Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@14:25:29 GMT

بهترین دمنوش‌های گیاهی برای افزایش میل جنسی

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۱۲۵۴

بهترین دمنوش‌های گیاهی برای افزایش میل جنسی

به نظر میرسد جنسینگ آمریکایی American Ginseng با تغییر اثر دوپامین dopamine در مغز، میل جنسی را افزایش میدهد.
به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، داشتن رابطه‌ی جنسی درست وسالم بخش مهمی از زندگی زناشوییه که اگه درست و کامل باشه خیلی از مشکلات موجود در بین زوجین رو حل و فصل می‌کنه. این روزا کمبود میل جنسی مشکل شایعی ما بین زن و شوهرا شده و خیلی از اونا با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



میل جنسی با دلایل زیادی از بین می‌ره، خستگی روزانه، استرس‌های پی در پی، افسردگی، مصرف الکل، مصرف دارو‌های شیمیایی، تغییرات هورمونی و تغییرات سطح تستوسترون.

سرد مزاجی در روابط زناشویی مشکلی جدیه و پیش زمینه‌ی اختلافات زیادی رو فراهم می‌کنه، طبق آمار‌های اعلام شده بیشترین میزان جدایی و طلاق بین زن و مرد مختص به همین مشکلات جنسی و سرد مزاجی هاست. اکثر زوجین دنبال راهی برای حل این مشکل هستن.

در گذشته برای افزایش میل جنسی از دارو‌های گیاهی و دمنوش‌های زیادی استفاده می‌کردن، با پیشرفت علم پزشکی مصرف دارو‌های گیاهی کمتر شده و مردم بیشتر به مصرف دارو‌های شیمیایی و مکمل‌های اونا روی آوردن، اما همیشه این دارو‌های شیمیایی موثر نیستن و ممکنه عوارضات حطرناکی به دنبال داشته باشه.  
روغن‌های افزایش دهنده میل جنسی
بر طبق آماری که یک موسسه با تحقیقات بر روی مشکلات جنسی اعلام کرده مردم برای رفع مشکلات جنسی و تقویت میل جنسی بیشتر از گیاهان دارویی و روش‌های سنتی استفاده می‌کنن. مدتیه مردم به روال قدیمی برای رفع انواع بیماری‌ها و مشکلات بازهم از دارو‌های گیاهی و انواع دمنوش‌ها استفاده می‌کنن.

برای حل مشکلات جنسی و سرد مزاجی روش‌های زیادی هستن که زوجین می‌تونن ازش استفاده کرده و تنش‌های موجود رو کاهش بدن، کمی تغییر در سبک زندگی و رژیم غذایی تا حد زیادی می‌تونه این مشکل رو رفع کنه غیر از این روش ها، گیاهان و دمنوش‌هایی هم مورد استفاده قرار می‌گیرن که در زیر بصورت مختصر اونا رو براتون تشریح می‌کنیم.  
افزایش میل جنسی با دمنوش جنسینگ آمریکایی
دو گونه جنسینگ وجود دارد که برای افزایش و بازگراندن میل جنسی در مردان استفاده میشود. با وجودی که بصورت سنتی معمولاً جنسینگ چینی تجویز میشود، ولی باید بدانید جنسینگی که در پژوهش‌های حیوانی مورد استفاده قرار گرفته مدل آمریکایی آن بوده است. به نظر میرسد جنسینگ آمریکایی American Ginseng با تغییر اثر دوپامین dopamine در مغز، میل جنسی را افزایش میدهد.

در تحقیقاتی که در دانشگاه ایلینویز جنوبی Southern Illinois University روی هر دو گونه جنسینگ چینی و آمریکایی انجام شد، محققین به این نتیجه رسیدند که هر دو نوع جنسینگ روی پاسخ و میل جنسی حیوانات اثر گذار بوده اند. جینسنوزید Ginsenoside موجود در ریشه جنسینگ بعنوان محرک میل جنسی شناخته میشود و همچنین سبب تسهیل نعوظ در مردان است.

افزایش میل جنسی با دمنوش گیاه بز شاخدار
گیاه بز شاخدار Horny Goat Weed یا Epimedium grandiflorum با تاثیرات مثبتی که روی میل جنسی مردان و زنان دارد شناخته میشود. این گیاه در طب سنتی کشور چین به اسم یین یانگ هو Yin Yang Huo شناخته میشود. ماده فعال گیاه بز شاخدار ایکارین icariin است که سبب تحریک جریان خون و افزایش فشار آن به آلت تناسلی مرد و کلیتوریس در زن میشود.
به گزارش پژوهشگران ایتالیایی گیاه بز شاخدار زمانیکه در معرض آنزیمی که جریان خون به طرف آلت تناسلی مردان را تنظیم میکند و سبب ایجاد نعوظ میشود، قرار بگیرد سبب تأثیر حداکثری آنزیم میشود. با اصلاح و تولید ماده فعال خالص موجود در این گیاه محققان توانستند فرمولی با مشابهت زیاد به ویاگرا به دست آورند.
شما میتوانید این گیاه را به صرت خشک تهیه کرده و یک مشت از آن را بهمراه ۴ لیوان آب جوش به مقطع ۱۵ دقیقه دم بگذارید و روزی دو لیوان از آن میل نمایید. در عرض چند روز متوجه اثر آن خواهید شد.  
افزایش میل جنسی با دمنوش آشواگاندا
به نظر میرسد که استفاده آشواگاندا Ashwaganda سطح تولید اکسید نیتریک را افزایش داده و سبب افزایش انبساط عروق خونی میشود. مطالعه انجام شده در مرکز علوم دانشگاه تگزاس نشن میدهد که این چای عصب‌هایی که در مغز سبب ایجاد استرس میشوند را محدود کرده و سبب بهبود وضعیت فرد میشود. همچنین سبب افزایش ایمنی میشود. این گیاه سال هاست که در طب هندوستان مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک فرمول افزایش دهنده میل جنسی با این گیاه عبارت است از ترکیب یک بخش آشواگاندا با شیر و روغن یا کره.  
افزایش میل جنسی با دمنوش ماکا
ماکا Maca با متعادل کردن سطح هورمون‌های جنسی عمل می‌کنید. مطالعه‌ای که در سال ۲۰۰۰ در Urology منتشر شد اثرات ماکا را تائید میکرد. شرکت کنندگان پس از استفاده ۲۰۰۰ میلی گرم ماکا بصورت روزانه ادعا کردند که افزایش چشمگیر در میل جنسی، عملکرد بهتر جنسی و تعداد مراتب روابط جنسی داشته اند. همچنین به نظر میرسد که قدرت باروری مردان را هم افزایش داده است. با اینکه خیال میشود ماکا روی میل جنسی زنان و مردان اثر مثبت می‌گذارد، ولی صرفا روی مردان ازمایش شده است. ماکا را میتوان بعنوان یک ویاگرای طبیعی در نظر گرفت، اما باید توجه داشته باشید که اثرات آن فوری نبوده و دست کم دو ماه باید از آن استفاده نمایید.     منبع:ساعدنیوز

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سکس رابطه جنسی داروی گیاهی افزایش میل جنسی نظر میرسد مشکلات جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۱۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویش گیاه ریواس در دشت‌های زیرکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، این روزها رویش گیاه ریواس جلوه ی خاصی به دشت هتای زیرکوه داده است. 

 ریواس یک گیاه خوراکی است که در فصل بهار در برخی مناطق شهرستان زیرکوه از جمله دشت‌های محمدآباد، دارج، آهنگران، استند رشد می‌کند.

 این گیاه همچنین مصرف خوراکی و  هم مصرف دارویی دارد و در صنعت رنگ سازی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.


دیگر خبرها

  • دمنوشی که موجب جلوگیری از اضافه وزن می‌شود
  • ماجرای رابطه جنسی یک مرد انگلیسی با اجساد
  • بهترین دمنوش ها برای دفع سنگ کلیه
  • رویش گیاه ریواس در دشت‌های زیرکوه
  • پشمینه رستنی شفابخش دشت‌های اصفهان
  • یکی از معجزه‌آساترین خواص این گیاه تقویت دید چشم است
  • ببینید | تصاویر ضبط شده از تله مرگبار پلیس آمریکا برای یک بیمار جنسی
  • ۶ دمنوش عالی برای داشتن پوستی شفاف
  • ۶ دمنوش‌ عالی برای داشتن پوستی شفاف
  • وجود بیش از دو هزار گونه گیاهی در گنجینه گیاه شناسی کردستان