Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثمینی، از اجرای طرح زمستانی برای کاهش خسارات جانی و مالی در جاده ها خبر داد و گفت: در این راستا ۳۲۶ راهدار در قالب ۴۰ تیم و با ۱۶۷ دستگاه ماشین آلات سبک سنگین و نیمه سنگین در جاده ها مستقر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد،«محمود ثمینی»، امروز(23آذر) رزمایش ترافیکی طرح زمستانی جاده های استان اظهار داشت: در سایه حضور قدرتمند و منسجم نیروهای مسلح امنیت کامل در استان برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به تلاش نیروهای مسلح در سطوح مختلف برای حفظ امنیت و آسایش مردم، گفت: سلامت و امنیت دو نعمت بزرگ هستند که باید قدرآن را بدانیم.

 

وی به فعالیت شبانه روزی سایر دستگاه های اجرایی مانند هلال احمر، اورژانس، آتش‌نشانی و راهداری اشاره کرد و ادامه داد: تلاش برای خدمت به مردم و ایجاد امنیت و حفظ آسایش و آرامش مردم ارزشمند است.

 

ثمینی به اجرای طرح زمستانی و اعزام نیروها به سخت ترین نقاط جاده ای لرستان اشاره کرد و گفت: امید است این طرح کاهش تلفات و خسارات جانی و مالی را به همراه داشته باشد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: باتوجه به شروع فصل سرما، ۳۲۶ راهدار در قالب ۴۰ تیم و با ۱۶۷ دستگاه ماشین آلات سبک سنگین و نیمه سنگین در جاده های لرستان مستقر هستند.

 

وی بیان داشت: در راستای کاهش تلفات و خسارات جانی و مالی محورهای آسیب دیده مانند خرم آباد - پلدختر با حساسیت بیشتری مدیریت خواهند شد.

 

ثمینی در پایان خاطرنشان کرد: 25 هزار تن شن و نمک امسال برای یخ زدایی جاده های استان استفاده خواهد شد.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهداری حمل و نقل لرستان طرح زمستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۰۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از جاده فرعی گردنه شهر پیر در زرین دشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان زرین دشت گفت:   با توجه به احتمال سقوط خودرو  در این مسیر خواهشمند است رانندگان خودروها از تردد در  این مسیر خودداری و در صورت اضطرار با احتیاط،  تردد کنند.

همچنین تردد هر گونه خودرو سنگین از این مسیر به خصوص خودرو‌های کشنده به دلیل احتمال رانش و گیر افتادن در جاده تا ۲۴ ساعته آینده ممنوع است.

دیگر خبرها

  • حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجرد
  • اعزام زائران حج تمتع مازندران در قالب ۳۲ کاروان
  • ۱۲۴ نیروی راهدار در راه‌های شمال سیستان و بلوچستان مستقر شدند
  • ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از جاده فرعی گردنه شهر پیر در زرین دشت
  • فعالیت ۲۵۰ راهدار برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به اردبیلی‌ها
  • واگذاری زمین به ۴۰۰ خانوار اردبیلی در قالب طرح جوانی جمعیت
  • کشف ۱۸ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور در خدابنده