Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@19:22:26 GMT

مقایسه آیفون ۱۲ پرو مکس با گلکسی S۲۰ پلاس

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۰۹۰۰

مقایسه آیفون ۱۲ پرو مکس با گلکسی S۲۰ پلاس

نگاهی به قدرتمندترین های اپل و سامسونگ؛ مقایسه آیفون ۱۲ پرو مکس با گلکسی S۲۰ پلاس - اخبار بازار -

جدیدترین موبایل های سامسونگ و اپل که پا به دنیای موبایل هایی با فناوری های شگفت انگیز از چندین و چند دوربین گرفته تا فیس آیدی و ... گذاشته اند، موبایل های آیفون 12 پرو مکس و گلکسی S20 پلاس هستند. اگر موبایل باز هستید و همیشه دوست دارید جدیدترین و بهترین موبایل را داشته باشید ادامه این مطلب را دنبال کنید؛ چراکه قرار است به مقایسه آیفون 12 پرو مکس با گلکسی S20 پلاس به عنوان بهترین و جدیدترین موبایل های حال حاضر بازار بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیفون 12 پرو مکس؛ بزرگترین موبایل اپل

اولین بخش از مقایسه آیفون 12 پرو مکس با گلکسی S20 پلاس را به معرفی اجمالی آیفون 12 پرو مکس اختصاص می دهیم. درواقع قدرتمندترین و البته بزرگترین گوشی اپل در سال میلادی جاری روانه بازار موبایل های جورواجو کرده است، آیفون 12 پرو مکس می باشد که نمایشگر آن 6.7 اینچ است. می توان گفت که اپل با طراحی آیفون 12 پرو مکس، جهش بزرگی در طراحی داشته است؛ چراکه وقتی به این اسمارت فون بی نظیر نگاه می کنید شاهد حاشیه های کناری هستید که مانند سایر گوشی های 2020 اپل تخت هستند و با لایه ای از استیل ضد زنگ پوشانده شده اند. علاوه بر این آیفون 12 پرو مکس در چهار رنگ اقیانوسی، طلایی، نقره ای و گرافیک طراحی و روانه بازار شده است. درون جدیدترین گوشی هوشمند اپل پردازنده A14 Bionic جا خوش کرده است که موجب شده آیفون 12 پرومکس به قدرتمندترین گوشی از نظر پردازش تبدیل شود.

حالا وقتش رسیده است که به سراغ بحث شیرین دوربین آیفون 12 پرو مکس برویم؛ چراکه اولین چیزی که کاربران برای خرید گوشی به آن اهمیت می دهند، دوربین آن است اما لازم نیست از این نظر نگران باشید؛ چراکه اپل آیفون 12 پرو مکس را به بهترین دوربینی که فکرش را بکنید، مجزا کرده است. درواقع سه دوربین با لنزهای تله فوتو، واید و اولترا واید در پشت جدیدترین گوشی اپل جا خوش کرده اند. لنز اولترا واید این امکان را به کاربران این گوشی می دهد که تا 5 برابر زوم اپتیکال داشته باشند از طرفی بزرگ تر شدن لنزهای دوربین آیفون 12 پرو مکس، 87 درصد دقت در ثبت تصاویر را افزایش می دهد. جالب است بدانید که تمامی دوربین های آیفون 12 پرو مکس چه سه دوربین اصلی که در پشت این گوشی قرار دارند و چه دوربین سلفی آن همگی 12 مگاپیکسل هستند.

گلکسی S20 پلاس؛ قدرتمندترین موبایل سامسونگ

در این قسمت از مقایسه آیفون 12 پرو مکس با گلکسی S20 پلاس، نگاهی داریم به شاهکار سامسونگ، گلکسی S20 پلاس. گلکسی اس 20 پلاس تفاوت آنچنان زیادی با برادر کوچکترش گلکسی اس 20 ندارد و می توان گفت چشم گیر تفاوت این دو نحوه چینش و قرارگیری دوربین ها است. به نظر می رسد که در طراحان گوشی سامسونگ  در طراحی گلکسی اس 20 پلاس و برادرانش از شرکت هایی مثل اپل و گوگل تقلید کرده است؛ چراکه مانند این شرکت ها از ماژول های مربعی شکل در طراحی گلکسی S20 پلاس استفاده کرده است. سایز نمایشگر جدیدترین گوشی هوشمند سامسونگ نیز مانند سایز نمایشگر آیفون 12 پرو مکس 6.7 اینچ است.

گلکسی اس 20 پلاس نیز دارای سه دوربین است که به ترتیب دارای لنز واید 12 مگاپیکسلی، لنز تله فوتو 64 مگاپیکسلی و لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی است. البته دوربین سلفی آن 10 مگاپیکسل است. به گفته سامسونگ سنسور دوربین اصلی گلکسی اس 20 پلاس کاملا بازسازی شده است؛ به گونه ای که پیکسل های بزرگتر آن می توانند نور بیشتری جذب کنند. عکاسی با این گوشی محشر است چراکه روشنایی عکس ها عالی بوده و رنگ های شاد و سرزنده ای را در اختیار کاربر قرار می دهد. سامسونگ برای گلکسی اس 20 پلاس دو پردازنده در نظر گرفته است؛ به گونه ای که این گوشی با تراشه کوالکام راهی بازارهای اروپا شده است؛ در حالی که با تراشه اگزینوس که ساخته خود شرکت سامسونگ است راهی بازارهای خاورمیانه شده است.

تعمیر موبایل های جدید سامسونگ و اپل، سخت تر از آنچه که فکرش را بکنید

هر چقدر دنیای موبایل های هوشمند پیشرفت می کند، میزان تعمیرپذیری موبایل ها نیز کاهش پیدا می کند؛ البته نمی توان گفت که این مسئله یک مشکل است؛ چراکه تمام هدف و تمرکز تولیدکنندگان بزرگی مانند اپل و سامسونگ این است که موبایل هایی را راهی بازار کنند که کمتر خراب شوند و به هیچ وجه نیازی به  تعمیر گوشی موبایل  نداشته باشند. اما مطمئنا این سوال برایتان پیش می آید که حتی اگر یک درصد هم شاهکارهای جدید اپل و سامسونگ خراب شوند چه باید کرد؟ آیفون 12 پرو مکس و گلکسی S20 پلاس هر دو درصورت خرابی قابل تعمیر هستند اما مسئله ای که وجود دارد این است که به دلیل فشرده شدن قطعات روی یکدیگر، تعمیرپذیری کمی دارند. بنابراین هر مشکلی که برای هر یک از این گوشی های خارق العاده به وجود بیاید، برای عیب یابی و تعمیرات آن به افراد کاملا متخصص نیاز است.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گلکسی اس 20 پلاس آیفون 12 پرو مکس مقایسه آیفون گلکسی S20 پلاس موبایل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید آیفون در چین کاهش یافت

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، آمارهای منتشر شده حاکی از آن است که با توسعه حضور گوشی‌های هوآوی در بازار چین فروش آیفون در این کشور در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد سقوط کرده است.

چین بزرگترین بازار گوشی جهان به شمار می‌رود و در حالی که سال گذشته حدود ۲۰ درصد بازار این کشور دست شرکت اپل بود اما طی سال جاری این رقم به حدود ۱۵ رسیده است.

در حالی فروش گوشی‌های آیفون در چین سقوط کرده که فروش گوشی‌های هواوی ۷۰ درصد جهش کرده و این شرکت چینی حالا سهمی برابر اپل آمریکایی از بازار گوشی چین دارد.

طی ماه‌های گذشته شرکت ویووی چین توانست با پشت سر گذاشتن اپل به بزرگترین فروشنده گوشی در بازار چین تبدیل شود. هم اکنون برند آنر دومین برند پرفروش گوشی در چین به شمار می‌رود و پس از آن شرکت اپل و هواوی قرار دارند.

سقوط ۱۹ درصدی فروش گوشی‌های اپل در بازار چین موجب شده تا این شرکت بدترین عملکرد خود در بازار چین در ۴ سال گذشته را به ثبت برساند.

کد خبر 6087324 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • ارتش کره جنوبی به دنبال ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون
  • آیا آیفون 15 ضد آب است؟ تست ضد آب بودن آن
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • مقایسه کیفیت عکس پرتره آیفون 15 پرو مکس با سامسونگ اس 24 اولترا (عکس)
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟