Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌‎های پیکان و آلومینیوم اراک در هفته پنجم لیگ برتر باشگاه‌های ایران به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش برنا از اراک ،  در ادامه رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های پیکان و آلومینیوم اراک  در ورزشگاه شهدای قدس روبروی یکدیگر قرار گرفتند.

قضاوت این مسابقه را حسین زمانی با کمک‌های حمید سبحانی و حامد صفایی برعهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکان که در بازی گذشته خود پیروزی با ارزشی را مقابل گل‌گهر سیرجان در خانه حریف به دست آورده بود تیمش را با ترکیب هجومی به زمین فرستاد تا نهایت استفاده را از میزبانی ببرد.

آلومینیوم اراک که هفته پیش به اولین برد خود در تاریخ مسابقات لیگ برتر دست یافته بود، بدنبال امتیاز مقابل شاگردان رسول خطیبی بود تا دست خالی تهران را ترک نکند.

مهم‌ترین اتفاق این مسابقه در دقیقه ۶۱ رخ داد؛ ضربه پنالتی زمینی امیر روستایی را حسین پورحمیدی مهار کرد تا دروزاه تیمش بسته بماند.

محسن ربیع‌خواه در دقیقه چهار این مسابقه پس از برخورد با علیرضا کوشکی به شدت مصدوم و مجبور به خروج از زمین شد و ورزشگاه را با آمبولانس به مقصد بیمارستان ترک کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۱۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۱۵روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران
  • با اعلام سازمان لیگ: مسابقه آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود