Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:49:00 GMT

سه محور جاده‌ای کرمانشاه دچار مه گرفتگی شدید است

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۵۱۷۲

سه محور جاده‌ای کرمانشاه دچار مه گرفتگی شدید است

سرهنگ «محمد حیدی»  روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رانندگان این محورها باید با حداقل سرعت حرکت کنند و چراغ های خودرو خود را روشن نگهدارند و از توقف در سطح جاده خودداری کنند.

وی همچنین از رانندگانی که در این محورها تصادف می کنند، خواست به منظور جلوگیری از تصادفات زنجیره ای، هرچه زودتر خودرو خود را به شانه خاکی جاده هدایت کرده و نسبت به پاک سازی محل تصادف اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مه گرفتگی شدید از صبح امروز همچنین سطح شهر کرمانشاه را فرا گرفته است.

استان کرمانشاه با ۱۴ شهرستان و بیش از ۲۴ هزار کیلومتر مربع مساحت بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.  

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کاهش تصادفات کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کاهش تصادفات کرمانشاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کاهش تصادفات کرمانشاه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۵۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: هم اکنون تمامی محور‌های استان بر اثر بارش باران لغزنده است.
مریم تاکی، هم اکنون تمامی محور‌ها را در مسیر شهرستان‌های مبارکه، شاهین شهر، شهرضا، نایین، اردستان، کاشان و خورو بیابانک بر اثر بارش شدید باران لغزنده اعلام کرد و افزود: همچنین محور‌های دامنه – خوانسار و نجف آباد -داران مه گرفته است و رانندگان برای تردد احتیاط و چراغ‌های مه شکن را روشن کنند.
مریم تاکی افزود: در پی بارش باران پیش بینی می‌شود، محور‌های اصفهان – شهرضا، اصفهان -شاهین شهر و موچه خورت و اردستان دچار آبگرفتگی شود.
وی با اشاره به اینکه بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان تا چند آینده بارش‌ها در استان شدید‌تر می‌شود، به رانندگان توصیه کرد: از تردد‌های غیر ضروری به ویژه در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند و قبل از حرکت با سامانه‌ی ۱۴۱ تماس گرفته و از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • محور هراز بازگشایی شد
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر