان اصلی تیم ایران بودند؟»، گفت: آنهایی که جزو 23 نفر هستند، بازیکن اصلی ما به حساب می‌آیند. برخی از این بازیکنان در تهران حضور داشتند و برخی در این بازی، ولی مسئله مهم این بود که دوباره از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم. می‌توانستیم با اختلاف دو سه گل به پیروزی برسیم و البته در دقایق آخر این احتمال وجود داشت بازی به تساوی کشیده شود. 

وی در خاتمه تصریح کرد: تیم ترکمنستان بازی خیلی خوبی انجام داد و به خوبی توپ را در زمین می‌چرخاند، اما زمین هم برای آنها هم دردسر داشت. شاید آنها نسبت به ما بیشتر عادت داشتند، اما زمین کار را برای آنها هم سخت کرده بود. مچ و پای خیلی از بازیکنان ما به خاطر زمین خون‌آلود شد. هوا و بارندگی خوبی در این شهر وجود دارد، اما زمین چمن مصنوعی است و این خیلی باعث تعجب است. اگر چمن مصنوعی استاندارد بود باز قابل تحمل بود اما این زمین مثل موکت بود و امیدوارم فیفا و AFC به این موضوع ورود کنند و دیگر اجازه ندهد در این زمین‌ها بازی انجام شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام بهترین پاسور جهان برای سرمربی جدید تیم ملی
  • فلاحت‌زاده: در بازی با ترکمنستان، چمن مصنوعی سبب افت عملکرد ایران شد
  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • کروس: بردن بازی‌های دوستانه فایده خاصی ندارد!
  • کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود!
  • سیدحسین حسینی: کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود
  • پیمان اکبری: همه بازیکنان را رصد می‌کنم/ خودباوری نداشتیم
  • زمین بازی با ترکمنستان لذت فوتبال را گرفت
  • قلعه‌نویی: بازی روی چمن مصنوعی لذت فوتبال را گرفت
  • آقای سایلنت هافبک دفاعی محبوب اوسمار