Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه این استان از لحاظ جغرافیایی وسعت کم تری نسبت به سایر استان ها دارد اما از لحاظ جمعیتی چهارمین استان پر جمعیت کشور محسوب می شود گفت: سرانه تخت بیمارستانی البرزنسبت به جمعیت آن کم است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، دکتر محمد فتحی اظهار کرد:  خوشبختانه طی سال های اخیر  آمار  تخت های استان افزایش یافته اما تا رسیدن به سرانه استاندارد کشوری حدود دو هزار تخت دیگر در بخش های دولتی و خصوصی  نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد :  تا پایان  سال بیمارستان فردیس با  260 تخت به بهره برداری خواهد رسید و پیگیر آن هستیم  تا سایر بیمارستان های در حال ساخت مثل بیمارستان کمالشهر و طالقان  نیز زودتر به بخش درمان استان افزوده شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز در ادامه  گفت : وزارت بهداشت  قول  مساعد جهت  تامین منابع ساخت و تجهیز بیمارستان های در حال ساخت را داده است  و امیدواریم  هرچه سریع تر به شاخص استاندارد کشوری برسیم .

دکتر فتحی در بخشی دیگر از صحبت های خود افزود  : با توجه به اعمال محدودیت ، رعایت پروتکل های بهداشتی و همکاری همشهریان عزیز طی دو هفته گذشته روند مبتلایان ، بستری شدگان و فوتی های کرونا در استان  نزولی بوده و این آمار نشان می دهد که با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی می توانیم کرونا را مهار کنیم.

وی تاکید کرد : از هم استانی های عزیز کمال تشکر را دارم و خواهشمندم که نکات بهداشتی را همچنان رعایت کنند و به ویژه در شب یلدا  از تجمعات  و دورهمی ها  بپرهیزند .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان تخت بیمارستانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکستن دو تیر برق و آسیب به تاسیسات برقِ خرمشهر پیامد طوفان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: امروز دوشنبه طی تماسی با مرکز هدایت عملیات بحران EOC در ساعت ۰۱:۰۵ بامداد مبنی بر شکسته شدن دو تیر برق شهری مختص بیمارستان بر اثر شرایط بد جویی، تندباد در نزدیکی منازل پزشکان بیمارستان حضرت ولیعصر اعلام شد.
دکتر دریانبرد افزود: بلافاصله ژنراتور‌های بیمارستان در مدار قرار گرفتند و خدمت رسانی بدون وقفه به بیماران انجام شد، تیم‌های واکنش سریع به محل اعزام، اتوبوس آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان به صورت آماده باش درآمدند و ترمیم خطوط انتقال برق تا پایان عملیات انجام شد. 
وی یادآور شد: با توجه به حساسیت موضوع ساعت ۸:۵۰ امروز برق بیمارستان وصل شد.

دیگر خبرها

  • خدمات بیمارستانی به ۲۰۰۰ نفر در جنوب استان بوشهر
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • جزئیات احداث ۳ پارکینگ بیمارستانی با ۱۶۵۰ ظرفیت در تهران
  • ۶ جانباخته و ۱۵۶ مصدوم درتصادفات کرمان
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • مهروموم ۱۳ خوراک‌فروشی استان بوشهر به‌دلیل رعایت نکردن بهداشت
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۶ فروردین؛ ۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • شکسته شدن دو تیر برق و آسیب به تاسیسات برقِ خرمشهر پیامد طوفان
  • بازدید بیش از ۲۵۵ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری قزوین
  • شکستن دو تیر برق و آسیب به تاسیسات برقِ خرمشهر پیامد طوفان