Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- هر کسب و کاری در دنیای وب به نما و ویترینی جذاب و امکانات حرفه ای مرتبط با آن نیاز دارد. امروزه بسیاری از کسب و کارها از وردپرس (wordpress) برای راه اندازی وب سایت خود استفاده می کنند. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای (CMS) بسیار محبوب و رایگان با سرعت گسترش و توسعه بسیار بالاست که قالب های بی شماری از آن در سطح اینترنت به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طوریکه بیش از 35% وب سایت های موجود در دنیا با قالب های آماده این CMS ساخته شده اند. به دلیل محبوبیت آن در بین کاربران ایرانی بیشتر از35 درصد از وب سایت های ایرانی از قالب های آماده فارسی و راست چین استفاده می کنند.

ایران پنجمین کشور استفاده کننده از وردپرس در دنیاست.

قالب وردپرس یک بسته نصبی یا یک پکیج کدنویسی شده است که نما، ظاهر، زیبایی، موضوع و عملکرد وب سایت شما را مشخص می کند. استفاده از قالب های وردپرس شما را قادر می کند تا بدون کدنویسی وب سایت خود را راه اندازی کنید. اما برای خرید قالب وردپرس چه مواردی را باید مدنظر قرار داد و کسب و کارهای مختلف چطور قالب مناسب خود را تهیه کرده اند؟

1: خرید قالب متناسب با ماهیت کسب و کار

مهمترین معیار انتخاب قالب وردپرس تناسب ظاهر و امکانات آن با حوزه کاری شماست. تنوع قالب های وردپرس به قدری زیاد است که به سادگی می توانید یک وب سایت شیرینی پزی، فروشگاه فایل یا آموزشی را با استفاده از آنها راه اندازی کنید. علاوه براین می توانید با نصب افزونه های وردپرس امکانات بیشتری به سایت خود اضافه کنید. به عنوان مثال هاستینگ بزرگ میزبانفا، وب سایت خود را با قالب آوادا طراحی کرده است.

2: استفاده از قالب های اورجینال

یکی از دغدغه های کاربران اطمینان از قالب خریداری شده و عدم وجود کدهای مخرب است. قالبهای غیر اورجینال سرشار از اشکالات و نواقص بی شمار هستند و توسط سایت های غیر معتبرارائه شده و معمولا پشتیبانی و آپدیت نمی شوند. بنابراین، در صورت وقوع اختلال در آنها، تنها راه ‌حل نصب مجدد قالب و پذیرش از دست دادن اطلاعات و محصولات درج شده در سایت است. ضمن اینکه با هر بار حذف و نصب مجدد قالب، رتبه سایت نیز در گوگل و الکسا دستخوش تغییرات منفی می شود.

برای این منظور افرادی که برای آینده کاری خود چشم اندازی تصور کرده‌اند باید با چند ده هزار تومان هزینه بیشتر این اطمینان را ایجاد کنند.

 در کشور ما که اکثر کاربران به دلیل تحریم‌ها و عدم امکان خرید مستقیم قالب های معتبر دنیا از قالب های نال شده استفاده می کنند. اما وب سایت راست چین با فارسی سازی و راست چین کردن پوسته های محبوب و پر استفاده دنیا و البته استفاده از طراحان زبده ایرانی در تولید و طراحی  قالب های کاملا داخلی، این خلا را پر کرده است.

کاربران می توانند با خرید قالب های وردپرس اورجینال راست چین کاملا خیالشان را از امنیت قالب و عدم دسترسی سایر افراد به وب سایتشان آسوده کنند.

پرفروش ترین قالب های وردپرس دنیا را بشناسید.

تفاوت‌های نسخه قالب اورجینال با نسخه های غیر اورجینال

بسیاری از شرکت‌ها و سایت‌های داخلی قالبهایی غیر اورجینال را بدون محدودیت و با قیمتی بسیار پایین و حتی در مواردی کاملا رایگان در اختیار کاربران می‌گذارند که به هیچ عنوان قابل اطمینان نیستند و نمی‌توان از مخرب نبودن کدهای آن اطمینان حاصل کرد.

3. اطمینان از صحت عملکرد

سرعت و عملکرد صحیح قالب بر رتبه گوگل و تجربه کاربری تاثیر مستقیمی دارد. بنابراین کدهای تمیز و قالب سئو شده می تواند یکی از موارد بسیار تاثیر گذار در انتخاب قالب وردپرس باشد. تمامی موارد کیفی توسط کارکنان راست چین مورد بررسی قرار می گیرد.

تنوع و کیفیت قالب در راست چین

یکی از ویژگی های مجموعه ای که تمایل دارید از آن قالب خریداری نمایید تنوع محصولات و قالب های وردپرس آن است که دست شما را با هر زمینه شغلی باز بگذارد. مارکت راست چین  با ارائه محصولات بی نظیری چون قالب های فروشگاهی، آموزشی، شرکتی، شخصی، خبری و غیره با تنوع بسیار بالا و قیمت مناسب راه اندازی سایت را برای کسب و کارهای مختلف ساده کرده است.

کیفیت و صحت اورجینال بودن قالب های راست چین توسط واحد کنترل کیفی مورد بررسی قرار می گیرد سپس برای خرید در اختیار کاربران وردپرس قرار میگیرد.

یکی از ویژگی های بارز فروشگاه راست چین دسته بندی و تفیک قالب ها جهت انتخابی آسان به خصوص برای مبتدیان است. به طوری که برای فروشگاه، وب سایت شخصی، مد و فشن، کودک حتی رستوران و کافه نیز دسته جداگانه تعریف کرده است.

بهترین قالب وردپرس راستچین و فارسی شده را اینجا مشاهده کنید.

پشتیبانی 24 ساعته واقعی

اگر کسب و کاری دارید که پشتیبانی 24 ساعته دارد و رسیدگی فوری به سایت و مشکلات احتمالی جهت راضی نگاه داشتن مشتریان در اولویت شما قرار دارد، باید پشتیبانی قالب شما نیز 24 ساعته باشد!

پشتیبانی تیکتی، ضمانت بازگشت وجه و مهم تر از همه پاسخگویی تلفنی که بسیاری از شرکت های ارائه دهنده قالب از آن بی بهره هستند از راست چین یک وب سایت تمام عیار در جهت حمایت از کاربران ساخته است.

 

با دانلود قالب وردپرس سایت های فروشگاهی، خبری، شرکتی و هزاران سایت آماده دیگر را بدون کد نویسی راه اندازی کنید.

اکنون باید گفت اگر به طور جدی تصمیم دارید کسب و کاری راه اندازی کنید، تجارت خود را گسترش دهید و فروش خود را چندین برابر کنید، با مراجعه به فروشگاه راست چین (rtl-theme.com) یک قالب بی نظیر با کلیه ویژگی ها و انتظاراتی که از یک سایت در ذهن خود دارید خریداری کنید.

برای دریافت آخرین تخفیف های فعال خرید قالب و افزونه های وردپرس می توانید به صفحه تخفیف راست چین مراجعه کرده یا از بخش پشتیبانی سوال کنید.

تخفیف راست چین: https://www.rtl-theme.com/discount-code/


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سایت ایرانی وردپرس راست چین راه اندازی کنید قالب های وردپرس قالب وردپرس خرید قالب راست چین سایت خود وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۷۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم فوتبال نساجی در یکی از مهمترین دیدارهای خود در این فصل روز جمعه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف تراکتور می رود اما ساکت الهامی برای این دیدار دو بازیکن مهم خود را در ترکیب نخواهد داشت.

صالح حردانی مدافع راست و محمدرضا آزادی بهترین گلزن این فصل نساجی به دلیل 4 کارته بودن نمی توانند تیمشان را در بازی روز جمعه همراهی کنند.

تیم فوتبال نساجی در رده شانزدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور
  • آخرین جزئیات بیمه مادران روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند و بیشتر + سایت ثبت نام بیمه
  • بن‌گوریون راست گفته بود!
  • ایرانی‌ها از کدام شبکه اجتماعی بیشتر استفاده می‌کنند؟
  • ایرانی ها بیشتر از کدام شبکه های اجتماعی استفاده می‌کنند؟ (+ اینفوگرافی)
  • بیشتر بانوان ایرانی مقید به حجاب هستند
  • با شنیدن نامش هم می‌لرزند، بیشتر از دیدن موشک ایرانی! + فیلم
  • دانشمند بزرگ ایرانی که به ندرت نامش را شنیده‌ایم!
  • (اینفوگرافیک) ایرانی‌ها بیشتر از کدام شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؟
  • همکاری دستگاه‌های خدمات رسان گچساران در طرح نهضت ملی مسکن ضعیف است