Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته مراسم قرعه کشی سایپا مربوط به طرح فروش فوق العاده ۸  محصول با حضور نهاد‌های نظارتی و رسانه‌ها در شرکت سایپا برگزار شد.

محصولات ارائه شده در این طرح شامل تیبا صندوقدار ، سایپا ۱۵۱، نیسان تک سوز، نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دوگانه سوز، نیسان دوگانه سوز آپشنال، نیسان دیزل یورو ۵، پادرا پلاس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیست برندگان  قرعه کش

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سایپا تیبا صندوقدار سایپا قرعه کشی سایپا برندگان قرعه کشی سایپا برندگان سایپا تیبا صندوقدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۰۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استاندارد‌های دوگانه مبتلاست

وزارت خارجه آمریکا سالانه اقدام به انتشار گزارشی درباره شرایط حقوق بشر در جهان کرده و در آن کشور‌های ناقض حقوق بشر را معرفی می‌کند. با توجه به تجاوز ۲۰۱ روزه اسراییل به غزه که طی آن این باریکه با خاک یکسان و بیش از ۳۴ هزار نفر جان خود را از دست دادند، رژیم صهیونیستی از منظر افکار عمومی جهان در صدر لیست ناقضان حقوق بشر قرار گرفت؛ موضوعی که مقامات آمریکایی با آن موافق نیستند. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، ترکیه امروز (چهارشنبه) ایالات متحده را به داشتن استاندارد‌های دوگانه در حوزه حقوق بشر متهم کرده و از ناتوانی وزارت خارجه این کشور در انعکاس جنایات اسراییل در جنگ غزه در گزارش سالانه خود انتقاد کرد. 

در بیانیه منتشر شده از سوی وزارت خارجه ترکیه آمده است: ما عمیقا از اینکه بحران انسانی در جریان غزه در گزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا منعکس نشده است، نگران هستیم. این گزارش با انگیزه‌های سیاسی و به دور از بی طرفی نگارش شده است. ما از واشنگتن می‌خواهیم به استاندارد‌های دوگانه خود در این زمینه پایان بخشد. 

وزارت خارجه ترکیه در ادامه آمریکا را متهم به ارتباط با شبه نظامیان کرد سوری متهم کرد؛ جریانی که از سوی آنکارا تروریستی محسوب می‌شود. 

آنکارا در پایان با محکوم کردن جنگ اسراییل در غزه، خواستار استقرار آتش بس فوری در این باریکه شد. این بیانیه همچنین حمایت همه جانبه و بی، چون و چرای کشور‌های غربی از تل آویو در این جنگ را مورد انتقاد قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استانداردهای دوگانه مبتلاست
  • ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استاندارد‌های دوگانه مبتلاست
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • بلینکن: ما استاندارد‌های دوگانه درباره نقض حقوق بشر از سوی اسرائیل نداریم
  • قیمت پژو ۴۰۵ در بازار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳