Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@13:22:09 GMT

تجمع مسافران سرگردان مترو کرج-تهران در اوج کرونا +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۰۷۳۵۲

تجمع مسافران سرگردان مترو کرج-تهران در اوج کرونا +فیلم

‍‍‍‍‍‍

قطار کرج-تهران بدون اطلاع رسانی دقیق و حتی یک عذرخواهی ساده با اختلال مواجه شد و خیل مسافران این متروی پرتردد را سرگردان کرد.

به گزارش مشرق، صبح امروز، یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹، حرکت قطارهای مترو از ایستگاه کرج به سمت تهران با تاخیر و اختلال مواجه شد و همین امر موجب شد تا انبوهی از جمعیت در ایستگاه برای سوار شدن به مترو گرد هم آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه اما موجب نارضایتی و عصبانیت مسافران شد، عدم اطلاع رسانی مناسب توسط مدیران ایستگاه، بدون حتی یک عذرخواهی ساده بود.

نکته عجیب ماجرا اما پاسخ مدیر ایستگاه کرج به اعتراض یک شهروند بود که خطاب به وی گفت: هر کاری دوست داری انجام بده!

ویدئوی زیر را ببینید:

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

دانلود

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید محسن فخری زاده اخبار حوادث تهران مشرق مترو تهران مترو کرج مترو کرج تهران مترو گلشهر ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۷۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده ایستگاه های اصلی خط ۷ مترو امسال بسته می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، با بهره‌برداری از ایستگاه ورزشگاه تختی در منتهی‌الیه جنوب شرقی خط ۷ نه تنها بیست و دومین ایستگاه خط مذکور در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت بلکه حدود ۲ کیلومتر مسیر ریلی نیز به طول شبکه مترو پایتخت افزوده می‌شود. همان‌طور که پیش‌تر هم عنوان شده است، تکمیل ایستگاه ورزشگاه تختی در صورت تأمین ناوگان حمل و نقلی مورد نیاز، می‌تواند سر فاصله حرکتی قطارهای خط ۷ را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

اما فارغ از ایستگاه ورزشگاه تختی که آخرین ایستگاه از بدنه اصلی خط ۷ به حساب می‌آید، برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای این خط به موارد بیشتری مربوط می‌شود؛ غیر از رفع نواقص و نصب پله برقی در ورودی پارک رفتگر (ایستگاه تربیت مدرس)، ورودی مستقل ایستگاه توحید به همراه سالن بلیت فروشی آن نیز امسال امکان تکمیل دارد. به این موارد باید تلاش برای بهره‌برداری از ۶ ورودی دیگر را اضافه کرد؛ ساخت و تجهیز ورودی جنوبی ایستگاه آهنگ، ورودی جنوبی ایستگاه چهل‌تن دولاب، ورودی جنوبی ایستگاه هلال احمر، ورودی غربی ایستگاه شهدای هفدهم شهریور، ورودی شمال غربی ایستگاه میدان کتاب و ورودی شرقی میدان صنعت، از جمله دیگر پروژه‌های خط ۷ در سال ۱۴۰۳ به شمار می‌آیند. از طرفی با جمع‌آوری کارگاه مترو، امکان بازگشایی بلوار پاک نژاد و میدان کتاب در ماه‌های باقی‌مانده از سال جاری وجود دارد.

اما یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های خط ۷ در این دوره مدیریت شهری، احداث حدود ۵ کیلومتر تونل و ۲ ایستگاه در پروژه توسعه شمال غربی خط مذکور است که عملیات اجرایی آن از اسفند ماه سال گذشته آغاز شد؛ پروژه‌ای که در صورت تأمین به موقع منابع مالی لازم، حتی احتمال انجام تست سرد آن تا اوایل نیمه دوم سال ۱۴۰۴ وجود دارد و این یک خبر مسرت بخش برای اهالی غرب پایتخت و خصوصاً دانشجویانی است که محل تحصیل آنها در حوالی پونک و حصارک واقع شده است.

کد خبر 6085201

دیگر خبرها

  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • پرونده ایستگاه های اصلی خط ۷ مترو امسال بسته می شود
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷ در سال جاری
  • مرگ مشکوک پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز + جزئیات
  • حادثه مرگبار برای پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز
  • ◄ بررسی اهم اقدامات شرکت مترو تهران در خط 6 برای سال جاری
  • خودکشی جوان تهرانی در ایستگاه مترو سرسبز
  • اقدام به خودکشی یک مرد جوان در مترو تهران