Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 11 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، با شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور و به تبع آن استان لرستان بسیاری از افراد در شغل‌های مختلف متضرر شدند. پیاده‌روهای شهر خرم‌آباد نشان می‌دهد تعداد دست‌فروشان در این شهر روز به روز زیادتر می‌شود، دستفروشانی که وضعیت امرار و معاش خوبی ندارند و چرخ زندگی آن‌ها به سختی می‌چرخد و این روزها برای تامین هزینه‌های زندگی خانواده با وجود جولان کرونا بازی تن به تن و نابرابر با مرگ را تجربه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که مسئولان با تاکید بر قرنطینه مدعی پرداخت بسته حمایتی و بیمه بیکاری به بیکاران ناشی از کرونا هستند در این میان دستفروشان در بلاتکلیفی به سر می‌برند و قرنطینه معنی گرسنگی و بدهکاری را برای آنها دارد.

کد خبر 572302 برچسب‌ها استان لرستان كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان لرستان كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۶۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی

بهرام دلفان اظهار کرد: براساس قانون مولدسازی اموال مازاد دانشگاه علوم پزشکی را احصا و برای مولدسازی معرفی کردیم.

وی از معرفی ۴۸ واحد از املاک این دانشگاه برای مولدسازی خبر داد و اضافه کرد: ارزش این واحد‌ها ۲۰۰ میلیارد تومان است و پس از فروش برای تجهیز خوابگاه، پارکینگ بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد و بخشی از بیمارستان نیایش هزینه خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در حال حاضر ۲۴۰۰ تخت فعال بیمارستانی داریم و با احداث بیمارستان‌های نیایش خرم‌آباد، رازی کوهدشت، گهر دورود ۱۱۰۰ تخت به مجموع تخت‌های استان افزوده می‌شود.

دلفان یادآور شد: با احداث بیمارستان نیایش، بیمارستان شهدای عشایر را به مرکز تروما و جراحی اختصاص خواهیم داد.

وی اضافه کرد: تصمیم داریم توریسم درمانی را در استان تقویت کنیم این درحالیست که سالانه بین ۴۰ تا ۵۰ بیمار خارجی به استان مراجعه می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: با بهره‌برداری از بیمارستان‌های در دست احداث لرستان می‌توانیم ۱۰ درصد تخت‌ها را VIP کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • لرستان تصفیه خانه پایدار ندارد
  • جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • ترس و فرار کودکانی که برای اولین بار در زندگی خود پهپاد می‌بینند | ویدئو
  • سعدی؛ از روحانیِ زمانه خود تا شاعری در زمانه ما که باید تدینش اثبات شود!
  • برگزاری مزایده جدید پارسیلون خرم‌آباد
  • آخرین خبرها از پارسیلون خرم‌آباد/ مزایده جدید برگزار می‌شود
  • بازدید بازرس کل لرستان از برخی مناطق شهر خرم آباد