Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، دهمین ماه از شیوع ویروس کرونا با ادامه دردسرهای کرونایی در استان مازندران درحال سپری شدن است.

براساس بررسی‌های به عمل آمده نیز وضعیت شهرهای استان متفاوت بوده درست است باتوجه به اعمال محدودیت‌های کرونایی شرایط بهتری شده اما همچنان وضعیت استان نگران‌کننده است.

حدود سه هفته از اعمال محدودیت‌های کرونایی می‌گذرد این درحالی است که در برخی از شهرها اجرای این محدودیت‌ها در هفته جاری در برخی از شهرهای استان  تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین حسن‌نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت شهرهای شهرهای آمل، رامسر، بهشهر، گلوگاه و نکا قرمز است که محدودیت‌ها را خواهیم داشت و بقیه شهرها در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی افزود: شهر‌های ساری، نور و محمودآباد از وضعیت قرمز خارج شدند و به وضعیت نارنجی رسیدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به وضعیت خاص و نگران‌کننده استان اشاره کرد و گفت: باید بیشتر به توصیه‌های بهداشتی توجه شود که البته تحقق این مهم مستلزم همکاری و همراهی مردم است‌.

حسن‌نژاد با تاکید بر ضرورت پرهیز از هرگونه تجمع در شب یلدا در مازندران، خاطرنشان کرد: زمان اجرای محدودیت‌های کرونایی در مازندران برای روز‌های شنبه ۲۹ و یک‌شنبه ۳۰ آذرماه از ساعت ۱۸  تا ۴ صبح خواهد بود که لازم است مردم همانند گذشته با ما همراه باشند.
انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: حسین حسن نژاد معاون سیاسی وضعیت کرونا در مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری

سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راهور مازندران گفت: به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین و به دلیل برگزاری رژه نیرو‌های مسلح بلوار آزادی ساری حد فاصل میدان امام تا چهار راه ابن شهر آشوب ساروی از ساعت ۶ صبح تا پایان مراسم برای تردد وسایل نقلیه بسته است.

او افزود: رانندگان مسیر‌های جام جم، نهضت، بلوار عسگری محمدیان، کمربندی شمالی و شهبند را برای تردد انتخاب کنند.

رئیس پلیس راهور مازندران از رانندگان درخواست کرد با همکاران پلیس در مسیر مستقر هستند داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت طرح آبرسانی به شهرهای دهدشت ، سوق ، لنده و چرام از سد کوثر
  • شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است / هوای قزوین و شهرکرد بر مدار قرمز و نارنجی
  • اجرای محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در مرکز مازندران
  • شاخص کیفی ۱۲ شهر بر مدار پاکی/ هوای شهر زاهدان در وضعیت خطرناک قرار گرفت
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • محدودیت های ترافیکی ویژه رژه نیروهای مسلح در ساری
  • پرهیز از نقض مرزهای شخصی در دورهمی‌های خانوادگی
  • ضرورت اطلاع رسانی وضعیت زمین‌هایی تفکیک شده ی غیرقانونی
  • پاک‌ترین هوا سهم آسمان سنندج است / هوای زاهدان بر مدار آلودگی
  • فیلم/ وضعیت پمپ بنزین ها در شهرهای آذربایجان غربی