Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@13:12:02 GMT

نارضایتی پرستاران بوشهری در پرداخت حق کارانه

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۵۷۲۷

نارضایتی پرستاران بوشهری در پرداخت حق کارانه

ابراهیمی گفت: با توجه به اینکه از اسفند سال گذشته تاکنون بیمارستان شهدای خلیج فارس بعنوان بیمارستان مرجع و به مرکز کرونا تبدیل شده است این بیمارستان درآمد لازم برای پرداخت کارانه را ندارد و این موضوع باعث نارضایتی پرستاران شده است.

«ابراهیم ابراهیمی» روز یکشنبه (23 آذر) در گفتگو با  خبرگزاریشبستان در بوشهر با اشاره به اینکه شماری از پرستاران بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر روز گذشته خواستار تجدید نظر در میزان پرداخت مبلغ کارانه در ایام شیوع ویروس کرونا شدند، اظهار داشت: کارانه مبلغی می باشد که جدا از اضافه کار و براساس درآمد بیمارستان به پرستاران و پزشکان پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس هیات مدیره نظام پرستاری شهرستان بوشهر به عدم توانمندی مالی بیمارستان شهدای خلیج فارس جهت پرداخت کارانه پرستاران اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه از اسفند سال گذشته تاکنون بیمارستان شهدای خلیج فارس بعنوان بیمارستان مرجع و به مرکز کرونا تبدیل شده است این بیمارستان درآمد لازم برای پرداخت کارانه را ندارد.

 

ابراهیمی با تاکید بر اینکه مشکل کاهش درآمدهای بیمارستانی تنها مختص استان بوشهر نیست تصریح کرد: در همین راستا رئیس سازمان برنامه و بودجه اعتباری به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این خصوص اختصاص داد تا بیمارستان‌ها از این محل کارانه پرستاران و کادر درمان را تا پایان مهر ۹۹ پرداخت و تسویه کنند.

 

وی با بیان اینکه تا پیش از این شرایط مبلغ کارانه به صورت میانگین حداقل ۵۰۰ هزارتومان بود اما رقم پرداختی تا پایان خرداد ماه بسیار کم بوده است، یاد آور شد: پرداخت این مبلغ کم باتوجه به سختی کار و شرایط پیش آمده مورد نارضایتی پرستاران بیمارستان شهدای خلیج فارس است.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر پرستاران کرونا استان بوشهر خبرگزاری شبستان بیمارستان شهدای خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۵۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتفاع ۲.۵ متری موج خلیج فارس در سواحل استان بوشهر

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از صدور هشدار دریایی سطح نارنجی در نوار ساحلی استان خبر داد و گفت: ارتفاع موج خلیج‌ فارس در نوار ساحلی استان بوشهر تا ۲.۵ متر افزایش می‌یابد. - اخبار استانها -

فرج‌الله شکوهی‌پور در گفتگویی با خبرنگار تسنیم در بوشهر، از تداوم وزش بادهای شمالی روی خلیج‌ فارس و سواحل استان بوشهر تا پایان روز جمعه 10 فروردین خبر داد و اظهار داشت: با افزایش سرعت وزش باد تا 50 کیلومتر در ساعت هشدار دریایی سطح نارنجی در نوار ساحلی استان بوشهر تا روز جمعه 10 فروردین صادر شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت خلیج فارس در مناطق مرکزی و جنوبی استان بوشهر، مواج پیش‌بینی می‌شود گفت: وزش باد نسبتاً شدید تا شدید شمال غربی در سواحل و فراساحل جنوبی استان بوشهر گاهی بیش از 50 کیلومتر در ساعت از جمله مخاطرات هشدار دریایی سطح نارنجی در استان است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از افزایش ارتفاع موج دریا در سواحل و فراساحل شمالی استان بوشهر 90 تا 150 سانتیمتر خبر داد و تصریح کرد: ارتفاع موج دریا در سواحل مرکزی و جنوبی استان بوشهر امروز 90  تا 180 و در فراساحل تا 250 سانتیمتر است.

شکوهی‌پور با اشاره به اینکه تا اواخر هفته جاری ارتفاع موج خلیج‌فارس در نوار ساحلی استان بوشهر تا 2.5 متر افزایش می‌یابد خاطرنشان کرد: اکنون جهت وزش باد در استان بوشهر غالباً شمال غربی گاهی غربی با سرعت تا 40 کیلومتر در ساعت، در سواحل جنوبی تا 50 کیلومتر در ساعت و در فراساحل جنوبی استان بوشهر گاهی تا 60 کیلومتر در ساعت است.

وی با تأکید بر پرهیز از تفریحات دریایی در این شرایط جوی گفت: اختلال در فعالیت‌های دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی و احتمال خطر غرق شدن به‌ویژه شناورهای سبک و نیمه‌سنگین و شناگران در نوار ساحلی استان بوشهر در این وضعیت و شرایط آب و هوایی وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر توصیه کرد: از تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی در مناطق تحت تأثیر جلوگیری شود.

شکوهی‌‌پور با تأکید بر ممنوع کردن شنا در نوار ساحلی استان بوشهر در هشدار نارنجی دریایی گفت: تمهیدات لازم برای  پیشگیری از هرگونه خسارت احتمالی اندیشیده شود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های صداوسیمای مرکز خلیج فارس در شب قدر
  • نارضایتی مردم از خدمات‌دهی بیمارستان کوثر سنندج
  • خلیج فارس و دریای عمان تا جمعه مواج است
  • وزش باد شدید در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان
  • نارضایتی مردم از خدمات‌دهی بیمارستان کوثر سنندج + فیلم
  • آبرسانی به بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارس
  • اشتغال‌ زایی با تمرکز بر ظرفیت های موجود
  • ارتفاع ۲.۵ متری موج خلیج فارس در سواحل استان بوشهر
  • مصدومیت هفت تن بر اثر تصادف زنجیره‌ای در حاجی آباد
  • بازگشت اسد به دنیای عرب