Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ابوالفضل زمهریر» روز شنبه با اشاره به حضور برخی گردشگران به اراضی اطراف پیش آبعلی در روز گذشته به خبرنگاران اظهار داشت: علیرغم مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا و تعطیلی پیست اسکی آبعلی، شاهد حضور گردشگران در اراضی اطراف پیست آبعلی بودیم که این موضوع با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان موجب نگرانی شهروندان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به منظور پیشگیری از تکرار واقعه باید از طریق خبرگزاری‌ها و پایگاههای خبری اطلاع رسانی در خصوص تعطیلی پیست اسکی و ممنوعیت تجمع در اراضی اطراف آن صورت گیرد. 

این مقام مسئول با بیان اینکه در روزهای پایانی هفته، عوامل پلیس راه، فرماندهی انتظامی، شبکه بهداشت، اتاق اصناف و شهرداری آبعلی در محل حضور یافته و از حضور گردشگران پیشگیری کنند، افزود: رستوران‌های محدوده پیست آبعلی در روزهای پایانی هفته، مجاز به ارائه خدمات به صورت بیرون بر بوده و حق پذیرش مشتری در رستوران را ندارند. 

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان دماوند تاکید کرد: پیست آبعلی تا اطلاع ثانوی و مجوز ستاد مدیریت کرونا شهرستان تعطیل است و پلیس راه با توقف خودرو در مناطق پارک ممنوع، طبق قانون برخورد به عمل خواهد آورد و خودروهایی که تذکرات را رعایت نکنند با جرثقیل به پارکینگ حمل خواهند شد.

گفتنی است روز گذشته فیلمی در شبکه‌های اجتماعی پخش شد که در آن تنها جاده کنار منطقه پیست آبعلی مشخص است و خودروها برای رفت و آمد به مسیرهای دیگر در آن در حال ترددند، اما گوینده در این فیلم چند ثانیه ای می گوید: «پیست آبعلی، ۲۱ آذر ۹۹» و البته شاهد حجم زیادی از گردشگران به اراضی اطراف پیست بودیم.

برچسب‌ها شهرستان دماوند وزارت ورزش و جوانان فاصله گذاری اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان دماوند وزارت ورزش و جوانان فاصله گذاری اجتماعی شهرستان دماوند وزارت ورزش و جوانان فاصله گذاری اجتماعی اخبار کنکور اراضی اطراف پیست آبعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۱۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود

سیدمحمود محسنی‌الحسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرر: در حوزه قضائی غربالیز با توجه به مساعد بودن موقعیت جغرافیایی برای تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی اقدامات گسترده‌ای دارند که شناسایی و برخورد قانونی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برای پیشگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی اقدامات پیشگیرانه‌ای نیز صورت می‌گیرد، ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و در میان بودن امنیت غذایی کشور مردم نیز باید برای پیشگیری از این سوءاستفاده گری‌ها همراهی لازم را با مسئولان داشته باشند.

محسنی‌الحسینی عنوان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره ۱۳۱ تماس گرفته و گزارش خود را ارائه دهند تا در اسرع وقت از هر گونه تخریب و تغییر اراضی جلوگیری شود.

کد خبر 6086628

دیگر خبرها

  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • عکسی تازه از علی دایی با یک دختر در پیست اسکی
  • جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسوولان بود
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی می‌تواند به نشاط مردم کمک کند
  • پیشگیری از تصرف حدود ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی در شهرستان میرجاوه