Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@11:36:07 GMT

معاون استاندار: امنیت کامل در لرستان برقرار است

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۶۸۴۴

معاون استاندار: امنیت کامل در لرستان برقرار است

به گزارش ایرنا محمود ثمینی روز یکشنبه در رزمایش ترافیکی طرح زمستانی جاده های استان اظهار داشت: اقدامات عواملی که برای ایجاد امنیت و حفظ آسایش و آرامش مردم تلاش می کنند ارزشمند است.

وی با بیان اینکه سلامت و امنیت ۲ نعمت بزرگ هستند افزود: تمامی نیروهای مسلح در سطوح مختلف برای حفظ امنیت و آسایش مردم در تلاش هستند که در این راستا سایر دستگاههای اجرایی مانند هلال احمر، اورژانس، آتش‌نشانی و راهداری نیز فعالیت شبانه روزی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان ادامه داد: تمامی این نیروها هنگام بروز حوادث در کنار یکدیگر برای حفظ آرامش روحی مردم تلاش می کنند و در سیل ۹۸ از خودگذشتگی نشان دادند.

ثمینی گفت: امیدواریم اجرای طرح زمستانی و اعزام نیروها به سخت ترین نقاط جاده ای لرستان، کاهش تلفات و خسارات جانی و مالی را به همراه داشته باشد.

باتوجه به شروع فصل سرما، ۳۲۶ راهدار در قالب ۴۰ تیم و با ۱۶۷ دستگاه ماشین آلات سبک سنگین و نیمه سنگین در جاده های لرستان مستقر هستند و محورهای آسیب دیده مانند خرم آباد - پلدختر با حساسیت بیشتری مدیریت می شود.

۲۵ هزار تن شن و نمک امسال برای یخ زدایی جاده های استان استفاده خواهد شد.

طول راه های لرستان حدود هشت هزار کیلومتر است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری زمستانی استانداری لرستان خرم آباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری زمستانی استانداری لرستان خرم آباد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری زمستانی استانداری لرستان خرم آباد اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۶۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت مراکز هسته‌ای ایران ۱۰۰ درصد برقرار است

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به امنیت مراکز هسته‌ای و نیروگاه اتمی بوشهر گفت: امنیت نیروگاه و مراکز هسته‌ای ایران ۱۰۰ درصد برقرار و اعتبار حفاظ امنیتی برقرار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محمد اسلامی عصر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به آغاز ساخت 3 هزار و 500 واحد مسکونی ویژه کارکنان سازمان انرژی اتمی ایران در بوشهر اظهار داشت: برای رفع دغدغه‌های کارکنان نیروگاه اتمی بوشهر با تعامل و همکاری سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی امروز عملیات اجرایی ساخت 3 هزار و 500 واحد مسکونی در بوشهر آغاز شد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه اراضی ساخت این واحدهای مسکونی در  زمین ساحلی قرار دارد گفت: عملیات آماده‌سازی این واحدها قابل ملاحظه است و امید می‌رود بر اساس برنامه زمانبندی پس از آماده‌سازی زمین، واحدهای مسکونی ساخته و تحویل شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اضافه کرد: در ساخت این واحدهای مسکونی از ظرفیت نهضت ملی مسکن با رعایت استانداردهای لازم استفاده می‌شود.

اسلامی با اشاره به افزایش فعالیت در جبهه‌های مختلف در ساخت نیروگاه‌های اتمی دوم و سوم گفت: در مقایسه با قبل از سال 1400 فعالیت در جبهه‌های مختلف سایت دوم و سوم نیروگاه‌های اتمی بوشهر افزایش یافته و فعالیت 12 برابر شده است.

وی اضافه کرد: قبلاً در ساخت نیروگاه‌های اتمی یاد شده 250 نفر فعال بودند که اکنون بیش از 3 هزار نفر مشغول فعالیت هستند و تا قبل از پایان سال ان‌شاءالله تعداد نیروها در ساخت دو واحد نیروگاه اتمی جدید بوشهر به بیش از 5 هزار نفر افزایش می‌یابد.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: با اراده‌‌ای که وجود دارد اجازه هیچگونه تاخیر در ساخت این دو واحد نیروگاه‌ داده نمی‌شود و بر اساس برنامه زمانبندی ان‌شاءالله تکمیل و وارد مدار تولید می‌شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به امنیت مراکز هسته‌ای و نیروگاه اتمی بوشهر گفت: امنیت نیروگاه و مراکز هسته‌ای ایران 100 درصد برقرار و الحمدلله کشور یک نظام امنیتی و قدرتمند است.

اسلامی ادامه داد: نظام دفاعی و امنیت ما هر گونه تعرض به این کشور شود این تسلط کشور و اقتدار نیروهای مسلح حفاظت و امنیت هسته‌ای هم در کمال اقتدار و اعتبار حفاظ امنیتی برقرار است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است
  • اسلامی: امنیت مرکز‌های هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است
  • امنیت مراکز هسته‌ای به صورت کامل برقرار است/ هیچ چالشی نداریم
  • امنیت مرکزهای هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است
  • امنیت صددرصدی در مراکز هسته‌ای کشور برقرار است
  • امنیت مراکز هسته‌ای ایران ۱۰۰ درصد برقرار است
  • معاون استاندار هرمزگان: ۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تحویل مردم شده است
  • ابوطالب شفقت استاندار لرستان شد
  • استانداران جدید مازندران و لرستان مشخص شدند
  • ابوطالب شفقت به استانداری لرستان می‌رود