Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:51:14 GMT

کشت پاییزه در مهرستان به ۳۵۰۰ هزار هکتار رسید

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۵۰۱۵

کشت پاییزه در مهرستان به ۳۵۰۰ هزار هکتار رسید

عبدالله سپاهی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: گندم، جو، پیاز، سبزیجات برگی و گیاهان دارویی عمده محصولات پاییزه این شهرستان را تشکیل می‌دهند به طوریکه گندم با یکهزار و ۶۰۰ هکتار بیشترین سطح را به خود اختصاص داده است.

وی پیش‌بینی کرد سطح زیر کشت محصولات پاییزه شهرستان به سه هزار و ۹۰۰ هکتار تا پایان آذر برسد که نسبت به سال گذشته ۳۰۰ هکتار افزایش خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی مهرستان گفت: در ۲ سال اخیر کشت گیاهان دارویی نظیر سیر در این شهرستان افزایش یافته و با توجه به خرده مالک بودن کشاورزان شهرستان کشت انواع گیاهان دارویی رشد مطلوبی در ایجاد درآمد برای بهره برداران ایجاد کند.

به گزارش ایرنا مهرستان از توابع استان سیستان و بلوچستان در ۴۵۰ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز این استان و در نزدیکی مرز پاکستان قرار دارد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان مهرستان کشاورزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان مهرستان کشاورزی سیستان و بلوچستان مهرستان کشاورزی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۵۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین عطایی اظهار کرد: در نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان قزوین ۱۱ هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین در قالب ۵ پلاک روز سه شنبه در کمیسیون جهاد کشاورزی رفع تداخل شد.

وی افزود: در این کمیسیون پلاک‌های کارندچال، کش رود و قدیم آباد در شهرستان قزوین و حاجی آباد لیاء و دانسفهان در شهرستان بوئین زهرا پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آن‌ها به پایان رسید.

رئیس جهاد کشاورزی قزوین تاکید کرد: از مجموع یک هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و یک هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۱۴ پلاک به پایان رسیده است.

کد خبر 6086505

دیگر خبرها

  • به صدا درآمدن زنگ خطر انقراض ۵۰ گونه گیاه دارویی وخوراکی درآذربایجان غربی
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • استفاده از هوش مصنوعی در برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی
  • خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • گل محمدی به عنوان گیاهی اقتصادی برای کشاورزان یزدی
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • ۳۵۰۰ هکتار از مزارع مازندران بایر مانده است/ توقف فینسک
  • قرار گرفتن گل محمدی در برنامه‌ی توسعه‌ی کشت استان یزد
  • تولید سالانه ۱۶هزار تن گیاهان دارویی در لرستان
  • خطر دستبرد به طبیعت با برداشت بی رویه گیاهان دارویی!