Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: در راستای برنامه‌ریزی، طراحی سؤالات و برگزاری امتحانات نهایی و غیر نهایی در سال ۹۹ و بر اساس مجوز مرکز مدیریت بیماری واگیردار در دوران شیوع بیماری کرونا، از سوی مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش، برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه و بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم متوسطه ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، بر اساس این شیوه‌نامه؛ برگزاری امتحانات با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی باید باشد و مسئولیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی به همراه درج صحیح اطلاعات حوزه‌ها و عوامل اجرایی بر عهده مدیرکل استان است.

ارزشیابی دروس داخلی و امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم مدارس روزانه که در شهریورماه موفق به کسب نمره قبولی در برخی از دروس نشده‌اند به شیوه حضوری برگزار خواهد شد. دانش آموزان دوره پیش‌دانشگاهی سال‌های قبل می‌توانند پس از تطبیق دروس، در امتحانات نهایی دروس معادل پایه دوازدهم شرکت کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: آموزش و پرورش دبیرستان مرکز سنجش و پایش امتحانات دی ماه کرونا صراط امتحانات نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۰۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم جهت برگزاری کنکور در شهرستان دیلم اندیشیده شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی دوشنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دیلم ضمن تبریک عملیات وعده صادق اظهار داشت: این روزها، روزهای نمایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه نیروهای مسلح ما است که به این واسطه همه مردم ما خوشحال هستند.

فرماندار دیلم با بیان اینکه کنکور حاصل تلاش و رقم زدن سرنوشت جوانان این مرز و بوم به ویژه جوانان شهرستان دیلم است، گفت: در شهرستان دیلم نزدیک به ۵۰۰ نفر در آزمون سراسری کنکور شرکت خواهند کرد که انتظار داریم نیروی انتظامی، ادارات آب، برق، مخابرات، بهداشت، آتش نشانی و دیگر عوامل در کنار همدیگر در برگزاری هرچه بهتر این آزمون اهتمام ورزند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دیلم با بیان اینکه دیلم میزبان ۹ شهر شمالی استان بوشهر برای برگزاری مسابقات قرآنی خواهد بود، ادامه داد: شهرستان دیلم میزبان کار بزرگ فرهنگی است که نزدیک به ۷۰۰ دانش آموز از دیلم، گناوه، بندر ریگ، خارگ، برازجان، شبانکاره، آبپخش، سعد آباد و دلوار در رشته‌های قرائت، ترتیل، اذان و زیارت نامه با همدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

اسدی خاطر نشان کرد: امتحانات نهایی برای این مقطع سنی بسیار حساس و مهم‌است پس انتظار داریم جهت رفاه حال دانش آموزان و تمرکز بر امتحانات نهایی، این امتحانات با پیگیری مدیر آموزش و پرورش در شهر امام حسن برگزار شود.

کد خبر 6085884

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • تمهیدات لازم جهت برگزاری کنکور در شهرستان دیلم اندیشیده شود
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند
  • روحیه جهادی و دانش‌پایه بودن نظام دفاعی عامل برتری قدرت نظامی ایران است
  • آمادگی مازندران برای برگزاری امتحانات نهایی
  • برگزاری آزمون‌های نهایی مازندران در ۲۲۶ حوزه امتحانی
  • علت برتری امروز قدرت دفاعی ما دانش پایه بودن نظام دفاعی کشور است