Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا حقایق پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون بیش از ۲ هزار نفر خانواده شهدا و ایثارگران قزوینی در نوبت اشتغال هستند که بخشی از آنها از طریق شرکت در آزمون استخدامی جذب دستگاه‌های اجرایی می‌شوند.

وی با بیان اینکه یکی از اساسی‌ترین دغدغه مسؤولان بنیاد شهید اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگران است، اظهار داشت: پرداخت وام، جذب ۲۵ درصدی استخدام در دستگاه‌های اجرایی و برگزاری دورهای مهارت‌آموزی ازجمله اقدامات اشتغالزایی بنیاد شهید به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حقایق پور با اشاره به اینکه قزوین استانی صنعتی است، تصریح کرد: باید از این ظرفیت نیز برای اشتغالزایی فرزندان شاهد و ایثارگر استفاده کرد.

وی یادآور شد: بر اساس ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مقرر است ۲۵ درصد از سهمیه استخدامی‌های دستگاه‌ها به ایثارگران اختصاص داده شود و برای اشتغالزایی افرادی که شرایط استخدام را ندارند نیز تلاش شده تا از طریق پرداخت‌های وام‌های اشتغالزایی زمینه اشتغال شان فراهم شود.

این مسؤول اضافه کرد: با توجه به محدودیت ادارات در جذب نیروهای انسانی، با اتکا به روش‌های دیگر نیز به دنبال اشتغالزایی برای فرزندان شهدا و ایثارگران هستیم.

وی با بیان اینکه افراد جویای کار روز به روز افزایش می‌یابد، افزود: توانمندسازی شغلی جامعه ایثارگری از طریق آموزش‌های فنی و مهارتی و مشاوره شغلی را در دستور کار داریم.

حقایق پور ادامه داد: تشویق متقاضیان شاهد و ایثارگر برای شرکت در کلاس‌های فنی و حرفه‌ای و استفاده از تسهیلات فنی و حرفه‌ای در شهرستان‌ها از دیگر راه‌های اشتغال‌زایی با توجه به توانمندی فردی و تحصیلی افراد در حوزه شاهد و ایثارگر است.

استان قزوین دارای سه هزار شهید سرافراز و هفت هزار و ۲۰۲ جانباز است.

برچسب‌ها اشتغال زایی استان قزوین بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اشتغال زایی استان قزوین بنیاد شهید و امور ایثارگران اشتغال زایی استان قزوین بنیاد شهید و امور ایثارگران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۵۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی متن پیام تسلیت مشترک حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم و مالک رحمتی بدین شرح است:

بسمه تعالی
انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت یکی دیگر از اسوه‌های صبر و بردباری مادر شهیدان والامقام محمدباقر و مرتضی خانمحمدی؛ حاجیه خانم ابراهیم پور دخانی غمی جانکاه بر دل‌های خانواده معظم شهدا و ایثارگران گذاشت و همه ما را اندوهگین کرد.

به راستی که کلمات عاجز از بیان جلوه‌های ایمان و ایثار آن انسان وارسته است که فرزندان عاشورایی تربیت و به جبهه‌های عشق و جهاد اعزام کرد و تفسیر سوره صبر و ولایت مداری را در عمل به منصه ظهور رساند.

اینجانبان با ادای احترام به مقام والای همه پدران و مادران شهدا، فقدان آن مرحومه مغفوره را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، خانواده محترم خانمحمدی و دخانی و همه بازماندگان به خصوص اهالی شهیدپرور خطه آذربایجان تسلیت عرض نموده و در این ایام پرفیض ماه مبارک رمضان که موسم تضرع و بندگی به درگاه ایزد منان است برای روح بلند آن عزیز سفر کرده رحمت واسعه الهی و همنشینی با ائمه معصومین (ع) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

سید محمدعلی آل هاشم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی
و امام جمعه تبریز
مالک رحمتی
استاندار آذربایجان شرقی

دیگر خبرها

  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • دیدار با خانواده معظم شهدا در سلماس
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • یادواره شهدای حاج عمران در لرستان برگزار می‌شود
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده های معظم شهدا در زاهدان