Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اعمال محدودیت های کرونایی در طول سه هفته گذشته اظهار داشت: کاشان از نظر وضعیت کرونایی یک شهر نارنجی هست و به همین دلیل خودروهای پلاک غیربومی حق ورود به این شهر را ندارند.

وی با بیان اینکه در مدت زمان اعمال محدودیت ها از ورود حدود دو هزار خودرو با پلاک غیربومی به کاشان جلوگیری شد، ابراز داشت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۲۸ خودرو و چهار موتورسیکلت با پلاک مخدوش توقیف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه تردد خودروها از ساعت ۲۱ تا چهار صبح در شهرهای نارنجی مثل کاشان ممنوع است، تصریح کرد: در طول زمان اجرای محدودیت ها بیش از سه هزار خودرو نیز به دلیل مخدوش کردن پلاک توسط دوربین های شهری و ماموران راهنمایی و رانندگی اعمال قانون شدند.

وی با اشاره به اینکه هرگونه دستکاری در پلاک وسائل نقلیه جرم و با مجرم برابر با قانون برخورد می شود، خاطرنشان کرد: این گونه افراد به مراجع قضایی معرفی و از ۶ ماه تا یک سال حبس در انتظار آنهاست.

سرهنگ بساطی با بیان اینکه نیروی انتظامی با آمادگی ۱۰۰ درصد و در کنار دیگر نیروهای مسلح آماده ارائه خدمات به شهروندان کاشانی هستند، افزود: امیدواریم با کاهش ترددها و رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی زنجیره شیوع ویروس کرونا را قطع کنیم.

وی ضمن تشکر از مردم فهیم کاشان برای تعامل و همکاری با ماموران نیروی انتظامی در اجرای طرح محدودیت های تردد در ایام کرونا گفت: مطمئن هستیم که بدون همکاری مردم پلیس در انجام وظائف خود موفق نمی شود و یکی از نتایج این همکاری و تعامل داشتن یک جامعه امن برای زندگی مردم و شهروندان است.

کد خبر 5094009

منبع: مهر

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی پلاک مخدوش ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر آیت الله یزدی شیوع کرونا گرگان کرمانشاه شهرکرد مجلس شورای اسلامی محدودیت های کرونایی شهرستان کرج تبریز عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد با هماهنگی‌های انجام شده ، محدودیت عملیاتی اعمال شده در برخی فرودگاه‌های کشور برطرف شده است.

جعفر یازرلو اظهار داشت؛ ضمن عرض پوزش از مسافران محترم به دلیل مشکلات ناشی از ابطال و یا تاخیر برخی پروازها، به اطلاع می رساند با هماهنگی های انجام شده محدودیت عملیاتی اعمال شده در فرودگاهها برطرف و شرکتهای هواپیمایی مجاز به انجام پروازهای برنامه ریزی شده می باشند.

مسافران محترم می توانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا پرواز در تماس بوده و یا به پیامک های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه نمایند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896925

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است
  • تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده
  • ‌سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: اگر افرادی حجاب را قبول ندارند ناگزیر هستند از قانون تبعیت کنند
  • محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • خبر سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت های خودرویی به مناسبت روز ارتش