Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@11:12:46 GMT

«راند دیگر» بهترین فیلم جوایز اروپا شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۶۵۲۸

«راند دیگر» بهترین فیلم جوایز اروپا شد

فیلم «راند دیگر» ساخته «توماس وینتربرگ» موفق به کسب جایزه بهترین فیلم از سی و پنجمین دوره جوایز فیلم اروپا در سال ۲۰۲۰ شد.

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، «توماس وینتربرگ» کارگردان مطرح دانمارکی علاوه بر کسب جایزه بهترین فیلم جوایز اروپا جایزه بهترین فیلمنامه این رویداد را نیز از آن خود کرد و «مدس میکلسن» نیز برای بازی در نقش اصلی این فیلم بهترین بازیگر جوایز فیلم اروپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«وینتربرگ» ضمن دریافت جایزه عنوان کرد فیلم «راند دیگر» را در سخت ترین دوران زندگی ام ساخته ام چرا که همزمان با آغاز فیلمبرداری، دخترم آیدا در یک سانحه رانندگی درگذشت. آیدا قرار بود بخشی از این فیلم باشد و «راند دیگر» در مدرسه و در کلاس درس او مقابل دوربین رفت و اکنون تنها تقدیم کردن جایزه به دخترم معنا خواهد داشت.

«راند دیگر» که نماینده سینمای دانمارک در شاخه بهترین فیلم بین المللی نود و سومین دوره جوایز سینمایی اسکار است و از شانس های مهم این شاخه محسوب می شود، یکی از فیلم های موفق گیشه در دانمارک بود که در فاصله میان موج اول و دوم شیوع ویروس کرونا در این کشور اکران شد. این فیلم روایتگر داستان معلمی است که به مصرف الکل اعتیاد دارد. 

سی سومین دوره جوایز فیلم اروپا امسال به صورت مجازی و از برلین برگزار شد و در سایر بخش ها «پائولا بیر» برای بازی در فیلم «آندین» ساخته «کریستین پتزولد» برنده جایزه بهترین بازیگر زن شد و  «جمعی» ساخته «الکساندر نانو» نیز جایزه بهترین مستند جوایز فیلم اروپا را به خود اختصاص داد.

فیلم ایتالیایی «تنها» به کارگردانی «کارلو سیرونی» نیز جایزه دیسکاروی (جایزه فیپرشی ویژه بهترین فیلم اول یک کارگردان) را از جوایز فیلم اروپا دریافت کرد و جایزه بهترین فیلم کمدی و انیمیشن این جوایز نیز به ترتیب به دو فیلم فرانسوی «موفقیت بزرگ» ساخته «امانوئل کورسو» و «جوزف» ساخته «اورل» رسید. 

«همه گربه ها در تاریکی خاکستری هستند» به کارگردانی «لاسه لیندر» هم موفق به کسب بهترین فیلم کوتاه شد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برندگان جوایز فیلم اروپا 2020 راند دیگر جایزه بهترین فیلم جوایز فیلم اروپا راند دیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۶۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدن ورزیده مسوت اوزیل و فرناندو تورس و درو شدن تمامی جوایز توسط لیونل مسی، سوژه جدید عمر مومنی / فیلم

مسوت اوزیل به تازگی ویدیویی در اینستاگرام منتشر کرده که به وضوع پیشرفت او را در عضله‌سازی نشان می‌دهد. عمر مومنی نیز به همین بهانه انیمیشنی از اوزیل و تورس با حضور مسی منتشر کرده است.

دانلود (1.4MB)

دیگر خبرها

  • جوایز جشنواره شعر «طوفان القوافی» به ۴ میلیون دینار عراق رسید
  • شرکت‌های فناوری جعل عمیق ساخته شده توسط هوش مصنوعی را شناسایی کنند
  • کدام شهرهای اروپا برای راه‌اندازی استارت‌آپ بهترین هستند؟
  • عکس| گلزن استقلال جایزه جنجالی را گرفت!
  • بهترین تیم‌های اروپا از حیث خلق موقعیت در جریان بازی
  • سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» در موزه سینما اضافه شد
  • اضافه شدن سه جایزه به غرفه«پوران درخشنده» در موزه سینما
  • سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» اضافه شد
  • مقام معظم رهبری: امروز رسانه‌ موثرتر از موشک و پهپاد دشمن را عقب می راند
  • بدن ورزیده مسوت اوزیل و فرناندو تورس و درو شدن تمامی جوایز توسط لیونل مسی، سوژه جدید عمر مومنی / فیلم