Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید محمد کاظمینی مدیریت رادیو شهری دزفول پیش از ظهر امروز شنبه ۲۲ آذر ماه ۹۹، با همراهی برخی از کارکنان این رادیو با حجت الاسلام و المسلیمن قاضی دزفولی امام جمعه دزفول دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار حجت السلام و المسلمین سید محمد قاضی دزفولی امام جمعه دزفول گفت: مجریان و کارشناسان رادیو باید برای تولید محتوا و ایجاد روحیه و همدلی بین مردم تلاش نمایند، ضمن اینکه اهالی این رسانه ملی باید با شهروندان به زبانی رسا و مردمی صحبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیانات خود با تاکید بر معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دزفول تاکید کرد و افزود: حفظ سنت‌های خوب این شهر را ضروری است و باید این مقوله‌ها از طریق رادیو برای شنوندگان مطرح شوند.

در ادامه این دیدار، سید محمد کاظمینی مدیر رادیو دزفول از راهنمایی و حمایت‌های امام جمعه شهرستان تشکر کرد و اظهار داشت: برای رسیدن به رادیویی پویا و سرزنده که در شان مردم پایتخت مقاومت ایران باشد تلاش کرده و از همه ظرفیت‌های شهرستان در جهت رسیدن به اهداف تبیین شده استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه رادیویی رادیو دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۲۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش سفر رئیسی به دامغان / دیدار با مردم در مصلای امام خمینی (ره)

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی صبح جمعه در نخستین برنامه سفر به دامغان در مصلای این شهرستان حاضر شد تا با مردم دامغان دیدار و گفتگو کند.

خبر تکمیل می‌شود.

کد خبر: 1227641 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • بزرگداشت روز سعدی در رادیو صبا
  • گزارش سفر رئیسی به دامغان / دیدار با مردم در مصلای امام خمینی (ره)
  • کنایه رئیسی به برجام ۲ و ۳ در دیدار با مردم شاهرود
  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • دیدار مدیر کل امور اتباع البرز با امام جمعه چهارباغ
  • دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با امام جمعه قزوین
  • دیدار کارکنان تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش با امام جمعه اردبیل
  • دیدار امام جمعه همدان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • "وعده صادق" هیبت پوشالی رژیم اسرائیل را نمایان کرد
  • دیدار امام جمعه مهریز با فرمانده پادگان ارتش در مهریز