Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از سازمان صمت استان تهران «یدالله صادقی» روز شنبه افزود: پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در بخش صنعت استان تهران ۱۴۳ درصد محقق شده ‌است.

وی با اشاره به لزوم حرکت در مسیر رونق تولید گفت: در زمینه تسهیلات بند الف تبصره ۱۸، ۲ هزار و ۲۸۹ میلیارد تومان طرح به بانک‌ها معرفی و ۴۹۰ میلیارد تومان بازگشت داده شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران بیان کرد: تاکنون یک هزار و ۹۳ میلیارد تومان تسهیلات معادل ۱۴۳ درصد نسبت به تامین اعتبار صورت گرفته، پرداخت شده ‌است.

پسماندهای اراضی عباس آباد در کولیک پاکدشت دفن می‌شود

صادقی گفت: در مورد دفن پسماندهای ریخته‌گری اراضی عباس آباد با توجه به خطرناک نبودن این پسماندها، زمین چهار هکتاری در کولیک پاکدشت به این امر اختصاص می‌یابد.

وی در مورد درخواست افزایش تعداد واحدهای شهرک صنعتی نصیرآباد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این شهرک متراکم‌ترین شهرک صنعتی استان است، طرح توسعه این شهرک به صلاح نیست و زمین دیگری برای این واحدها در نظر گرفته می‌شود، اما کلیات طرح توسعه شهرک صنعتی عباس آباد مورد توافق قرار گرفته‌ است.

برچسب‌ها شهر تهران استان تهران سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران استان تهران سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران شهر تهران استان تهران سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران اخبار کنکور میلیارد تومان استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۰۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه از ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغل در استان طی سال گذشته با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، نادر نورایی امروز _ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران تعهد اشتغال استان در سال گذشته را ۳۴ هزار نفر اعلام و اظهار کرد: خوشبختانه با پرداخت مناسب تسهیلات توانستیم بیش از تعهد و به میزان ۴۰ هزار نفر شغل ایجاد کنیم.

وی رقم تسهیلات پرداختی اشتغالزایی استان در سال گذشته را ۷,۵۰۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: این تسهیلات در حوزه‌های مختلف به متقاضیانی که از سوی دستگاه‌های مختلف به بانک‌ها معرفی شده بودند، پرداخت شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این تسهیلات اشتغالزایی از محل منابع مختلف همچون تبصره ۱۸، سفر ریاست جمهوری و مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی ابراز امیدواری کرد، در سال جاری هم با کمک دستگاه اجرایی و مجموعه بانک‌های استان شاهد افزایش آمار اشتغالزایی در استان و رونق تولید و افزایش مشارکت مردم در این عرصه باشیم.

کد خبر 747354

دیگر خبرها

  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • تنوع فرصت‌های شغلی برای جوانان شرط مهم حضور سازمان‌ها در نمایشگاه بازار کار
  • چرا امتیاز اعتباری مشتریان بانک‌ها کم می‌شود؟
  • ۶۸ میلیارد تومان تسهیلات به عشایر گلستان پرداخت شد
  • پرداخت ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی