Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@15:47:05 GMT

هواداران همانند استرا از فکری حمایت کنند

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۴۵۸۶

هواداران همانند استرا از فکری حمایت کنند

پیشکسوت استقلال گفت: هواداران همان‌طور که از استراماچونی حمایت می‌کردند فکری را مورد حمایت قرار دهند و مطمئن باشند مزد صبر و حمایت خود را در آینده نزدیک خواهند گرفت.

به گزارش مشرق، علی موسوی یکی از مهاجمان مطرح استقلال در دهه ۷۰ محسوب‌ می‌شود، بازیکنی که با نمایش‌های خوبش در این تیم به بایرن‌لورکوزن رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی درباره شرایط استقلال و «محمود فکری» صحبت کرد.  او امیدوار است این تیم بتواند در هفته‌های آینده با نتایجی که می‌گیرد به صدر جدول رسیده و به سال‌ها ناکامی آبی‌پوشان در لیگ برتر پایان دهد. متن این گفت و گو در زیر از حضورتان خواهد گذشت.

نظرت درباره خط حمله استقلال چیست؟

استقلال بهترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارد، بازیکنانی که در این منطقه بازی می‌کنند از بهترین‌های لیگ ایران هستند. شیخ‌ دیاباته، مهدی قایدی و ارسلان مطهری مهاجمان توانمندی هستند که هر تیمی آرزوی داشتن آنها را دارد. البته در حال حاضر دیاباته مصدوم است و نتوانسته آن طور که باید و شاید در خدمت استقلال باشد ولی به طور حتم اگر این بازیکن به آمادگی کامل برسد همان مهاجمی خواهد شد که به راحتی دروازه حریفان را باز می‌کرد.

پس با این مهاجمان خوب چرا استقلال کم گل می‌زند؟

یکی از عوامل موثر برای گلزنی مهاجمان دادن پاس‌های خوب به آنهاست و باید مهاجمان به راحتی تغذیه شوند، اما این اتفاق در بازی‌های اخیر استقلال رخ نداده است. اگر فورواردهای (مهاجمان) یک تیم پاس خوب دریافت نکنند، چطور می‌توانند دروازه رقبا را باز کنند.

نبود علی کریمی در استقلال چقدر در این موضوع تاثیر گذار بوده؟

در اینکه او بازیکن خیلی خوبی بود و نقش مهمی در خط هافبک استقلال ایفا می‌کرد هیچ شکی نیست اما باید یک نکته مهم را در نظر داشت.

بیشتر بخوانید:

استقلال هرگز با این داور برنده نبوده است/هت تریکِ داورِ مصافِ حساسِ مشهد!

چه نکته‌ای؟

اینکه باید بر اساس داشته‌های استقلال حرف بزنیم و اینکه علی کریمی از استقلال رفته است هیچ دردی را دوا نمی‌کند. نباید افسوس گذشته را بخوریم و بگوییم چون فلان بازیکن از استقلال رفته است این مشکل خط هافبک حل نخواهد شد. جدایی بازیکنان از استقلال طبیعی است و همواره چنین مساله‌ای وجود داشته است. بازیکن می‌آید در این تیم می‌درخشد و بعد پیشنهاد بهتری را دریافت می‌کند و می‌رود. در حال حاضر باید محمود فکری بر اساس نفراتی که در اختیار دارد تصمیم‌گیری کرده و بهترین بازی را از نفراتش بگیرد.

فکری می‌تواند این مشکل را حل کند؟

به طور حتم این اتفاق خواهد افتاد و چالشی که پیش روی اوست برطرف خواهد شد. استقلال روزهای حساسی را پیش رو دارد و کادر فنی استقلال که همگی از افراد با سابقه این تیم هستند نهایت تلاش خود را به کار خواهند بست تا بهترین تیم را بسازند.

عملکرد استقلال در ۲ بازی اخیر باعث شده اعتراضاتی از سوی هواداران به فکری شود.

استقلال در جایگاه سوم جدول قرار دارد و فاصله چندانی با صدر جدول ندارد. هواداران استقلال باید در نظر داشته باشند «محمود فکری» زمان چندانی برای آماده‌سازی این تیم در اختیار نداشت و باید به او زمان داد. انتقاد و اعتراض در شرایط فعلی نه تنها دردی را دوا نمی‌کند بلکه باعث خواهد شد تا تمرکز مربیان و بازیکنان استقلال به هم بریزد. من به عنوان بازیکنی که چند سال در استقلال بازی کرده، یک درخواست دارم.

چه درخواستی؟

اینکه با تمام قدرت از کادر فنی حمایت کنند. آنها همان‌طور که از استراماچونی حمایت می‌کردند فکری را مورد حمایت قرار دهند و مطمئن باشند مزد صبر و حمایت خود را در آینده نزدیکی خواهند گرفت. شما و همه هواداران استقلال اگر از نظر آماری به عملکرد استقلال در هفته‌های ابتدایی فصل  نسبت به سال‌های گذشته دقت داشته باشید متوجه خواهید شد اگر بهتر نباشد بدتر هم نیست.

چه آینده‌ای برای استقلال پیش بینی‌ می‌کنید؟

آینده‌ای که برای استقلال پیش بینی ‌می‌کنم روشن است، این تیم بهترین نفرات را در اختیار دارد، هر کدام از بازیکنانی که در این عضویت دارند بهترین هستند. فقط استقلال نیاز به هماهنگی و زمان دارد تا بتواند به آنچه می‌خواهد برسد.

استقلال امروز به مصاف شهر خودرو خواهد رفت، این بازی را چطور می‌بینید؟

به طور حتم بازی جذابی خواهد بود، بازی‌های استقلال و شهر خودرو همواره حساس و زیبا بوده است. به طور حتم این تیم دنبال ضد فوتبال و بازی دفاعی نیست. این باعث خواهد شد استقلال نسبت به رقبای دیگری را پیش رو داشته باشد. استقلال روبه‌روی این قبیل تیم‌ها بهتر بازی می‌کند.

استقلال باز هم چند بازیکن خود را در اختیار ندارد، به مشکل نخواهد خورد؟

به هر حال نبود هر بازیکنی باعث خواهد شد دست مربیان بسته باشد و برخی از این نفراتی که نمی‌توانند استقلال را مقابل شهر خودرو همراهی کنند در ترکیب ثابت بودند اما فاصله بازیکنان اصلی با ذخیره زیاد نیست و این فرصت خوبی برای بازیکنانی است که نیمکت نشین بودند تا توانایی فنی‌شان را نشان دهند.

مهدی رحمتی سرمربی شهر خودرو باید مقابل تیم سابق قرار گیرد.

او سال‌ها کاپیتان استقلال بود و حالا باید تیمش را مقابل استقلال به زمین بفرستد. این از جذابیت‌های فوتبال است و به طور حتم این مسابقه بدون حاشیه و در کمال آرامش برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید محسن فخری زاده مهدی قائدی استقلال علی موسوی استراماچونی علی کریمی محمود فکری طور حتم شهر خودرو خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۴۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی به مصاف سپاهان خواهد رفت که این بازی از اهمیت زیادی برای این تیم برخوردار است. این دیدار تقابل جذاب بین خط دفاعی مستحکم تراکتور و خط حمله پرقدرت سپاهان خواهد بود.

در همین خصوص عارف آقاسی، مدافع تیم تراکتور که این فصل زوج دفاعی قرمزهای تبریزی را با شجاع خلیل‌زاده تشکیل داده، در گفت‌وگو با خبرنگار ما پیرامون شروع تمرینات تراکتور گفت: این هفته با بازگشت آقای خمس تمرینات را شروع کردیم و خیلی خوشحالم که دوباره هم‌تیمی‌های خودم را دیدم. جا دارد از همین‌جا سال نو را هم به همه هموطنان و هواداران تراکتور تبریک بگویم و آرزوی سالی خوب برای همه مردم ایران دارم.

وی افزود: تمرینات ما مثل همیشه با نظم خاصی برگزار می‌شود و آقای خمس هم روی این نظم تاکید زیادی دارند. ما هم طبق وظیفه کارمان را انجام می‌دهیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم و بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

او در مورد قدرت تیم سپاهان گفت: تیم سپاهان همیشه یکی از مدعیان قهرمانی بوده و ما هم کاملا بر توان تهاجمی این تیم واقف هستیم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا تدابیر کادرفنی را در زمین اجرا کنیم. در این بازی مثل تمام بازی‌ها تمام تلاشمان را خواهیم کرد که وظایف دفاعی و هجومی را انجام بدهیم و باتوجه به حضور هواداران انگیزه بسیار زیادی هم داریم.

آقاسی با اشاره به نتایج ضعیف تراکتور مقابل مدعیان اظهار داشت: به نظرم نباید لیگ برتر و عملکرد تیم‌ها را این‌طور سنجید، ما هنوز دو بازی مهم دیگر با استقلال و سپاهان داریم و سایر مسابقات هم از اهمیت زیادی برخوردار هستند. ما متمرکز هستیم که در 9 بازی باقی‌مانده برنده شویم و مطمئن باشید اگر این بازی‌ها را ببریم دیگر نتایج قبلی به چشم نخواهند آمد.

مدافع تراکتور ادامه داد: در سال‌های گذشته تیم‌هایی که توانستند در بازی‌های پایانی فصل تمرکز بیشتری داشته باشند و آماده‌تر وارد زمین شوند، در نهایت به موفقیت رسیدند و ما هم‌قسم شدیم تا در بازی‌های باقی‌مانده نتایج لازم را کسب کنیم تا هواداران خوشحال شوند. این تنها هدفی است که داریم.

این بازیکن باتجربه در مورد حضور هواداران در بازی سپاهان عنوان کرد: هواداران تراکتور نیاز به دعوت ما ندارند و همیشه حضور پرشوری در ورزشگاه داشتند اما من به عنوان عضو کوچک این خانواده چند میلیونی، از تمام هواداران عزیز تراکتور درخواست دارم تا در این بازی انرژی خودشان را برای لحظه ورود تیم‌ها به زمین و 90 دقیقه مسابقه نگه دارند و مثل همیشه ما را تشویق کنند. حمایت آنها انرژی ما را چند برابر می‌کند و روی حریف هم تاثیر دارد و مطمئنا با حضور پرشور آنها می‌توانیم هر حریفی را شکست بدهیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا کسب سهمیه آسیایی بازیکنان را راضی خواهد کرد؟ گفت: ما به عنوان فوتبالیست وظیفه داریم در تمام مسابقات برنده شویم و به هیچ وجه اینطور نیست که اگر سهمیه بگیریم یا در جایگاه خاصی قرار داشته باشیم دیگر راضی شویم و برای کسب رتبه بهتر تلاش نکنیم. بازیکنان ما تجربه بالایی دارند و تا روز پایانی تلاش خواهند کرد تا هواداران را خوشحال کنند و شک نکنید ما در هر 9 بازی برای برد وارد زمین خواهیم شد.

دیگر خبرها

  • فکری بازی کنیم
  • ۱۰۰۰ کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گرد هم می‌آیند
  • خبر خوشحال‌کننده برای هواداران استقلال
  • لیزر را جمع کنید: مودریچ را کلافه کردند! (عکس)‏
  • پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه بر شهداب یزد با حمایت هواداران
  • بانک قرمز، مورد نظر هواداران آبی - گزارش
  • مانچینی: هواداران درباره ما درست می‌گویند
  • آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم
  • طوفان توییتری استقلالی ها با هشتگ واگذاری عادلانه
  • حمایت از پایان‌نامه‌های فناورانه حوزه صنایع غذایی