Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته، انتشار صدای آقای مکوندی، یکی از سفیران تپسی در تماس با اپراتور پشتیبانی این شرکت، مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها قرار گرفت. این سفیر، از کارشناس پشتیبانی تقاضا می‌کرد که پول پرداخت شده از سوی یکی از مسافران را به او برگرداند چرا که مسافر از پرستاران بخش کرونا بوده و او از پرستاران این بخش، کرایه نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال این موضوع و بازنشر گسترده‌ی آن در شبکه‌های اجتماعی، تعدادی از کاربران پیشنهاد کردند که تپسی سازوکاری برای همراهی با این اقدام انسانی و تاثیرگذار سفیر تپسی در نظر بگیرد.

به همین منظور، تپسی پویش «سفیر مهربانی» را از ۲۲ تا ۳۰ آذر ماه راه‌اندازی کرده است. در این پویش، سرویس جدیدی به نام «سفیر مهربانی» به سرویس‌های تپسی اضافه شده که سفرهای آن کاملا مشابه سرویس کلاسیک است، اما مبلغ سفر در این سرویس ۳ هزار تومان بیشتر خواهد بود. این مابه التفاوت، به صورت کامل صرف ارائه‌ی سرویس رایگان به کادر درمان خواهد شد.

تپسی نیز برای مشارکت در پویش «سفیر مهربانی»، مبلغی معادل کل مبالغ جمع‌آوری شده از پویش را به آن اضافه کرده و کل مبلغ را به صورت کد سفر رایگان، در اختیار بخشی از کادر درمان کشور قرار می‌دهد.

گفتنی است مبلغ مابه التفاوت سرویس «سفیر مهربانی»، شامل کمیسیون و عوارض نمی‌شود و به صورت کامل، به قدردانی از کادر درمان اختصاص پیدا خواهد کرد.

 

انتهای  پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار تپسی سفیر مهربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۸۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسکاری کوتاه و ترکیبی در دستورکار پرسپولیسی ها

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخ‌پوشان ایران بعد از ظهر امروز دوشنبه ۲۷ فروردین تمرینی ۷۵ دقیقه‌ای را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند. این تمرین بعد از جلسه فنی اوسمار ویه‌را برای شاگردانش انجام شد.

پاسکاری کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در زمین کوچک و اجرای تاکتیک‌ها در قالب فوتبال درون تیمی از بخش‌های مختلف این برنامه بود.

علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف نیز همچنان زیر نظر کادر پزشکی و سایر نفرات در دسترس کادر فنی بودند.

کد خبر 6079257

دیگر خبرها

  • بازگشت «مجله هنری بوم» به آنتن تلویزیون
  • بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما
  • آستانه امام مهربانی‌ها و مجال خدمتی به گستره ایران
  • سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است
  • متقاضیان وام ۳۰۰ میلیونی بخوانند
  • اضافه شدن سرویس پرداخت مستقیم بازارپی به امکانات تپسی
  • رانندگان اسنپ و تپسی، زیر بار کمیسیون
  • پاسکاری کوتاه و ترکیبی در دستورکار پرسپولیسی ها
  • واگذاری ۵۱۵ مسکن مددجویی ولی نعمتان کمیته امداد استان قزوین
  • همراهی رادیو پیام و آوا در پویش «روز معلم»