Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین بعد از درخشش بیرانوند برابر تاتنهام سرمربی آنتورپ بعد از بازی به این موضوع اشاره کرد که نباید از حضور دروازهبان ایرانی تیمش در این بازی داستان بزرگی ساخت.

 حالا اما با واکنش هواداران تیم بلژیکی سرمربی آنتورپ دچار سردرگمی شده است برای بازی دادن به یکی از دوگلر آماده تیمش. ایوان لکو سرمربی آنتورپ در واکنش به این وضعیت گفت: این انتخاب سختی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما از روز اول ما می دانستیم که این مسئله مشکلاتی ایجاد می کند. اگر شما دو دروازه بان خوب دارید ، هرگز خوب نیست. وقتی یکی بازی می کند  همه می گویند " چرا دیگری بازی نمی کند؟ " و بالعکس. شما نمی دانید باید در بازی‌ها چکار کنیم و کدام دروازه بان را به زمین بفرستیم.

او در ادامه گفت: علیرضا در برابر تاتنهام فوق العاده بود ، اما افرادی که می خواهند بوته را درون دروازه ببینند به اولین گل بازی اشاره می کنند  که دروازه بان می توانست جای دیگری باشد. و او در آنجا بهتر عمل کند. هواداران بیرانوند تأکید می کنند که او سه سیو بزرگ انجام داده است. هر دو درست می گویند ، شما موافقان و مخالفان درستی برای دروازه بانی هستید. من هنوز تصمیمی نگرفته ام. این یک معضل است.

کد خبر 572239 برچسب‌ها فوتبال - لیگ اروپا (جام یوفا) فوتبال لژیونرها

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ اروپا جام یوفا فوتبال لژیونرها سرمربی آنتورپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۳۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) رونمایی از علیرضا بیرانوند جدید

امیرمحمد قزوینه، دروازه‌بان جوان و آینده‌دار ۱۶ ساله خرم‌آبادی که سابقه قهرمانی با تیم نوجوانان در رقابت‌های آسیا ویژن تهران را در کارنامه دارد، این روز‌ها در حال تمرینات فشرده‌ای در کنار الگوی خود، علیرضا بیرانوند، است.

گفته می‌شود که قزوینه با وجود سن کم، استعداد و توانایی‌های قابل توجهی از خود نشان داده و بسیاری او را به عنوان بیرانوند جدید فوتبال ایران می‌شناسند.

حضور قزوینه در کنار بیرانوند، فرصتی طلایی برای این دروازه‌بان جوان است تا از تجربیات و آموزه‌های دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ایران بهره‌مند شود و خود را برای تبدیل شدن به یکی از بهترین‌های این پست در آینده آماده کند.

علاوه بر این، قزوینه در فصل آینده نامش در لیست تیم بزرگسالان پرسپولیس نیز قرار خواهد گرفت و این فرصت را خواهد داشت تا کنار بیرانوند برای تیم جوانان این باشگاه نیز به میدان برود.

بدون شک، حضور قزوینه در پرسپولیس و تمرینات او کنار بیرانوند می‌تواند سکوی پرتاب این دروازه‌بان جوان به سوی موفقیت‌های بزرگ باشد و نام او را در آینده‌ای نه چندان دور بین بهترین‌های فوتبال ایران قرار دهد.

 

منبع: طرفداری

دیگر خبرها

  • علیرضا بیرانوند جدید اینجاست | عکس
  • درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان!
  • (عکس) رونمایی از علیرضا بیرانوند جدید
  • شایعه عجیب درمورد نیمکت‌نشینی ستاره برزیلی استقلال | بگذارید باور نکنیم!
  • نیمکت‌نشینی غیرمنتظره ستاره محبوب در استقلال؛ پای دعوای خطیر و نکونام در میان است؟
  • کنایه مدیرعامل آلومینیوم به سرمربی استقلال
  • تداوم صدرنشینی آپوئل در شب نیمکت‌نشینی مهری
  • نیمکت‌نشینی عجیب سرباز پرسپولیسی‌ها
  • رقیب بیرانوند در یک‌قدمی ثبت رکوردی تاریخی
  • ماجرای اخراج مترجم اوسمار برابر ملوان