Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از انتقال و نجات ۱۰۲ مصدوم بدحال شرایط اضطراری توسط بالگرد‌های هلال احمر از محل وقوع حوادث به مراکز درمانی و بیمارستانی از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ۱۳۹۹ خبر داد. خبرگزاری میزان- محمد باقر محمدی با تشریح اقدامات مرکز امداد و نجات هوایی جمعیت هلال احمر گفت: بالگرد‌های امدادی هلال احمر از ابتدای امسال تا پایان آبان توانسته اند با انجام ۷۵۸ ساعت پروازی، حوادث طبیعی، غیرطبیعی و انسان ساخت در کشور را زیر پوشش هوایی قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: در این مدت بالگرد‌های این مرکز با انجام هزار و ۳۳۱ عملیات پروازی، ۲ هزار و ۵۷۱ نیروی امدادگر و نجاتگر هلال احمر را برای خدمات رسانی به آسیب دیدگان انواع حوادث به مناطق آسیب دیده و متاثر از انواع سوانح و بلایای طبیعی منتقل کردند.   معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اضافه کرد: همچنین از ابتدای امسال بالگرد‌های امدادی هلال احمر توانستند ۲۸ هزار کیلوگرم بار از جمله چادر برای اسکان اضطراری و موقت حادثه دیدگان و تجهیزات مورد نیاز امدادگران را برای انجام سلسله عملیات امداد و نجات در کوهستان، حوادث جوی (سیل و آبگرفتگی و برف و کولاک) به منطقه آسیب دیده منتقل کنند.   محمدی توضیح داد: اکنون بالگرد‌های امدادی جمعیت هلال احمر در ۲۸ پایگاه امداد و نجات هوایی در استان‌های گلستان، مازندران، آذربایجان شرقی، اردبیل، کرمان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، فارس، گیلان، خوزستان، سیستان و بلوچستان، لرستان، خراسان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، قم، مرکزی، همدان، بوشهر، هرمزگان، قزوین، اصفهان و تهران حضوری مستمر دارند و در زمان‌های بحرانی و وقوع حوادث و سوانح غیرمترقبه طبیعی و غیرطبیعی تمام استان‌ها و شهرستان‌های ایران را پوشش امداد هوایی می‌دهند.   بیشتر بخوانید: ۳ سارق مسافر کش نما دستگیر شدند   وی از هموطنان خواست در صورت قرار گرفتن در شرایط اضطراری عمومی یا پیچیده انواع حوادث و سوانح طبیعی، غیرطبیعی و انسان ساخت با شماره اضطراری ملی ۱۱۲ تماس بگیرند.   این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر گفت: تلفن گویای ندای امداد با شماره ۱۱۲ در هر کجا که پوشش تلفن همراه وجود داشته باشد، بدون نیاز به سیم کارت در دسترس است.   انتهای پیام/ برچسب ها: هلال احمر حوادث

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هلال احمر حوادث جمعیت هلال احمر امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۰۸۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: این سانحه رانندگی ساعت ۱۴:۲۲ در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز گزارش که بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.
ابوالفضل محبان افزود: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه ۲ نفر از مصدومان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و چهار نفر نیز توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.
به گفته وی در این سانحه رانندگی یک نفر نیز جان خود را از دست داد که پیکر وی به عوامل انتظامی تحویل داده شد.
شهرستان مرزی راز و جرگلان در ۱۲۰ کیلومتری بجنورد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت