Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: مشکل تیم ما خوابگاه است که اداره کل ورزش و جوانان و شورای شهر با وجود وعده‌هایی که داده بودند، هیچ حمایتی نکردند. - اخبار ورزشی -

ندا روستا، سرمربی تیم فوتبال بانوان قشقایی شیراز نیز با اشاره به هزینه‌های خوابگاه هفت بازیکن این تیم به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تا دقیقه 90 دنبال قرارداد بازیکنان مان بودیم که اگر مسئولان حمایت‌مان می‌کردند مشکل قرارداد بازیکنان را نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از روز اول شورای شهر و اداره کل ورزش و جوانان به باشگاه گفته بودند در تامین خوابگاه حمایت‌تان می‌کنیم، اما دو هفته از لیگ برتر گذشت و هیچ خبری از حمایت مسئولان نشد.

وی افزود: مدیر عامل باشگاه در این مورد دستش خالی بود و هفت نفر از بازیکنان ما که احتیاج به خوابگاه دارند، دچار مشکل شدند. چون مسئولان گفته بودند هزینه خوابگاه را پرداخت می‌کنیم که متاسفانه حمایت نکردند و ما به بازیکنان شهرستانی که در خوابگاه بودند گفتیم به منزلشان بروند تا تکلیف تیم مشخص شود و مدیرعامل هم گفت قادر به تامین امور مالی تیم نیست و اعلام انصراف کرد و گفت تا مسئولان حمایت نکنند از عهده این تیم برنمی‌آیم.

روستا با اشاره به قول و وعده‌هایی که مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان و شورای شهر داده بودند، اظهار داشت: می‌توانستند از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان و یا شورای شهر خوابگاهی در اختیار ما بگذارند. تا الان دکتر نجف پور مدیرعامل باشگاه شبی 300 هزار تومان هزینه خوابگاه بازیکنان را پرداخت کرده و چون هزینه سنگینی است گفت از عهده پرداخت آن برنمی‌آید.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان: برای دیدار برابر شهرداری بم برنامه خاصی داشتیم

 

وی ادامه داد: شرایط تیم خوب نیست. از چهار روز پیش بازیکنان خوابگاهی از این خانه به آن خانه، از این خوابگاه به آن خوابگاه می‌روند. نمی‌دانم مسئولان اگر فرزندان خودشان در شهر دیگری چنین شرایطی داشتند می‌توانستند قبول کنند؟ هفت بازیکن شهرستانی در این شهر هستند اما یعنی شیراز به این بزرگی یک مکانی برای اسکان و خوابگاه ندارد؟

سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز خاطرنشان کرد: تیم من خانه معلم را پیشنهاد کرد که شبی هفتاد هزار تومان است یعنی شورای شهر هزینه یکماه اسکان این بازیکنان را ندارد؟ این بازیکنان حق شان نیست. شهر بم و سیرجان که کوچک هستند از حمایت مسئولان برخوردارند اما شیراز در دوره‌های قبل سه تیم لیگ برتری داشت اما حالا یک تیم دارد و از این تیم حمایت نمی‌کنند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فوتبال اداره کل ورزش و جوانان سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۴۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی در آستانه جذب بازیکنی دیگر از گروه سیتی فوتبال

پس از ساویو که در فصل آینده از ژیرونا به منچسترسیتی خواهد پیوست، کریستین مک‌فارلین نیز راهی اتحاد می‌شود.

طرفداری | گروه فوتبال سیتی سیاست همکاری باشگاه‌های خود را ادامه می‌دهد. 

به گزارش اتلتیک؛ منچسترسیتی در آستانه جذب کریستین مک‌فارلین، مدافع چپ ۱۷ ساله انگلیسی نیویورک سیتی است. منابع آگاه به این انتقال به اتلتیک گفته‌اند که هنوز توافق نهایی یا امضایی صورت نگرفته است، اما از آنجایی که هر دو باشگاه تحت هدایت گروه سیتی فوتبال (CFG) فعالیت می‌کنند، انتظار می‌رود این انتقال به زودی نهایی شود. این مدافع چپ از بااستعدادترین بازیکنان آکادمی نیویورک سیتی به شمار می‌رود. او واجد شرایط بازی برای تیم ملی آمریکا بوده و در رده‌های پایه نیز برای این کشور بازی کرده است، اما در طول یک سال گذشته نام او در تیم زیر 17 ساله‌های انگلیس دیده می‌شود. مک‌فارلین اولین گل خود را برای تیم زیر ۱۷ ساله سه‌شیرها در پیروزی ۵-۰ مقابل مجارستان در هفته گذشته به ثمر رساند.

مک‌فارلین همچنان در انتظار اولین بازی خود برای تیم اصلی نیویورک سیتی است. او به عنوان ذخیره اصلی در پست مدافع چپ در نظر گرفته می‌شود و از سال ۲۰۲۲ در ۲۷ بازی برای تیم دوم نیویورک سیتی به میدان رفته است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بانوان چادری شاغل در ادارات تجلیل شوند
  • انتقاد سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز از فرصت‌سوزی بازیکنان
  • «صفر دو» سال تابش خورشید فوتبال در قزوین
  • منچسترسیتی در آستانه جذب بازیکنی دیگر از گروه سیتی فوتبال
  • شهداب در آستانه هتریک قهرمانی
  • حمایت قاطع بانوان گرگانی از مردم فلسطین
  • برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان
  • برنامه مسابقات هفته‌های دوم تا چهارم لیگ برتر فوتبال امید‌
  • چرچسوف در آستانه سرمربیگری تیم ملی آذربایجان
  • تجمع بانوان خورموجی در حمایت از زنان و کودکان غزه