Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزمایش آغاز طرح زمستانی پلیس و دستگاه های خدمت رسان در محورهای مواصلاتی استان لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ محمود ثمینی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان ورز یکشنبه  در این رزمایش گفت: خدمت در راه سلامت و امنیت مردم فرصتی ارزشمند است و دستگاه های خدمت رسان همیشه در شرایط سخت مانند سیل سال ۹۸ در کنار هم برای حفظ آرامش مردم تلاش کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوهمچنین  بر ضرورت سرعت عمل دستگاه های امدادی و خدمت رسان در حوادث تاکید کرد.

مصطفی ملکی صادقی معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آمادگی این اداره کل در طرح زمستانی اظهار داشت: با توجه به شرایط کوهستانی جاده های لرستان، تمام راهدارخانه های استان برای طرح زمستانی به سیستم های گرمایشی و سایر ملزومات تجهیز شده است.

 اوبا بیان اینکه سیستم های هوشمند حمل و نقل جاده ای برای رصد لحظه ای وضعیت راهها به روز شده است، گفت: درمجموع ۳۲۶ راهدار در قالب ۴۰ تیم با ۱۶۷ دستگاه ماشین آلات در ۳۵ راهدارخانه، محورهای مواصلاتی و ۲۲ گردنه برفگیر استان در عملیات راهداری زمستانی حضور دارند.

ملکی صادقی خاطرنشان کرد: تمام تلاش راهداری در کنار سایر دستگاه های خدمت رسان، پیشگیری از بحران و کاهش سوانح رانندگی است که امیدواریم با تعامل بیشتر محقق شود.

همچنین  سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان  از کاهش ۲۹درصدی تصادفات فوتی طی ۸ ماهه سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان خبر داد.

در ادامه رزمایش زمستانی پلیس و دستگاه های امدادی و خدمت رسان با رژه نفرات و ماشین آلات برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترافیک راهداری رزمایش طرح زمستانی طرح زمستانی خدمت رسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۱۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید انسداد جاده چالوس

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از ادامه انسداد محور کرج-چالوس خبر داد.

به گزارش ایسنا، راهداری البرز اعلام کرد: محور کرج_کندوان که از تاریخ دوم تا سوم اردیبهشت ماه به علت انجام عملیات نصب توری بر روی کوه مسدود شده بود روز سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت ماه نیز جهت ادامه عملیات نصب توری بر روی کوه از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ مسدود خواهد بود.

رانندگان می‌توانند برای تردد از محور آتشگاه-برغان و آزادراه تهران-شمال استفاده کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان در بخش یزدان آباد
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • تمدید انسداد جاده چالوس
  • برگزاری نشست کمیته مشترک حمل و نقل بین المللی جاده ای ایران و تاجیکستان
  • آماده باش دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان