Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاجی‌میرزایی گفت: به فعالیت‌های اثرگذار سه منشور نورانی قرآن، عترت و نماز، نگاهی ویژه‌ای باشد تا فعالیت‌هایی از جمله، حفظ قرآن کریم، طرح امام‌شناسی و اقامه نماز دانش‌آموزی باشکوه‌تر از پیش برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش، متن پیام محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش‌ و پرورش در پیامی، هفته گرامیداشت قرآن، عترت و نماز را به فرهنگیان، دانش‌آموزان، عاملان قرآن کریم، عاشقان اهل‌بیت(ع) و اقامه‌کنندگان نماز تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به شرح زیر است؛

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

ترویج فرهنگ قرآنی سنگین‌ترین مسئولیت نظام اسلامی است. مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

سپاس بیکران شایسته خداوندی است که صراط مستقیم عبودیت را به نور هدایت قرآن و عترت (ع) منوّر ساخت تا انسان را از ورطه گمراهی نجات بخشد و به سعادت دنیا و آخرت رهنمون شود.

ضمن تبریک فرارسیدن هفته گرامیداشت قرآن، عترت و نماز به شما فرهنگیان و دانش‌آموزان عزیز، عاملان قرآن کریم، عاشقان اهل‌بیت(ع) و اقامه‌کنندگان نماز، از همکاران عزیزم در سراسر کشور به‌ویژه مدیران، مربیان و معاونان پرورشی و کارشناسان ادارات انتظار دارم در این ایام که تعلیم و تربیت به‌ صورت غیر حضوری پیگیری و اجرا می‌شود به فعالیت‌های این حوزه نورانی در فضای مجازی عنایت خاص داشته باشند که این مهم از سفارش‌های اکید مقام معظم رهبری و اولویت‌های فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی در وزارت آموزش‌ و پرورش محسوب می‌شود.

در چنین شرایطی، راه‌اندازی ۱۷ کانال تخصصی ویژه این فعالیت‌ها در شبکه دانش‌آموزی شاد، افق جدیدی به وجود آورد و فرصتی فراهم آمد تا استفاده بهتری از فضای مجازی داشته باشیم.

همکاران ارجمند! انتظار دارم به فعالیت‌های اثرگذار این سه منشور نورانی قرآن، عترت و نماز، نگاهی ویژه داشته باشید و تلاش نمایید تا فعالیت‌هایی از جمله، حفظ قرآن کریم که باعث نیل کودکان و نوجوانان، به‌سوی حیات قرآنی می‌شود، طرح امام‌شناسی که موجبات آشنایی دانش‌آموزان با سبک زندگی ائمه معصومین(ع) را فراهم می‌کند،‌ اقامه نماز دانش‌آموزی در خانه و مدرسه که باعث عظمت این فریضه الهی می‌شود و نیز مسابقات دانش‌آموزی که محل کشف و رشد استعدادهای قرآنی کشور است، باشکوه‌تر از پیش برگزار گردد.

هفته قرآن، عترت و نماز فرصت مناسبی است برای قدردانی از جدیت درخور تحسین شما همکاران سخت‌کوش و پرتلاش خانواده بزرگ آموزش‌ و پرورش به‌ویژه عزیزان حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی و تمامی دلدادگان قرآن و عترت(ع) که با شیوع بیماری کرونا، با تمام توان درصحنه حاضر شدید و با تلاشی جهادی، ثابت کردید که اگر مدرسه تعطیل شود، تربیت تعطیل نمی‌شود.

امید است با بهره‌گیری از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و به مدد همت بلند شما خادمان قرآن و اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع)، فرهنگ قرآنی و سبک زندگی اسلامی بیش‌ از پیش در سطح مدارس و جامعه نهادینه شود و با استمداد از الطاف خداوند متعال در کنار هم تلاش کنیم تا در گام دوم انقلاب، حرکت عظیم الهی، انقلاب اسلامی ایران به تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور دولت کریمه و ولایت عظمای حضرت مهدی (عج) متصل شود.»

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: محسن حاجی میرزایی هفته قرآن عترت و نماز وزیر آموزش و پرورش عترت و نماز دانش آموزی قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۰۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق ۲ همت اعتبار برای اجرای طرح‌های کلیدی استان گلستان

علیرضا نورانی گفت: برای تامین آب شرب ساکنان استان سال گذشته از محل اعتبارات استانی ۲ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال در اختیار دستگاه‌های اجرایی مرتبط قرار گرفته تا بتوان در تابستان پیشرو کمترین مشکل را در این حوزه داشته باشیم.

وی تاکید کرد: تلاش همه مدیران استان گلستان بر این است تا بتوان اقدامات خوبی برای تامین آب شرب ساکنان این خطه انجام داد.

به گفته وی سال گذشته حدود ۱۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار از محل منابع مختلف توسط دولت سیزدهم برای اجرای و تکمیل طرح‌های عمرانی اولویت‌دار در استان جذب و مورد بهره‌برداری ساکنان منطقه قرار گرفته است.

نورانی تاکید کرد: برای شتاب به توسعه همه جانبه در گلستان نیاز مبرم به راهنمایی نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه استان داریم.

وجود ۲۳۰ هزار خانوار گلستانی در ۳ دهک اول

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان گفت: اکنون ۲۳۰ هزار خانوار جزو ۳ دهک اول و پایین درآمدی در استان وجود دارد که باید برای ارتقای آنها سرمایه‌گذاری لازم صورت گیرد.

نورانی ادامه داد: مسوولیت ما مسوولان استان برای سرمایه‌گذاری و ارتقای اقتصاد خیلی سنگین است ولی با برنامه‌ریزی و همدلی و توجه به توصیه مسوولان ارشد در منطقه می‌توان استان را از فقر خارج کرد.

وی گفت: سرمایه‌گذاری در اجرای برنامه هفتم توسعه استان یکی از راهکار‌هایی بوده که باید با توجه به توصیه اخیر رهبر معظم انقلاب برای تحقق کامل آن، پُررنگ وارد عمل شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان، حضور استاندار و برپایی میز خدمت در مناطق محروم را یکی از برنامه‌های ارزشمند برشمرد و افزود: این اقدام توانسته مطالبه‌گری را در مناطق مختلف استان گسترش داده و به سمت پیشرفت و رفع محرومیت سوق داده شود.

وی با اشاره به نامگذاری جهش تولید و مشارکت مردم در سال ۱۴۰۳ از سوی رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: از این فرصت به وجود آمده باید نهایت بهره‌برداری را در حوزه‌های مختلف به ویژه خانه دار شدن و بهسازی روستا‌ها در استان استفاده شود.

استان گلستان مطابق سرشماری سال ۱۳۹۵، یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت دارد که حدود ۴۷ درصد آن در مناطق روستایی سکونت دارند و اقتصاد اصلی آنها برپایه کشاورزی استوار است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • قوام هویت سپاه ذیل هویت نورانی انقلاب اسلامی است
  • هر حق‌الناسی، حق‌الله هم است
  • فعالیت‌های حوزه عفاف و حجاب باید به صورت ویژه حمایت شود
  • تزریق ۲ همت اعتبار برای اجرای طرح‌های کلیدی استان گلستان
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی اثرگذار است
  • برگزاری پنجمین اجلاسیه نماز دانش آموزی در بیرجند
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • ۲ میلیون دانش آموز حافظ قرآن هستند