Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاروان پرسپولیس پیش از سفر به قطر پای هواپیما عکسی به یادگار گرفتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کاروان پرسپولیس امروز برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا راهی قطر شد تا شنبه آینده مقابل برنده دیدار تیم‌های اولسان هیوندای و ویسل کوبه قرار بگیرد.

سرخ‌پوشان در کنار مدیران باشگاه همگی پیش از سفر به قطر عکسی به یادگار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرید سهام شرکت،انتقال تکنولوژی،سرمایه‌گذاری،استارت‌آپ

 

خرید سهام شرکت،انتقال تکنولوژی،سرمایه‌گذاری،استارت‌آپ

   

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال اولسان هیوندای تیم فوتبال ویسل کوبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۰۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح بانک صادرات درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس

بانک صادرات پیرو الزام توضیح درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس اعلام کرد: در این واگذاری با اولویت رد دیون دولت و سهم ۵ درصدی حضور یافت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بانک صادرات هم پس از دو بانک شهر و ملت پیرو الزام توضیح درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس از حضور در مزایده با اولویت رد دیون دولت و سهم 5 درصدی در این واگذاری خبر داد.

بر اساس این گزارش، "وبصادر" پیرو درخواست سازمان بورس مبنی بر الزام توضیح درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس و برنامه‌های آتی احتمالی، اعلام کرد: پیرو تصمیمات دولت و مذاکرات با وزارت اقتصاد به منظور حل مشکلات باشگاه پرسپولیس، کنسرسیومی متشکل از بانک های غیر دولتی تشکیل و نسبت به حضور در مزایده واگذاری 85 درصد سهام باشگاه با شرایط اعلامی در آگهی عرضه سازمان خصوصی سازی اقدام شد.

با امعان نظر به صورت جلسه 21 فروردین شورای پول و اعتبار، واگذاری این باشگاه با اولویت رد دیون دولت به بانک‌های خریدار صورت خواهد پذیرفت و سرمایه‌ گذاری تا دو سال مشمول مجازات‌های قانونی و انتظامی مربوط به فعالیت‌های غیر بانکی نخواهد شد. همچنین طبق توافقات قدرالسهم این بانک از سهام قابل واگذاری 5 درصد تعیین شده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • توضیح بانک صادرات درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس
  • سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات
  • جزییات فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • عکس| یک بانک پرسپولیس را گردن گرفت
  • توضیحات بانک شهر درباره خرید سهام پرسپولیس
  • بانک شهر خرید پرسپولیس را پذیرفت
  • بیانیه بانک شهر درباره خرید سهام باشگاه پرسپولیس
  • واکنش بانک شهر به خرید سهام باشگاه پرسپولیس+عکس
  • توضیح بانک شهر درباره خرید سهام پرسپولیس