Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@08:11:13 GMT

تخصیص 145 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه برای خرید گوشی

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۱۸۷۶

تخصیص 145 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه برای خرید گوشی

حسینعلی علیجانی گفت: ۱۴۵ فقره وام با بهره پایین به والدین دانش‌آموزان برای خرید گوشی یا تبلت در میاندورود تخصیص یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حسینعلی علیجانی امشب در جلسه شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه با توجه به شرایطی که در جامعه حاکم‌ شد بعضی‌ها بر این باورند کار معلمان کم و آسان شده است، اظهار کرد: مطمئنا شرایط برای معلمان در زیست بوم جدید سخت‌تر شده است و ما شاهد فداکاری و تلاش معلمان و خلق صحنه‌های زیبایی از آنان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به معرفی شهردار جدید سورک خواستار تعامل بیشتر شهرداری با آموزش و پرورش شد و گفت: حضور و مشارکت تمامی اعضای شورای آموزش و پرورش یک ضرورت است تا با هم فکری و هم اندیشی مشکلات تحصیلی دانش آموزان مرتفع شود.

مدیر آموزش و پرورش میاندورود با بیان اینکه شهرستان با هشت هزار و ۵۱۵ نفر دانش آموز تعداد ۳۴۲ دانش اموز فاقد دسترسی به آموزش در فضای مجازی شناسایی شدند، خاطرنشان کرد: با توجه به کمک خیرین شهرستان تعداد ۱۲۲ دستگاه تبلت و گوشی تهیه و تحویل دانش آموزان شد.

علیجانی تصریح کرد: تعداد ۱۴۵ فقره وام با بهره پایین به والدین دانش آموزان برای خرید گوشی یا تبلت تخصیص یافت و در حال حاضر تعداد ۷۵ دانش آموز فاقد ابزار آموزش باقی مانده است که با همت همه‌ خیرین مشکلات این تعداد هم مرتفع خواهد شد.

وی افزود: در مرحله دوم پویش چشمه‌های مهربانی مبلغ ۳۸۰ میلیون ریال وجه نقد نیز جمع آوری شد.

علیجانی بیان کرد: ۱۰ فقره وام ۱۰۰ میلیون ریالی صندوق ولایت امداد با کمک مجمع خیرین و کمیته امداد به آموزش و پرورش تخصیص یافت که قرارداد ۸ فقره وام توسط فرهنگیان خیر شهرستان امضا شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آموزش و پرورش دانش آموزان فقره وام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۱۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از امروز در استان آغازشد.
مهدی منتجب افزود: امکان ثبت سفارش کتاب های درسی برای دانش‌آموزان میان‌پایه یعنی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم و یازدهم و دوازدهم تا سی یکم خردادماه ادامه دارد.
وی ادامه داد: ثبت‌نام پایه‌های ورودی اول دبستان، هفتم و دهم نیز ازدهم تیرماه آغاز و تا نهم شهریور ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه امکان ثبت کتاب های درسی به صورت انفرادی امکان پذیر است، افزود: انتظار می‌رود مدیران مدارس استان در اسرع وقت به منظور ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه به‌صورت گروهی اقدام کنند.
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش و توزیع تمام کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره پیشخوان خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه ثبت سفارش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com است .
وی با اشاره به اینکه هم اکنون حدود چهار میلیون جلد کتاب به انبار استان اصفهان وارد شده است، گفت: این کتاب‌ها آماده تحویل به مناطق و نواحی استان است .
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، زمان تحویل کتاب ها از ناحیه و منطقه به مدرسه را دهم شهریور و توزیع آن به دانش آموزان را از بیست وششم شهریورماه اعلام کرد.
وی ادامه داد: ثبت‌نام در سامانه یکپارچه آموزش و پرورش (سیدا) لازمه ثبت‌نام در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای پایه های ورودی است.

دیگر خبرها

  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲