Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جانشین ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان گیلان گفت: محدودیت‌های ترافیکی تا اعلام جدید وزارت بهداشت در مورد تغییر وضعیت ادامه دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمود قاسم‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره ادامه محدودیت‌های ترافیکی کرونا اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی همچنان تا دوشنبه پابرجاست زیرا اعلام تغییرات وضعیت سه‌گانه از طریق وزارت بهداشت به ستادهای استانی در روزهای دوشنبه اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان گیلان افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر 4 شهرستان وضعیت قرمز و 12 شهرستان وضعیت نارنجی دارند، اتومبیل‌های شخصی تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند از وضعیت قرمز به نارنجی یا برعکس و حتی زرد تردد داشته باشند. 

وی گفت: محدودیت ترددها از ساعت 21 تا 4 صبح در شهرهای قرمز و شهرهای نارنجی با تعداد شهروندان بیش از 200 هزار نفر همچون رشت که وضعیتی نارنجی دارد و تعداد شهروندان نیز بیش از این مقدار است همچنان پابرجاست تا زمانی که این شهرها از این وضعیت خارج شوند.

استاندار گیلان: مردم دورهمی‌های خانوادگی در شب یلدا را مجازی برگزار کنند147 مورد مبتلا به کرونا در طرح غربالگری خانه به خانه در استان گیلان شناسایی شدندجانشین فرمانده سپاه گیلان در بسیج: رسانه‌ها نقش موثری برای کاهش اضطراب مردم در بحران کرونا ایفا کردند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان بیان کرد: با توجه به این که در این شرایط کرونایی بیشترین تلفات و بیماران را در طی دورهمی‌ها داشته‌ایم و چون فضای خانه‌ها کوچک است و تهویه هوا به درستی انجام نمی‌شود، مردم باید طبق دستورالعمل‌های صادر شده موارد بهداشتی را رعایت کنند.

جانشین ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان گیلان گفت: همانگونه که مردم سراسر دنیا طبق درخواست رهبران و دولت‌ها، جشن‌های خود را همچون کریسمس محدود می‌کنند، برای شب یلدا نیز از مردم درخواست داریم که از دورهمی‌ها اجتناب کنند تا جان هیچکس به خطر نیفتد.

انتهای پیام/619/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محدودیت های ترافیکی استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۶۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی مراسم شب‌های قدر در قم

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قم از برقراری محدودیت‌های ترافیکی جهت برگزاری مراسم احیاء شب‌های قدر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سرهنگ غلامرضا صدفی اظهار داشت: با توجه به مصوبات استانی در راستای برقراری نظم و امنیت ترافیکی معابر اطراف حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها ممنوعیت تردد و توقف در معابر اطراف حرم مطهر در شب‌های قدر به شرح زیر برقرار می گردد.

➖خیابان امیر کبیر(خیابان اراک) حدفاصل پل آهنچی تا سه راه خورشید

➖خیابان معلم از تقاطع شهدا به سمت تقاطع حجتیه

➖بلوار شهید منتظری از دوربرگردان به سمت تقاطع حجتیه

➖کلیه معابر فرعی منتهی به این محدوده‌ها

وی افزود: با توجه به حجم ترافیک معابر در صورت نیاز محدودیت ها به حلقه بعدی گسترش می یابد. همچنین جهت برگزاری مراسم  مسجد مقدس جمکران در محدوده بلوار نرجس خاتون (رینگ اول) ممنوعیت توقف اعمال می گردد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم گفت: به شهروندان عزیز توصیه می شود حتی الامکان از ناوگان حمل ونقل عمومی استفاده نموده و در صورتی که قصد دارند با خودروی شخصی به حرم مطهر مراجعه نمایند از ظرفیت پارکینگ های شهید کاظمی در بلوار منتظری روبروی پل نیروگاه و پارکینگ شرقی و زمزم در بلوار عماریاسر استفاده نمایند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر در اصفهان اعلام شد
  • محدودیت‌های ترافیکی مراسم شب‌های قدر در قم
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه شب‌های قدر در کرمان
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در برخی جاده‌های گیلان
  • اعمال محدودیت ترافیکی جدید در مشهد همزمان با شب‌های قدر
  • ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد
  • ادامه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • این جاده محبوب شمالی یک طرفه شد/ادامه محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی
  • جاده چالوس یک طرفه شد/ادامه محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی