Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل بنیاد مسکن گلستان از آمادگی بنیاد برای ساخت مسکن جوانان، ورزشکاران و قهرمانان استان در روستاها و شهرها خبر داد و گفت: به متقاضیان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سیدمحمد حسینی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی با مدیرکل و معاونان ورزش و جوانان استان گلستان در زمینه تأمین مسکن جوانان، ورزشکاران، قهرمانان و جامعه هدف این اداره کل اظهار داشت: در سال جهش تولید و در راستای منویات مقام معظم رهبری، مقرر شد ارائه خدمات را از درخواست محوری خارج کنیم و ما سراغ مردم برویم تا از خدمات بنیادمسکن بیشتر برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 56 درصد از واحدهای مسکونی استان بی‌دوام است، گفت: باید مقاوم سازی خانه‌های روستایی به طور جدی در برنامه کار قرار گیرد که سال گذشته در همین زمینه حدود 12 هزار واحدمسکونی در استان احداث شد و برای امسال نیز بیش از 10 هزار واحد در دست احداث است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان افزود: متقاضیانی که می‌خواهند واحد مسکونی خود را نوسازی کنند می‌توانند به سایت بنیاد مراجعه کنند و با انتخاب یکی از بسته‌های پیش بینی شده تا سقف 50 میلیون تومان از تسهیلات قرض الحسنه استفاده کند.

وی گفت: چنانچه در روستایی تعداد زیادی متقاضی ساخت اما فاقد زمین وجود داشته باشد، بنیادمسکن زمین مورد نیاز آنان را تأمین می‌کند و در صورت واگذاری ساخت به بنیاد، تا 80 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه توسط بنیاد مسکن استان تأمین می‌شود.

حسینی ادامه داد: متقاضیان ساخت مسکن در شهرهای با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر جمعیت نیز می‌توانند از همین تسهیلات استفاده کنند. در شهرهای استان نیز کار ساخت مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن به بنیاد مسکن استان واگذار شده است که بنیاد برای ساخت مسکن این متقاضیان نیز آمادگی کامل دارد.

انتظار 3ساله مردم تهران برای ساخت مسکن در 1000هکتار زمین دولتی/چه کسانی در برابر دستور روحانی ایستادند؟وزارت راه: ثبت اسناد باید سند زمین‌ها را به نام ما بزندمسکن در تهران متری هزاردلار هجوم غیرایرانی‌ها به مسکن در اهواز!قیمت 23 میلیونی مسکن در خوزستان دروغ است


وی اظهار داشت: باید اطلاع‌رسانی گسترده‌ای برای برخورداری متقاضیان از این طرح‌ها صورت گیرد چراکه استقبال مردم در برخورداری طرح‌های مسکن بنیاد، شرط موفقیت  است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان خاطرنشان کرد: سمن‌ها و هیئت‌های ورزشی نیز می‌توانند از کلیه طرح‌های مسکن بنیاد مسکن استان به صورت ویژه استفاده کنند.

وی از آمادگی بنیادمسکن جهت واگذاری اراضی مورد نیاز ورزش و جوانان در روستاهای هدف خبر داد و ابراز داشت: بنیاد این آمادگی را دارد تا کاربری املاک مازاد و بلااستفاده ورزش و جوانان در روستاها را برای بهره برداری موثرتر به ویژه ساخت مسکن مورد نیاز در  روستاها، به کاربری مسکونی تبدیل کند.

حسینی همچنین افزود: بنیاد مسکن استان برای صدور اسناد مالکیت اراضی و اماکن ورزش و جوانان در روستاها و شهرهای استان آمادگی دارد.

وی بیان داشت: پرداخت 86 میلیون تومان کمک بلاعوض و 50 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت 15 ساله و کارمزد 5 درصد به خانواده‌های دارای حداقل دو عضو معلول و پرداخت 100 میلیون تومان کمک بلاعوض و 50 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به ایتام  نیز می‌تواند از دیگر خدمات بنیاد مسکن استان به جامعه هدف ورزش و جوانان باشد.

قاسمعلی برزمینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز از اقدامات بنیاد مسکن استان برای خانه‌دار کردن جوانان، ورزشکاران و قهرمانان قدردانی کرد.

وی همچنین از بنیاد مسکن استان خواست نسبت به واگذاری زمین برای ساخت سالن‌های ورزشی روستایی نیز مساعدت‌های لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/581/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تسهیلات قرض الحسنه بنیاد مسکن استان ورزش و جوانان میلیون تومان برای ساخت ساخت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۲۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا صالحی در جلسه شورای معاونان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان افزود: متقاضیان زمین در روستاهای شهرها که واحد صلاحیت دریافت نهضت ملی مسکن هستند، می‌توانند از روستاهای حاشیه شهرها زمین دریافت کرده و مسکن ویلایی بسازند.

وی با تاکید بر اینکه بانک زمین روستاها باید افزایش یابد گفت: در شرایط فعلی که دولت زمینه الحاق زمین را فراهم کرده، باید زمین مورد نیاز ساخت مسکن برای افراد بی سرپناه و فاقد مسکن تأمین شده و برای آنها مسکن مقاوم ساخته شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با توجه به اینکه وزارت راه و شهرسازی تعامل خوبی در این زمینه دارد، بنابراین استان‌هایی عملکرد مناسبی در واگذاری زمین مسکن محرومین ندارند، مشکلات را احصا کنند تا از وزیر راه و شهرسازی دستورات لازم را دریافت کنیم.

صالحی با بیان اینکه بخشی از مشکلات استان‌ها در خال حل و قوانین دست و پا گیر در حال اصلاح است، افزود: شعبه‌های بنیاد مسکن در شهرستان‌ها با حل مشکل سازمانی تقویت خواهد شد تا کار مسکن دار کردن مردم را با جدیت پیش ببریم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: اگر اعتبار لازم فراهم شود، سالانه طرح هادی ۲۰۰ روستا در آذربایجان شرقی بازنگری خواهد شد.

سروری افزود: سهمیه مقاوم سازی مساکن روستایی استان امسال ۲۰ هزار واحد است که ۱۲ هزار سهمیه جدید و هشت هزار از محل متمم سهمیه سال قبل است که برای هرکدام ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات با ۵ درصد کارمزد پرداخت خواهد شد.

کد خبر 6088361

دیگر خبرها

  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم/ تشکر رهبری از ورزشکران بی سابقه بود
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است