Web Analytics Made Easy - Statcounter

ندا اسماعیلی گفت: آذربایجان غربی با توجه به استقبال مردم از چالش «به وقت ورزش» موفق به کسب مقام سوم کشوری شد.

«ندا اسماعیلی» در گفت و تو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: چالش « به وقت ورزش» در ایام کرونایی برا تشویق مردم به ورزش های همگانی برگزار شد که شهرستان ماکو توانست مقام نخست را در سطح استان به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرپرست اداره ورزش و جوانان ماکو افزود:در این چالش ارومیه و سلماس به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا باعث تعطیل شدن ورزش های همگانی شد، تصریح کرد: استقبال شایسته مردم از این چالش و اعضای هیات ورزش‌های همگانی ماکو و استان، باعث شد تا آذربایجان غربی موفق به کسب مقام سوم کشوری در این چالش شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان ماکو اضافه کرد: لیست آسیب دیدگان از کرونا برای واحدهای تابعه از جمله باشگاه های فعال بخش خصوصی و دولتی به صورت چندین مرحله به اداره کل تابعه ارسال شده است ومتقاضیان استفاده از تسهیلات مربوط به این طرح می توانند با ثبت نام در سامانه وزارت ورزش و جوانان و سامانه کارای وزارت کار نیز برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.

گفتنی است، برپایی پویش های مختلف از جمله «پویش در خانه بمانیم» ، « پویش آماده باش ۱ و ۲»، « چالش به وقت ورزش» ، «چالش طناب زنی کودکان» ،  «چالش زنجیره ایروبیک در خانه» ، صعودها و همایش های کوهپیمایی با رعایت مقررات بهداشتی و با شیوه نامه های جدید به مبارزه با تنبلی پرداخته و زمینه های گسترش ورزش سالم و مفید را در روز های سخت همه‌گیری این ویروس فراهم کردند.

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: به وقت ورزش ورزش همگانی آذربایجان غربی وقت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۷۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به پاریس رسید / استقبال در بدو ورود به ارومیه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، «فاطمه مجلل» قایقران روئینگ ارومیه‌ای صبح روز یکشنبه در کره جنوبی ضمن کسب اولین سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس برای قایقرانی به اولین بانوی ورزشکار استان آذربایجان‌غربی در تاریخ شد که راهی المپیک می‌شود.

مجلل چگونه المپیکی شد

مجلل در انتخابی تیم ملی روز ۱۷ دی‌ماه سال ۱۴۰۲ در دریاچه ارومیه با زمان ۸ دقیقه و ۱۴ ثانیه و ۱۱۰ صدم ثانیه و کسب رتبه اول به عضویت تیم ملی درآمد.

او در اردوی پایانی تیم ملی که فروردین‌ماه در ارومیه و در دریاچه سد شهرچای برگزار شد تمرینات فشرده انجام داد و بعد از پایان اردو راهی کرده جنوبی شد.

بانوی قایقرانی تیم ملی روز جمعه و در مرحله مقدماتی در گروه سوم مقدماتی در رقابت با حریفانی از سنگاپور، فیلیپین، تایلند و قزاقستان با زمان ۸:۰۲:۰۶۹ دقیقه به عنوان قایق اول از خط پایان عبور کرد و به دور نیمه نهایی مسابقات راه یافت. در این رقابت نمایندگان فیلیپین و سنگاپور دوم و سوم شدند.

مجلل روز شنبه و در مرحله نیمه نهایی در گروه اول در رقابت با حریفانی از قزاقستان، کره جنوبی، ازبکستان، سنگاپور و چین‌تایپه با زمان ۸:۰۳:۰۴۷ دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کرد و به فینال مسابقات راه یافت.

او در ادامه رقابت‌ها و در صبح روز یکشنبه در فینال این رقابت با حریفانی از ویتنام، فیلیپین، ژاپن، ازبکستان و سنگاپور رقابت کرد و با زمان۷:۳۷:۰۰۷ دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مقام سوممسابقات جواز حضور در المپیک را بدست آورد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و ژاپن اول و دوم شدند

اولین مصاحبه مجلل بعد از کسب سهمیه

بانوی قایقرانی ارومیه‌ای در بدو ورود سهمیه المپیک را بزرگترین آرزویش از کودکی و از ورود به قایقرانی عنوان و اظهار کرد: خوشحالم این موفقیت را کسب کردم و قرار است در المپیک حضور یابم.

مجلل گفت: از هشت سالگی تمرینات مداوم خود را در رشته قایقرانی انجام و طی چهار سال اخیر در اردوهای تیم‌های ملی بودم و تمرینات مداومی را علی‌رغم شرایط سخت انجام دادم.

او اظهار کرد: برای درخشش در المپیک در زمان باقی‌مانده تلاش خود را انجام خواهم داد.

مجلل درخصوص مسابقات انتخابی المپیک در کره‌جنوبی گفت: مسابقات از طرح بالایی برخوردار بود و رقیبان برای رسیدن به المپیک نهایت تلاش خود را انجام و من توانستم در هر سه مرحله با زمان بسیار خوب سهمیه المپیک را کسب کنم.

وی در خاتمه از خانواده خود، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه و رئیس هیات قایقرانی استان و شهرستان و از همه حامیان خود قدردانی کرد.

استقبال مسئولین ورزشی، ارومیه‌ای‌ها و خانواده از اولین بانوی المپیکی آذربایجان‌غربی

صبح امروز با حضور مسئولین ورزشی استان جمعی از شهروندان و خانواده او با حضور در فرودگاه بین‌المللی ارومیه از «فاطمه مجلل» قایقران المپیکی و «یاسمن حمزه‌پور» مربی او استقبال کردند.

به این ترتیب نام «فاطمه مجلل» در تاریخ ورزش استان آذربایجان‌غربی به عنوان اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش استان ثبت شد.

بیوگرافی اولین بانوی المپیکی ورزش آذربایجان‌غربی

«فاطمه مجلل» در ‎۵ مرداد سال ۱۳۸۱ در شهر ارومیه به دنیا آمد و به گفته خودش از سال ۹۸ بطور حرفه‌ای در رشته قایقرانی و در تیم‌های ملی حضور یافته و تا کنون دو مدال طلای قهرمانی آسیا، نقره بازی‌های آسیایی و برنز جایزه بزرگ روسیه را کسب کرده است.
او حضورش در رشته قایقرانی را به پیشنهاد مربی شنایش عنوان کرده است.

«یاسمن حمزه‌پور» مربی فاطمه مجلل نیز همواره در مسابقات مختلف همراه او بوده و یکی از عوامل درخشش او بوده است.

گزارش: سینا افشاریان

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898942

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب نور
  • اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به پاریس رسید / استقبال در بدو ورود به ارومیه
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی سوم اردیبهشت